CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego.
Z historii naszej szkoły…
PUP w LE Ż AJSKU Pi ęć kroków do pracy Działanie 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
NA PODSTAWIE SKIEROWANIA Z O Ś RODKA POMOCY SPO Ł ECZNEJ NA PODSTAWIE DOKUMENTU TO Ż SAMO Ś CI Procedura przyj ę cia osoby bezdomnej do Placówki.
Czy pękające baloniki mają coś wspólnego z trzęsieniami ziemi?
Przepisy przej ś ciowe Problemy praktyczne Warsztaty legislacyjne Jachranka, czerwiec 2013 r. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
Gatunki dziennikarskie
Miłosz – słowem i pędzlem malowany Realizacja projektu edukacyjnego w ramach upami ę tnienia 100. rocznicy urodzin Czes ł awa Mi ł osza. Projekt zosta.
OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY ZESPÓŁ SZKÓŁ GIMNAZJUM NR 1 IM. POWSTA Ń CÓW STYCZNIOWYCH W PI Ń CZOWIE.
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
OSP Grzybno. Wzór prośby o przyjęcie w poczet członków OSP , dn Zarz ą d Ochotniczej.
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT PN: 'WSZECHSTRONNA EDUKACJA GWARANCJĄ SUKCESU ZAWODOWEGO' Projekt wspó ł finansowany przez Uni ę Europejsk ą w ramach Europejskiego Funduszu Spo.
RAZEM PRZECIW PRZEMOCY
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Wirtualne spotkania Microsoft
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Prezentację przygotowała: Pwd. Małgorzata Stępień Propozycja programowa dla gromad zuchowych i drużyn PONAD GRANICAMI.
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Prof. dr hab. Anna Karma ń ska SGH, SKwP. 1. uwarunkowania zmian w zarz ą dzaniu przedsi ę biorstwem 2. zarz ą dzanie warto ś ci ą przedsi ę biorstwa.
Administracja – zarządzanie, kierowanie czymś, np
Przykłady skrzyżowań ze znakami
Opracowanie: mgr Tomasz Durawa
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
Quiz o energii odnawialnej.
Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.
Wybory to podstawowy mechanizm demokracji, dzi ę ki któremu decydujemy o naszej przyszło ś ci. Poprzez oddanie głosu na jednego z kandydatów, którego popieramy.
15 maja 2012 roku w naszej szkole odbył si ę pokaz ratownictwa medycznego. Odwiedzili nas ratownicy ze Szpitalnego Oddziału Ratownictwa Medycznego w Tarnobrzegu.
Zaćmienie Słońca.
Kliknij Tylko jedna minutka. M ó wi si ę, ż e by kogo ś d ostrzec wystarczy 1 sekunda 1 godzina by kogo ś oceni ć 1 dzie ń by kogo ś polubi ć lub pokocha.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
Szkolenie praktyczne obejmuje : Zajęcia praktyczne Praktykę zawodową i jest realizowane poza terenem szkoły w renomowanych warszawskich hotelach np.:
„Edukacja a rynek pracy – źródła informacji”
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
AKTYWNI DLA PRZYSZŁOŚCI! DEBATA W RAMACH XX EDYCJI SEJMU DZIECI I M Ł ODZIE Ż Y.
Droga jest łatwiejsza jeśli znasz jej cel
Stop piratom drogowym ! Kierowco przejrzyj na oczy !
Parlament oraz europarlament PytaniaPodsumowanie.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Park obejmuje najcenniejsze pod wzgl ę dem przyrodniczym, krajobrazowym i kulturowym pasma Pogórzy: Strzy ż owskiego i Dynowskiego - rozdzielonych prze.
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
AlFaBET.
„Droga ucznia do mistrza – staże zawodowe w Niemczech”
„BÓG SI Ę RODZI MOC TRUCHLEJE…” ”Oj, Malu ś ki, Malu ś ki „…
Rozporz ą dzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i s ł uchaczy oraz przeprowadzania.
MOJE HOBBY - SIATKÓWKA Autor Jakub Wudarczyk 1.
Haft matematyczny.
Wycieczka W Góry Świętokrzyskie.
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
Ś limaki otrzyma ł y miano szkodników, poniewa ż „podjadaj ą ” troch ę z naszych ogródków. To prawda, ale jedz ą te ż ro ś liny, które bardzo szybko si.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji.
Nie tylko wybory… Jak m ł odzi ludzie mog ą wp ł ywa ć na rzeczywisto ść i aktywnie uczestniczy ć w demokracji?
„Mali konstruktorzy i poligloci”
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO
Zapis prezentacji:

CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.

INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego W ramach zadania Wsparcie biura karier przeprowadzona zosta ł a kolejna tura bada ń maj ą cych na celu poznanie oczekiwa ń kadry zarz ą dzaj ą cej odno ś nie kompetencji jakie powinni posiada ć pracownicy i kandydaci do pracy. Badanie ma charakter panelowy i obejmuje 150 respondentów, dotyczy I kwarta ł u 2013r. Poni ż szej prezentacji przedstawiamy w sposób graficzny, krótk ą informacj ę o wynikach przeprowadzonych, za pomoc ą ankiet, bada ń. Jednocze ś nie informujemy, i ż w IV kwartale 2013 r. pojawi si ę kolejna analiza dotycz ą ca ankiet przeprowadzonych w nast ę pnym okresie ca ł ego cyklu bada ń.

INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Źródło - opracowanie własne.

INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego źródło :opracowanie własne

INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego źródło :opracowanie własne

INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego źródło :opracowanie własne

INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego źródło :opracowanie własne