Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

GIMNAZJUM SPOŁECZNE MTE W MILANÓWKU `
Matematyka w życiu codziennym
DAWNO I NIEDAWNO … CZYLI Ś WIETLICOWE WSPOMNIENIA.
Samorz ą dowa Szko ł a Podstawowa nr 3 im. Stefana Ż eromskiego w Suchedniowie W Ś WIECIE JANUSZA KORCZAKA.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Z historii naszej szkoły…
,,W przyjaźni z przyrodą”
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
Miłosz – słowem i pędzlem malowany Realizacja projektu edukacyjnego w ramach upami ę tnienia 100. rocznicy urodzin Czes ł awa Mi ł osza. Projekt zosta.
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
SZKOŁA PODSTAWOWA 113 WE WROCŁAWIU
PROJEKT COMENIUS PARTNERZY : Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 1, Chorzów Lycée professionnel JULES VERNE, Grandvilliers Iskitler Teknik.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
… opowie ść Micha ł a. "Najlepsz ą drog ą do odnalezienia samego siebie jest zagubienie si ę w s ł u ż eniu innym GHANDI.
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Prawa i obowiązki ucznia
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
Zawsze zgrana i wesoła…
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
JAK DZIAŁA DEMOKRACJA W SZKOLE? WNIOSKI Z DEBATY.
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
Zadania samorządu uczniowskiego
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Wybory to podstawowy mechanizm demokracji, dzi ę ki któremu decydujemy o naszej przyszło ś ci. Poprzez oddanie głosu na jednego z kandydatów, którego popieramy.
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
„Edukacja a rynek pracy – źródła informacji”
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
AKTYWNI DLA PRZYSZŁOŚCI! DEBATA W RAMACH XX EDYCJI SEJMU DZIECI I M Ł ODZIE Ż Y.
Rola opiekuna w Samorządzie Uczniowskim
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
Temat :Czy uczniowie wiedz ą jak funkcjonuje samorz ą d szkolny i jaki maj ą wp ł yw na podejmowane decyzje ?
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA
IGA KURECZKO Twoja kandydatka na Przewodniczącą SU w Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Żywcu.
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
8 listopada- DZIE Ń ZDROWEGO Ś NIADANIA W KLASIE III C SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 im. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO Białystok ul. Warmińska 55.
Co w szkole piszczy???. Zaj ę cia ruchowe na boisku szkolnym.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Nie tylko wybory… Jak m ł odzi ludzie mog ą wp ł ywa ć na rzeczywisto ść i aktywnie uczestniczy ć w demokracji?
Nasza „mała” demokracja
SZKOLNA DEBATA DOTYCZĄCA SAMORZĄDNOŚCI UCZNIOWSKIEJ Jak przygotowa ć i zorganizowa ć wybory do w ł adz samorz ą du uczniowskiego, ż eby by ł y ś wi ę tem.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
Ustawa o systemie o ś wiaty (uchwalone przez Sejm prawo reguluj ą ce zasady funkcjonowania o ś wiaty) - mówi, ż e Samorz ą d tworz ą wszyscy uczniowie.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Publiczne Gimnazjum im. Ziemi Kujawskiej w Osięcinach.
Koordynatorzy: Magdalena Gaweł, Ewa Martu ż alska, Renata Janicka- Szcze ś niak ZS w Iwanowicach Kwiecie ń, 2016r. Sprawozdanie z całorocznego projektu.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Prowadzenie debat w szkole
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Zapis prezentacji:

Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.

Jest to część wstępu którym poprzedziliśmy naszą debatę. J esteśmy dumni z naszej współpracy a wszystkie błędy staramy się naprawiać.

Zaprezentowany materia ł i prezentacie ciekawi ł y naszych kolegów:

Zaanga ż owali ś my uczniów do wspólnego wyci ą gania wniosków:

Wnioski z debaty i realne propozycje zmian dotycz ą ce komunikacji ucze ń – samorz ą d uczniowski – grono pedagogiczne: 1. Potrzeba lepszej komunikacji mi ę dzy uczniem a dyrekcj ą ; 2.Wi ę ksze zaanga ż owanie uczniów w ż ycie szko ł y; 3.Wspo ł praca Samorz ą du Uczniowskiego z nauczycielami; 4.Charyzmatyczny przewodnicz ą cy Samorz ą du Uczniowskiego; 5.Apele informuj ą ce o dzia ł aniach w szkole 6.Wykorzystanie radiow ę z ł a; 7.Stworzenie szkolnego a i strony na portalu spo ł eczno ś ciowym; 8.Skrzynka pocztowa sejmiku (oczekiwania, skargi i za ż alenia); 9.Ankiety dotycz ą ce oczekiwa ń uczniów; 10.Og ł oszenia na bie żą co.

Debata przebieg ł a w przyjemniej i lu ź nej atmosferze tak, ż e i organizatorzy i uczestniczy mi ł o oraz pouczaj ą co sp ę dzili czas. Dzi ę kujemy za uwag ę