MŁODZI AKTYWIŚCI PREZYDENCJI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt przygotowany przez uczniów:
Advertisements

Program skierowany został do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych z całej Polski, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą kształtować
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
SzOK czyli Szkolny Ośrodek Kariery Szkolny Ośrodek Kariery prowadzi działania, których celem jest ukształtowanie umiejętności wspomagających absolwentów.
PROJEKT EDUKACYJNY LLZP_2010/2011_projekt2. 38 – 120 Czudec ul. Rzeszowska 33a.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Współpraca ze środowiskiem lokalnym Filii w Kolbuszowej.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych.
Reportaż o dniu wegetarianizmu. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a tylko w Polsce – jak wynika ze statystyk – mamy ok. 2 miliony.
Gmina Komańcza Komańcza 166 tel/fax
1. H ISTORIA NASZEGO RADIOWĘZŁA. W 2005r. w ramach projektu edukacyjnego Puchatek z inicjatywy dyrekcji szkoły i ówczesnego samorządu, podjęto działania.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
Gimnazjum im. Czesława Miłosza w Topoli Królewskiej
to dobrowolna, bezpłatna, świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa, wykraczająca poza związki rodzinno – koleżeńsko – przyjacielskie.
20 lat wsp ó lnie Gmina Marklowice Marklowice w 1990r.
Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Pacynie
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma nie przez to kim jest, lecz przez to czym dzieli się z innymi Jan Paweł II Człowiek jest wielki nie przez to,
Zespół Szkół w Przebrodzie
Gimnazjum imienia Obrońców Praw Człowieka
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Fundusze europejskie i współpraca międzynarodowa Moduł H Opiekun dr Renata Lisowska.
JAK INNI NAS POSTRZEGAJĄ? PROJEKT FINANSOWANY ZE ŚRODKÓW POLSKO-LITEWSKIEGO FUNDUSZU WYMIANY MŁODZIEŻY.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Jest to ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli (sprawują oni rządy bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawicieli).
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
Biblioteka szkolna.
Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło rok szkolny 2009/2010 Rokiem Historii Najnowszej.
Katarzyna Lutkiewicz Zuzanna Kurska klasa II a
WSTĘPNY MODEL WIELOKULTUROWEJ BIBLIOTEKI. Ramy modelu Filary wielokulturowej biblioteki: Współpraca Włączanie Wzmacnianie Widoczność Sposoby działania.
Oferta Regionalnych Ośrodków EFS w Toruniu i Bydgoszczy w zakresie wsparcia dla projektodawców konkursów POKL Toruń, r. Projekt współfinansowany.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Władza lokalna w Polsce
KLASA 5b.
Przykłady dobrych praktyk Projekt realizowany w województwie zachodniopomorskim.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Technik Ochrony Środowiska Myśl przyszłościowo – kształć się zawodowo przyszłościowo – kształć się zawodowo Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących.
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego realizuje Program Rozwoju Bibliotek, który ma ułatwić polskim bibliotekom publicznym dostęp do komputerów,
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Uczniowie oraz nauczyciele przyrodnicy naszej szkoły od kilkunastu lat współpracują z Piotrkowskim Oddziałem PTTK. W ramach tej współpracy biorą aktywny.
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
ANDRZEJKOWE ZABAWY 2012 w ramach konkursu BEZPIECZNA SZKOŁA-BEZPIECZNY UCZEŃ w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Połańcu Opracowała:
Święto Plonów Sękowice 2008 Festyn odbył się dnia r. Budżet projektu: Całkowita wartość projektu – 7.561,53 zł w tym: środki EFRR – 6.427,29.
NAUKA DLA BIZNESU INNOWACYJNA FARMACJA Prezentacja projektów realizowanych w ramach działań Uczelni Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Stan wdrażania funduszy strukturalnych w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
Bezpieczny Internet
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI bilans półrocza edycji 2009/10.
Biblioteka szkolna z centrum multimedialnym jest miejscem dostępu do Internetu oraz zasobów edukacyjnych i źródeł informacji. Zespół Szkół Technicznych.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Cel ogólny opracowanie ścieżki turystycznej ukazującej walory powiatu brodnickiego, ze szczególnym uwzględnieniem atrakcji własnej gminy.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Prezentacja powstała w ramach projektu „Etno-projekt dla najmłodszych” realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna.
Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Projekt pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjno – wypoczynkowej w gminie Zębowice" Gminny Ośrodek Informacji, Kultury i Czytelnictwa w Zębowicach.
MIĘDZYNARODOWE WSCHODNIE CENTRUM INNOWACJI Projekt współfinansowany ze środków Programu Współpracy w Regionie Morza Bałtyckiego Phare Polsko.
System informacji turystycznej Projekt Konferencja, Ostrava, Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Copyright © 2010 Intel Corporation. All rights reserved. Intel and the Intel logo are trademarks or registered trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries.
Zapis prezentacji:

MŁODZI AKTYWIŚCI PREZYDENCJI Centrum Edukacji Obywatelskiej

poMysłowiacy w Unii Europejskiej

Problem: W jaki sposób społeczeństwo Gminy Wola Mysłowska Wykorzystuje środki Unii Europejskiej?

Zespół realizujący projekt: ZESPÓŁ UCZNIOWSKI: -Alicja Moreń -Natalia Matuszewska -Aleksandra Tratkiewicz -Natalia Jakubowska -Katarzyna Czajka -Piotr Bytniewski NAUCZYCIEL OPIEKUN: -Aleksandra Kamola -Anna Kamińska

Cele projektu: Nasz zespół postanowił zachęcić lokalne społeczeństwo do większego korzystania ze środków unijnych i poinformować środowisko szkolne w jaki sposób wykorzystywane są fundusze unijne.

Źródła informacji i sojusznicy: - Urząd Gminy Wola Mysłowska Centrum Edukacji Obywatelskiej Informacje od prywatnych właścicieli sprzętów rolniczych zakupionych dzięki funduszom unijnym

Nasze działania: Zdobywanie informacji na temat funduszy unijnych na terenie naszej gminy Zachęcanie społeczności lokalnej do korzystania z „dobrodziejstw’’ UE - wykonanie ulotek. Poszerzenie wiedzy uczniów naszego gimnazjum na temat prezydencji Polski w UE oraz uświadomienie jak mądrze można wykorzystać fundusze unijne – prezentacja naszych działań.

Nasze osiągnięcia: - Ukazanie ludziom tego ,jak pomocne są fundusze unijne Poszerzenie wiedzy uczniów naszego gimnazjum i mieszkańców gminy na temat polskiej prezydencji Przybliżenie ludziom możliwości korzystania z funduszy unijnych oraz działania programów

Prezentacja naszych działań