Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Wstęp do debaty Demokratyczna szkoła – Twój wybór Wstęp do debaty Demokratyczna szkoła – Twój wybór Źródła informacji : Prezentacja została.
Australia.
Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Szkoła z klasą wyjaśnia, zaciekawia, dba, aby wszyscy uczniowie osiągali coraz lepsze wyniki i rozwijali aspiracje życiowe Szkoła z klasą sprawiedliwie.
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Niebezpieczeństwa które czyhają na ciebie w sieci
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
OBSZAR III: FUNKCJONOWANIE SZKOŁY LUB PLACÓWKI W ŚRODOWISKU LOKALNYM
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Szkoła marzeń.
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Dziennikarz to człowiek, który musi coś wiedzieć o wszystkim i wszystko o czymś INNOWACJA PEDAGOGICZNA – KLASA DZIENNIKARSKA.
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
To dobrowolna, bezpłatna, świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa, wykraczająca poza związki rodzinne koleżeńskie oraz przyjacielskie.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
SAMORZĄD SZKOLNY Samorząd szkolny to jeden ze szkolnych organów. W jego skład wchodzą wszyscy uczniowie danej szkoły. Samorząd szkolny działa na podstawie.
to dobrowolna, bezpłatna, świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa, wykraczająca poza związki rodzinno – koleżeńsko – przyjacielskie.
Nasze pomysły i propozycje…. Organizowanie warsztatów Rozmowy z uczniami podczas godzin wychowawczych.
Relacja z Debaty. Przygotowania do debaty były żmudne i ciężkie. Wpierw musieliśmy zapoznać się z materiałami dostępnymi na stronie sdim.ceo.nq.pl, później.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
P ROJEKT S ZKOŁA DEMOKRACJI – XVIII S ESJA S EJMU D ZIECI I M ŁODZIEŻY Projekt w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim realizują Weronika.
Debata na temat SZKOŁA, DEMOKRACJA - WROGOWIE CZY PRZYJACIELE r.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
TIK w szkole.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Rok szkolny 2013/2014. Cel - promowanie i współtworzenie szkoły, która przygotowuje do życia w nowoczesnym świecie i wychowuje młodych ludzi na aktywnych.
Szkoła w chmurze.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Jest to ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli (sprawują oni rządy bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawicieli).
Jestem częścią społeczeństwa
21 marca Pierwszy Dzień Wiosny
Oto my- samorząd uczniowski. -JESTEŚMY JEDYNYMI REPREZENTANTAMI UCZNIÓW W SZKOLE -MAMY PRAWO DO ORGANIZACJI ŻYCIA SZKOLNEGO, UMOŻLIWIAJĄCEGO ZACHOWANIE.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
Zapraszamy na prezentację !!! Szkoła Podstawowa nr 3 im. Wojska Polskiego w Mielcu.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Jan Paweł II orędownik prawdy
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
RADOSNA SZKOŁA (I edycja – 2009 r.). złożone wnioski miejsca zabaw place zabaw JST 144 stowarzyszenia i osoby fizyczne 15 wnioski szkół zakup 1.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
ANDRZEJKOWE ZABAWY 2012 w ramach konkursu BEZPIECZNA SZKOŁA-BEZPIECZNY UCZEŃ w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Połańcu Opracowała:
Szkoła Podstawowa w Matysówce
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
ZACHOWANIA GODNE NAŚLADOWANIA
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Nasza szkoła. Środowisko szkoły Środowisko szkoły społeczno - wychowawcze Środowisko szkoły społeczno - instytucjonalne.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida Czerwiec 2011.
1 Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki Katolickie Liceum Ogólnokształcące Czerwiec 2010.
Konstruowanie programów przeciwdziałania agresji i przemocy w szkole
Psychologia w sprzedaży. Co wpływa na decyzje klienta? Załącznik do videocastu nr 2 Agata Matuszewska.
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH ZACHOWAŃ
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły

Podaj definicję partnerstwa w relacji uczeń - nauczyciel Partnerstwo w szkole w relacji uczeń – nauczyciel to według uczniów współpraca, wzajemny szacunek, niesienie pomocy uczniom, obustronne zaangażowanie, słuchanie drugiej strony, wspólne przestrzeganie WSO, otwartość na drugą osobę i jej potrzeby

Podaj definicję partnerstwa w relacji uczeń – uczeń Partnerstwo w relacji uczeń – uczeń według uczniów to bliska więź, która istnieje także poza szkołą, wsparcie w trudnych chwilach, współpraca, szacunek, akceptacja, uczciwość, otwartość, kulturalne odnoszenie się do siebie

Jakie działania nauczycieli wpływają na wzorcowe partnerstwo? (dodatkowe odpowiedzi) - pozytywne nastawienie - chęć pomocy uczniom - rozmowy z uczniami na tematy poruszane nie tylko w ramach lekcji - ochrona ucznia w szczególności przez wychowawcę – przydział doświadczonego wychowawcy - wyrozumiałość - traktowanie wszystkich uczniów sprawiedliwie, nie według sympatii - nie traktowanie uczniów z góry

Jakie działania uczniów wpływają na wzorcowe partnerstwo? (dodatkowe odpowiedzi) - lojalność wobec klasy, nauczycieli - tolerancja - dobry kontakt między uczniami, który sprzyja miłej atmosferze na lekcji - zwracanie uwagi innym uczniom, którzy źle się zachowują - uczestniczenie w kółkach zainteresowań organizowanych przez szkołę

Jakie działania samorządu wpływają na wzorcowe partnerstwo? (dodatkowe odpowiedzi) - pomoc w rozwijaniu zainteresowań - organizacja konkursów wewnątrzszkolnych wraz z nauczycielami danych przedmiotów - organizacja imprez/przedsięwzięć, które wymagałyby od uczniów i nauczycieli współpracy