Etapy podróży turystycznej i formy obsługi ruchu turystycznego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
– poradnik dla babci i dziadka”
Advertisements

rachunkowość zajęcia nr 7
Przygotowały : Baran Iwona Burz Sylwia Łącz-Stępień Anna
Badania podaży i popytu turystycznego
Dystrybucja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Polityka turystyczna państwa
Socjologia rynku pracy
Prowadzący: mgr Łukasz Stokłosa Autorzy: Sylwia Furtak Bożena Rodak Paweł Pelc
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji
Otoczenie naturalne przedsiębiorstwa
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Turystyka krajoznawcza
Obsługa ruchu turystycznego
Polityka turystyczna pańswa
OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO konwersatorium I
PODSTAWY TURYSTYKI ćwiczenia
Turystyka zdrowotna.
WATA - Światowe Stowarzyszenie Agencji Podróży
Odpowiedzialność przewodnika i pilota wycieczek
TURYSTYKA W INTERESACH
Prąd Elektryczny.
POPYT I PODAŻ.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
Relacja z Debaty. Przygotowania do debaty były żmudne i ciężkie. Wpierw musieliśmy zapoznać się z materiałami dostępnymi na stronie sdim.ceo.nq.pl, później.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
Znaczenie transportu w turystyce
17 stycznia br. uczniowie ze Szkolnego Wolontariatu wraz z opiekunkami odwiedziły Dom Samotnej Matki w Łodzi.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Jutro Nie ma już żadnych zasad… John Marsden John Marsden.
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
1.
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim Projekt pt.
Rozrachunek trans-graniczny na T2S Dorota Grzegorczyk Dział Strategii i Rozwoju Biznesu, KDPW Warszawa 14 grudnia 2010.
Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie
Ogród Botaniczny i Zielnik Uniwersytetu Warszawskiego
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
Strategia kształtowania jakości oferty turystyki wiejskiej
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
T44 Przepisy bhp podczas wytwarzania części maszyn.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
Planowanie trasy.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego realizuje Program Rozwoju Bibliotek, który ma ułatwić polskim bibliotekom publicznym dostęp do komputerów,
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI Zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z.
Instalacja DAPP Optic Instrukcja. Po włożeniu płyty do napędu optycznego instalacja rozpoczyna się automatycznie. W pojawiającym się oknie klikamy przycisk.
Program szkoleń dla wyższych urzędników z instytucji Unii Europejskiej oraz wyższych urzędników ministerialnych z nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej.
Program szkoleń dla wyższych urzędników z instytucji Unii Europejskiej oraz wyższych urzędników ministerialnych z nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej.
Programowanie ruchu narzędzia
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Budowanie świadomości marki
Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny.
Temat 5: Elementy meta.
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach
DYNAMIKA NAUKA O SIŁACH Opracowała: mgr Magdalena Gasińska.
Opracowywanie wspólnych celów Trzeba dawać, żeby brać
Inspektor – Ekran główny. Inspektor informacje Wszelkie dane z Kolekcjonera są oczywiście automatycznie udostępniane modułowi Inspektor. Pozwala to Inspektorowi.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Projekt pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjno – wypoczynkowej w gminie Zębowice" Gminny Ośrodek Informacji, Kultury i Czytelnictwa w Zębowicach.
To środek masowego przekazu, adresowany do nieograniczonego kręgu słuchaczy odbieranego przez odbiorniki radiowe.
System informacji turystycznej Projekt Konferencja, Ostrava, Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych.
Zapis prezentacji:

Etapy podróży turystycznej i formy obsługi ruchu turystycznego Etapy podróży turystycznej i formy obsługi ruchu turystycznego. Magdalena Świerz, Tetiana Kudyrko

Podstawowym zadaniem obsługi ruchu turystycznego jest zapewnienie turystom wszelkich świadczeń niezbędnych do realizacji podróży turystycznej. Wymaga to znajomości potrzeb turystów i ich czasowej zmienności, wynikającej z tego, że charakter i rodzaj potrzeb zgłaszanych przez turystów ulegają zmianom wraz z realizacją podróży turystycznej. Podstawowe formy obsługi związane są ściśle z poszczególnymi etapami podróży turystycznej.

Etapy podróży turystycznej zawierają się w formule „5P” obejmującej: przygotowanie do podróży; przejazd do miejsca docelowego; pobyt w miejscu recepcji turystycznej; przejazd powrotny do miejsca stałego zamieszkania; podsumowanie podróży turystycznej

Formy obsługi turysty na poszczególnych etapach podróży: Etapy podróży turystycznej: Podstawowe formy obsługi: Dodatkowe formy obsługi:   Przygotowanie informacja poradnictwo pośrednictwo organizacja imprez turystycznych Przejazd (do miejsca docelowego i z powrotem) transport pilotaż przewodnictwo nocleg wyżywienie

Etapy podróży turystycznej: Podstawowe formy obsługi: Dodatkowe formy obsługi:   Pobyt nocleg wyżywienie informacja pilotaż przewodnictwo transport udostępnienie walorów turystycznych   poradnictwo pośrednictwo usługi handlowe usługi rozrywkowe kulturalne usługi dodatkowe o charakterze paraturystycznym (bankowe, telekomunikacyjne, pocztowe, służby zdrowia, kosmetyczne)

zorganizowanie spotkania po zakończeniu imprezy Etapy podróży turystycznej: Podstawowe formy obsługi: Dodatkowe formy obsługi:   Podsumowanie   zorganizowanie spotkania po zakończeniu imprezy przeprowadzenie ankiety wśród uczestników, przyjęcie reklamacji