WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Twinning Project Strengthening of the process of implementation of the anticorruption activities Transition Facility 2004 Globalna walka z korupcją Prezentacja.
Advertisements

ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Przygotowały : Baran Iwona Burz Sylwia Łącz-Stępień Anna
Badania podaży i popytu turystycznego
Dystrybucja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Polityka turystyczna państwa
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego
Prowadzący: mgr Łukasz Stokłosa Autorzy: Sylwia Furtak Bożena Rodak Paweł Pelc
Międzynarodowe organizacje turystyczne
Mikrootoczenie Przedsiębiorstwa Turystycznego.
WATA World Association of Travel Agencies
Międzynarodowa Federacja Kampingu i Karawaningu
Turystyka krajoznawcza
Polityka turystyczna pańswa
WATA - Światowe Stowarzyszenie Agencji Podróży
Etapy podróży turystycznej i formy obsługi ruchu turystycznego
TURYSTYKA W INTERESACH
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆI
Dobre praktyki: Spółdzielnia Socjalna KREATYWNI Toruń, 27/09/2013 Organizator.
1 COMPANY PRIVATE 1 EDUKACJA DLA PRZEMYSŁU PRZEMYSŁ DLA EDUKACJI Janusz Zakręcki Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny Mielec, 7 grudnia 2009r.
Szkoły Globalne w akcji Cel ogólny Stworzenie w sześciu krajach europejskich aktywnej sieci szkół globalnych zaangażowanych w redukcję
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Szkoła w chmurze.
Zarządzanie międzynarodowe
MENEDŻER JAKOŚCI / QUALITY MANAGER Blok specjalizacyjny.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością Absolwenci specjalności są specjalistami w zakresie kształtowania, oceny i ochrony jakości produktów i usług. W trakcie.
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
Wspólne działania na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym Cezary Molski – Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej Polskiej Organizacji Turystycznej.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Władza lokalna w Polsce
Międzynarodowa Konferencja Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji Kielce, 9-10 kwietnia 2010 r.
Strategia kształtowania jakości oferty turystyki wiejskiej
Fundusze dla edukacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata Białystok, 20 listopada 2008 r. URZĄD MARSZAŁKOWSKI.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
elektroniczna DEMOKRACJA LOKALNA IN STATU NASCENDI Krzysztof Ciupis
Integracja Europejska
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Instytucje otoczenia biznesu w powiecie gostyńskim. Opracował: Krzysztof Marzec ul.1 Maja Gostyń Tel
Cele i założenia projektu Akademia Młodych Noblistów Paulina Kędzierska Koordynator projektu Akademia Młodych Noblistów.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Wpływ warunków.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji Czym jest samorząd informacyjny i jaki powinien być?
Weronika Schneider. Na fotografiach widać obecne budynki Polpharmy.
3 Posiedzenie Rady Strategii Rozwoju Chojnic Chojnice Strategia Rozwoju Miasta Chojnice na lata
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Gmina Radziejowice/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach Radziejowice, 12 listopada 2013.
EUROCOTT European Central Office of Teaching and Training W: E: spect.co.uk London – Athens – Gdansk …reaching.
Faktoring na świecie 2006 Elżbieta Urbańska Przewodnicząca KW Polski Związek Faktorów.
P U B L I S H I N G WYKŁADY THINKTANK I KLUBU POLSKIEJ RADY BIZNESU.
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich 1 Wieprz, r. ZAGADNIENIA TWORZENIA LGD W ŚWIETLE.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Serwis informacyjny skupiający się na problematyce Unii Europejskiej, państw europejskich oraz kwestii dotyczących obywateli, interesariuszy i naukowców.
Instytut Logistyki i Magazynowania
Działanie 6.1 Turystyka Schemat I Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.
Działanie 6.2 Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Projekt Wortal Transferu Wiedzy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Zapis prezentacji:

WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie PATA (Pacific Asia Travel Association) Stowarzyszenie Turystyczne Azji Pacyficznej. PRZEDMIOT: Międzynarodowe Organizacje Turystyczne AUTORZY: Teresa Śmigiel 39297, Małgorzata Płachta 47851

Misja PATA - potęgowanie wzrostu, wartości PATA została utworzona w 1951 roku jako Tymczasowe Stowarzyszenie Turystyczne Pacyfiku do którego przystąpiło 41 organizacji. Misja PATA - potęgowanie wzrostu, wartości i jakości usług turystycznych w Azji Pacyficznej, z korzyścią dla członków organizacji.

Siedziba oficjalna PATA Centrala operacyjna – Bangkok – Honolulu na Hawajach Centrala operacyjna – Bangkok

Najważniejsze cele PATA: - rozwijanie współpracy pomiędzy państwami a przedsiębiorstwami turystycznymi, - wspieranie lokalnych akcji promocyjnych przez członków Stowarzyszenia, - pomoc w poszukiwaniu kapitału na projekty związane z turystyką, - pełnienie roli łącznika między przemysłem turystycznym a członkami stowarzyszenia, - przeprowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych - celem jest zwrócenie uwagi na region Azji Pacyficznej, - dążenie do rozwijania usług transportowych do regionu Azji Pacyficznej, - prowadzenie badań statystycznych i naukowych-celem jest rozwój turystyki w regionie, - negocjacje z krajami regionu w celu zniesienia barier dla rozwoju turystyki.

Członkowie PATA są podzieleni na 5 kategorii: Rządy (państwa) - w tej kategorii są trzy poziomy uzależnione od wielkości przyjazdów turystów do danego kraju. Przewoźnicy - w tej kategorii są dwa poziomy uzależnione od maksymalnej zdolności przewozowej. Przemysł turystyczny (przedsiębiorstwa turystyczne, firmy usługowe oraz hotele). Członkowie stowarzyszeni. Członkowie afiliowani.

(na wsch. od południka 75 E oraz na zach. od południka 110 W). Członkami wszystkich kategorii są instytucje i podmioty posiadające osobowość prawną. Osoby indywidualne mogą ubiegać się o członkostwo jedynie w kategorii afiliowani. Prawo do uzyskania statusu członka mają państwa położone całkowicie lub częściowo w regionie Azji Pacyficznej (na wsch. od południka 75 E oraz na zach. od południka 110 W).

Struktura PATA: I Zarząd - organ kierujący, składa się z 76 członków: 25 osób - przedstawiciele państw, 25 osób - przedstawiciele przewoźników, 25 osób - przedstawiciele grupy członków stowarzyszonych, 1 osoba - przedstawiciel członków korporacyjnych. II Komitet Zarządzający - monitoruje bieżące sprawy stowarzyszenia. III Rada Branżowa - omawianie ważnych kwestii. IV Komitet Doradczy. Zarząd powołuje na całym świecie Oddziały PATA - obecnie jest ich 80.

Działalność PATA: zachęca do współpracy sektor prywatny i publiczny, małe i duże organizacje, uczestniczy w targach turystycznych, organizuje własne targi: PATA-Travel Mart, organizuje imprezy dla swoich członków-PATA-GO-between,

Działalność PATA c.d.: prezentuje produkty i usługi turystyczne członków Stowarzyszenia zagranicznym touroperatorom, troska o środowisko naturalne i kulturowe: Kodeks Podróżnika Kodeks Rozwoju Zrównoważonego rozwijanie technologii informacyjnej, udoskonalenie bazy danych i stron internetowych www.travelwithpata.com

Działalność PATA c.d.: publikacje wydawane przez PATA: ~ raporty statystyczne (wielkość ruchu turystycznego) ~ raporty z badań rynku (trendy narybku turystycznym) ~ publikacje dotyczące edukacji oraz rynku pracy w turystyce ~ dwutygodnik elektroniczny News@PATA ~ miesięcznik Issnes&Trends ~ dwumiesięcznik PATA COMPASS – o ciekawych imprezach w krajach Stowarzyszenia

KONIEC