Szkoła Podstawowa im. Św. Brata Alberta w Narolu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nasza szkoła Matylda Burszta 2006.
Advertisements

Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
GIMNAZJUM IM. STANISŁAWA STASZICA W PANKACH
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Popowicach
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Klasa 6c.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Zebranie z rodzicami gimnazjalistów Brody, r.
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekty edukacyjne z języka angielskiego. W terminie od r. do r. uczniowie szkół przystąpili do realizacji dwóch projektów edukacyjnych.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
PIERWSZY SEMESTR JUŻ ZA NAMI…
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych,
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie „ ZACHODNIOPOMORSKIE TALENTY – REGIONALNY SYSTEM STYPENDIALNY” projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
System edukacji w Polsce
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Nowe procedury i terminy. Podstawy prawne Ustawa z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 nr 256 poz. 2572), Ustawa z dnia 6 grudnia 2013.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Projekt opracowany przez
APEL PODSUMOWUJĄCY WYNIKI KLASYFIKACJI ŚRÓDROCZNEJ W KLASACH IV - VI.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Łódź, ul. Wici 16 tel fax
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Wielka Wieś w roku szkolnym 2008/2009 Wielka Wieś, październik 2009.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa im. Św. Brata Alberta w Narolu Wyniki klasyfikacji uczniów za I semestr roku szkolnego 2008/2009 Narol, dn. 29.01.2009 r

Liczba uczniów ogółem- 366/ 306 -klasy I-VI, 60-klasy O/ Wyniki klasyfikacji Liczba uczniów ogółem- 366/ 306 -klasy I-VI, 60-klasy O/ Klasyfikowanych - 305 Nieklasyfikowanych-1/100% nieobecności na lekcjach/ 15 uczniów otrzymało oceny niedostateczne/5%/ Ilość ocen niedostatecznych-32/j.polski-7, matematyka-11, j.niemiecki-5, przyroda-3, historia- 3, j.angielski- 2, religia-1, Uczniowie zwolnieni z wf- 5 Zachowanie uczniów/kl.IV-VI/: wzorowe -39, bardzo dobre-45, dobre-49, poprawne- 16, nieodpowiednie- 5, naganne-1

Sprawowanie uczniów

Uczniowie, którzy otrzymali stypendium: Stypendia naukowe Warunek: średnia ocen z wszystkich przedmiotów powyżej 5,0 , zachowanie wzorowe. Uczniowie, którzy otrzymali stypendium: Ewelina Wielgosz- kl.VI B - średnia ocen 5,4 Katarzyna Kowalczuk- kl.VIB - średnia ocen 5,4 Ewelina Tulej- kl.VIB - średnia ocen 5,3 Weronika Nowoświat-kl.VIB - średnia ocen 5,2 Ewa Broszko-kl.VIA- średnia ocen 5,2 Kornelia Gaczoł- kl. VB - średnia ocen 5,18 Joanna Wicijowska-kl.VIA - średnia ocen 5,1 Karolina Pleskacz-kl.VB – średnia ocen- 5,01

Stypendia sportowe Warunek: udział z sukcesami w zawodach sportowych na szczeblu gminy, powiatu i województwa, zachowanie-przynajmniej dobre Uczniowi, którzy otrzymali stypendium: Ewelina Wielgosz- I m. w powiecie na 1000m, II miejsce w skoku w dal w powiecie, 14 w województwie. Sylwia Kułakowska- I m. w powiecie na 60 m, 13 m. w województwie. Paulina Szawara- Im. w powiecie na 600 m, 13 miejsce w województwie, III m. na 1000 m w powiecie, 38 w województwie.

Średnia klas IV-VI

Średnia z przedmiotów nauczania

Konkursy przedmiotowe Szkoła brała udział w następujących konkursach: j.niemiecki -9 uczniów, laureat konkursu-Sławomir Janowicz /opiekun Marcin Mazurek/, j.angielski- 11 uczestników, matematyczno-przyrodniczy-10 uczestników, do etapu wojewódzkiego zakwalifikowana Ewelina Tulej /opiekun Beata Zdybek/, humanistyczny- 23 uczestników. Wiedzy o Biblii i Historii Kościoła- 15 uczestników, do drugiego etapu zakwalifikowana Paulina Szawara /opiekun Marek Wiciejowski/

Sławomir Janowicz-laureat konkursu przedmiotowego z j Sławomir Janowicz-laureat konkursu przedmiotowego z j.niemieckiego w roku szkolnym 2007/2008 i 2008/2009

Projekty edukacyjne realizowane na terenie szkoły w I semestrze Kształcenie i rozwój umiejętności społecznych i życiowych potrzebnych do właściwego funkcjonowania w społeczeństwie poprzez udział uczniów w zespole ,,Uśmiechnięte Buziaki”- zajęcia realizowane w formie szkolenia tanecznego uczniów, warsztatów i audycji muzycznych w filharmonii oraz imprez środowiskowych dla dzieci przedszkolnych i rodziców-projekt realizowany przez Panie Marię Woś i Martę Chodasewicz oraz Pana Leszka Margola ,,Get along with English”- rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów klas I-III w pozalekcyjnych zajęciach edukacyjnych. Projekt realizowany przez Panie Krystynę Gaczoł i Małgorzatę Krućko zakładał cykl zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z klas nauczania zintegrowanego połączonych z imprezami środowiskowymi oraz lekcją z wykorzystaniem języka w sytuacjach praktycznych, ,,W krainie snu, baśni i legend z teatrzykiem Albercik”, projekt realizowany w ramach Programu Integracji Społecznej i finansowany ze środków Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich. Projekt realizowany był przez Panie Sylwię Świętojańską i Elżbietę Wajs oraz pana Andrzeja Kulisza, zakładał zajęcia kółka teatralnego w szkole oraz wyjazd do teatru do Rzeszowa.

Kształcenie i rozwój umiejętności społecznych i życiowych potrzebnych do właściwego funkcjonowania w społeczeństwie poprzez udział uczniów w zespole ,,Uśmiechnięte Buziaki”-

,,Get along with English”- rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów klas I-III w pozalekcyjnych zajęciach edukacyjnych.

,,W krainie snu, baśni i legend z teatrzykiem Albercik”

Analiza efektów edukacyjnych-sprawdzian próbny klas VI . Głównym celem było: zapoznanie ze sposobem pracy z tego typu testami/kodowanie, wybór zadań zamkniętych oraz rozwiązywanie zadań otwartych/, sprawdzenie stopnia opanowania badanych standardów, ustalenie umiejętności nad którymi należy popracować. Po przeliczeniu uzyskanych punktów wyniki przedstawiają się następująco: Klasa VI a średni wynik – 27,28% Klasa VI b średni wynik – 24,30% Klasa VI c średni wynik - 23,85% Wszystkie prace zostały dokładnie z uczniami przeanalizowane. Zwrócono uwagę na zadania, z którymi uczniowie mieli najwięcej problemów oraz niewłaściwe kodowanie prac.

Rozbudowa bazy szkoły wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni gumowej, wykonanie ocieplenia elewacji budynku oddziałów przedszkolnych.

Dziękuję za uwagę Dyrekcja Szkoły