Szkoła Podstawowa im. Św. Brata Alberta w Narolu Wyniki klasyfikacji uczniów za I semestr roku szkolnego 2008/2009 Narol, dn. 29.01.2009 r
Liczba uczniów ogółem- 366/ 306 -klasy I-VI, 60-klasy O/ Wyniki klasyfikacji Liczba uczniów ogółem- 366/ 306 -klasy I-VI, 60-klasy O/ Klasyfikowanych - 305 Nieklasyfikowanych-1/100% nieobecności na lekcjach/ 15 uczniów otrzymało oceny niedostateczne/5%/ Ilość ocen niedostatecznych-32/j.polski-7, matematyka-11, j.niemiecki-5, przyroda-3, historia- 3, j.angielski- 2, religia-1, Uczniowie zwolnieni z wf- 5 Zachowanie uczniów/kl.IV-VI/: wzorowe -39, bardzo dobre-45, dobre-49, poprawne- 16, nieodpowiednie- 5, naganne-1
Sprawowanie uczniów
Uczniowie, którzy otrzymali stypendium: Stypendia naukowe Warunek: średnia ocen z wszystkich przedmiotów powyżej 5,0 , zachowanie wzorowe. Uczniowie, którzy otrzymali stypendium: Ewelina Wielgosz- kl.VI B - średnia ocen 5,4 Katarzyna Kowalczuk- kl.VIB - średnia ocen 5,4 Ewelina Tulej- kl.VIB - średnia ocen 5,3 Weronika Nowoświat-kl.VIB - średnia ocen 5,2 Ewa Broszko-kl.VIA- średnia ocen 5,2 Kornelia Gaczoł- kl. VB - średnia ocen 5,18 Joanna Wicijowska-kl.VIA - średnia ocen 5,1 Karolina Pleskacz-kl.VB – średnia ocen- 5,01
Stypendia sportowe Warunek: udział z sukcesami w zawodach sportowych na szczeblu gminy, powiatu i województwa, zachowanie-przynajmniej dobre Uczniowi, którzy otrzymali stypendium: Ewelina Wielgosz- I m. w powiecie na 1000m, II miejsce w skoku w dal w powiecie, 14 w województwie. Sylwia Kułakowska- I m. w powiecie na 60 m, 13 m. w województwie. Paulina Szawara- Im. w powiecie na 600 m, 13 miejsce w województwie, III m. na 1000 m w powiecie, 38 w województwie.
Średnia klas IV-VI
Średnia z przedmiotów nauczania
Konkursy przedmiotowe Szkoła brała udział w następujących konkursach: j.niemiecki -9 uczniów, laureat konkursu-Sławomir Janowicz /opiekun Marcin Mazurek/, j.angielski- 11 uczestników, matematyczno-przyrodniczy-10 uczestników, do etapu wojewódzkiego zakwalifikowana Ewelina Tulej /opiekun Beata Zdybek/, humanistyczny- 23 uczestników. Wiedzy o Biblii i Historii Kościoła- 15 uczestników, do drugiego etapu zakwalifikowana Paulina Szawara /opiekun Marek Wiciejowski/
Sławomir Janowicz-laureat konkursu przedmiotowego z j Sławomir Janowicz-laureat konkursu przedmiotowego z j.niemieckiego w roku szkolnym 2007/2008 i 2008/2009
Projekty edukacyjne realizowane na terenie szkoły w I semestrze Kształcenie i rozwój umiejętności społecznych i życiowych potrzebnych do właściwego funkcjonowania w społeczeństwie poprzez udział uczniów w zespole ,,Uśmiechnięte Buziaki”- zajęcia realizowane w formie szkolenia tanecznego uczniów, warsztatów i audycji muzycznych w filharmonii oraz imprez środowiskowych dla dzieci przedszkolnych i rodziców-projekt realizowany przez Panie Marię Woś i Martę Chodasewicz oraz Pana Leszka Margola ,,Get along with English”- rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów klas I-III w pozalekcyjnych zajęciach edukacyjnych. Projekt realizowany przez Panie Krystynę Gaczoł i Małgorzatę Krućko zakładał cykl zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z klas nauczania zintegrowanego połączonych z imprezami środowiskowymi oraz lekcją z wykorzystaniem języka w sytuacjach praktycznych, ,,W krainie snu, baśni i legend z teatrzykiem Albercik”, projekt realizowany w ramach Programu Integracji Społecznej i finansowany ze środków Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich. Projekt realizowany był przez Panie Sylwię Świętojańską i Elżbietę Wajs oraz pana Andrzeja Kulisza, zakładał zajęcia kółka teatralnego w szkole oraz wyjazd do teatru do Rzeszowa.
Kształcenie i rozwój umiejętności społecznych i życiowych potrzebnych do właściwego funkcjonowania w społeczeństwie poprzez udział uczniów w zespole ,,Uśmiechnięte Buziaki”-
,,Get along with English”- rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów klas I-III w pozalekcyjnych zajęciach edukacyjnych.
,,W krainie snu, baśni i legend z teatrzykiem Albercik”
Analiza efektów edukacyjnych-sprawdzian próbny klas VI . Głównym celem było: zapoznanie ze sposobem pracy z tego typu testami/kodowanie, wybór zadań zamkniętych oraz rozwiązywanie zadań otwartych/, sprawdzenie stopnia opanowania badanych standardów, ustalenie umiejętności nad którymi należy popracować. Po przeliczeniu uzyskanych punktów wyniki przedstawiają się następująco: Klasa VI a średni wynik – 27,28% Klasa VI b średni wynik – 24,30% Klasa VI c średni wynik - 23,85% Wszystkie prace zostały dokładnie z uczniami przeanalizowane. Zwrócono uwagę na zadania, z którymi uczniowie mieli najwięcej problemów oraz niewłaściwe kodowanie prac.
Rozbudowa bazy szkoły wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni gumowej, wykonanie ocieplenia elewacji budynku oddziałów przedszkolnych.
Dziękuję za uwagę Dyrekcja Szkoły