Strategia działań 2008-2011 Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wojewódzki program wyrównywania szans i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz pomocy w realizacji zadań na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Advertisements

IMPREZA REKREACYJNA- określone zachowanie zbiorowe związane z rekreacją, posiadające charakterystyczne organizacyjne formy przebiegu.
ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
"Nowoczesny Nauczyciel
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
Strategia Wdrażania Priorytetów Regionalnych PO KL w województwie pomorskim Styczeń 2008 r.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Strategia wdrażania komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie pomorskim Departament Europejskiego Funduszu.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Założenia działalności Krajowej Instytucji Wspomagającej PO KL na lata Beata Puszczewicz Fundacja Fundusz Współpracy.
Plan komunikacji PO KL - założenia
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Pozytywne doświadczenia współpracy organizacji pozarządowych z samorządem miasta Przemyśla Konferencja inaugurująca Działalność Powiatowych Rad Organizacji.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Narodowa Strategia Spójności
Roman Sowa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie
ZEBRANIE jako środek łączności organizacyjnej
Digitalizacja obiektów muzealnych
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Rola domu maklerskiego w procesie wprowadzania spółki na giełdę
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
Szkolenia, Coaching, PR.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
PROJEKT MIGRANTS+ realizowany w ramach Programu UE: Uczenie się przez całe życie, przy wsparciu Komisji Europejskiej.
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Działalność Krajowej Grupy Poręczeniowej BGK Warszawa, październik 2009 r.
Zagadnienie prawno-organizacyjne funkcjonowania Obszarów Rozwoju Społeczno-Gospodarczego.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Wspieramy budowanie marki
Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Koncepcja współpracy PPL z Województwem Lubuskim w ramach kontynuacji funkcjonowania Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost Warszawa,
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
Planowana koncepcja współpracy PPL z Województwem Lubuskim w ramach kontynuacji funkcjonowania Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost Zielona Góra,
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
Dr Barbara Cieślik – opiekun naukowy Łukasz Wróblewski – prezes koła SKN Ubezpieczeń Komunikacyjnych Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Klub ” Lech” z Opalenicy Krótko o nim: siedzibą Klubu jest miasto Opalenica, klub opiera swoją działalność na pracy społecznej członków, do prowadzenia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
Ośrodek Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
ISO 14001:2015 Spotkanie otwarte Stowarzyszenia Polskie Forum Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO Biuro Usług Doskonalenia Zarządzania.
Zapis prezentacji:

Strategia działań Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM

Trzy cele strategiczne Ułatwienie organizacji imprez poprzez usystematyzowane pozyskiwanie podmiotów wspierających Poszerzenie grona sympatyków i uczestników działań Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM Zwiększenie świadomości działań Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM wśród potencjalnych sympatyków

Sposoby i środki realizacji

1. Ułatwienie organizacji imprez Nawiązanie i zinstytucjonalizowanie długofalowej współpracy z wybranymi mediami Opracowanie standardowego modelu współpracy z zainteresowanymi podmiotami Przygotowanie standardowej prezentacji informacyjno-promocyjnej dla zainteresowanych podmiotów

1.1. Współpraca z mediami Wybór mediów i nawiązanie współpracy Zinstytucjonalizowanie porozumień – umowy (pozyskanie pewności obecności mediów na wybranych imprezach PZM) W efekcie – możliwość wykorzystywania potwierdzonej współpracy o znanym wymiarze przy pozyskiwaniu sponsorów

1.2. Standardowy model współpracy z zainteresowanymi podmiotami Kierunkowe procedury opisujące współpracę z: –Jednostkami samorządu terytorialnego –Potencjalnymi sponsorami Standaryzacja propozycji i oferty Wymiana doświadczeń i materiałów pomiędzy organizatorami z okręgu i poza nim Standaryzacja ekspozycji Modele uczestnictwa podmiotu zewnętrznego w imprezie (dedykowane konkurencje, udział gości, sponsorowanie tytularne)

1.3. Standardowa prezentacja wprowadzająca Liczy się pierwszy efekt Profesjonalna prezentacja –Wykorzystująca zaawansowane techniki multimedialne –Czerpiąca z dorobku ilustracyjnego imprez PZM –Indywidualizowana w obszarze korzyści dla potencjalnego partnera –Template dostępny dla wszystkich organizujących Wymiana doświadczeń prezentacyjnych

2. Poszerzenie grona sympatyków Otwarcie na młodszych i mniej zamożnych miłośników klasycznej motoryzacji Zaistnienie w środowisku innych posiadaczy zabytkowych pojazdów Zapewnienie obecności członków PZM na możliwie dużej liczbie imprez

2.1. Propozycje dla młodszych miłośników klasycznej motoryzacji Wprowadzenie klasy Youngtimer i uwzględnienie jej w wybranych Rundach Okręgowych (oddzielna klasyfikacja) Przeprowadzanie imprez dedykowanych dla tej klasy Przeprowadzenie pokazów, warsztatów i szkoleń dla nowych sympatyków Przygotowanie bookletu zbierającego doświadczenia od strony uczestnika i organizatora imprezy

2.2. Zaistnienie w środowisku innych posiadaczy zabytkowych pojazdów Zaistnienie w środowiskach: –Posiadaczy i miłośników zabytkowych pojazdów militarnych –Posiadaczy i miłośników zabytkowych jednośladów Stworzenie i propagowanie odpowiednich klas Cross-obecność na imprezach innych środowisk Informacje w mediach innych środowisk

2.3. Zapewnienie obecności członków PZM na możliwie dużej liczbie imprez Dodatkowa motywacja dla członków Kontynuacja korzystnych zmian regulaminowych dla członków PZM Branding samochodów i innych pojazdów Branding miejsca imprezy Informacja w mediach eksponująca rolę PZM

3. Zwiększenie świadomości działań komisji zabytków PZM Uatrakcyjnienie i propagacja strony internetowej Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM Zintensyfikowanie obecności gości zagranicznych na imprezach PZM Koncepcja Ambasadorów Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM

3.1. Uatrakcyjnienie i propagacja strony internetowej Weryfikacja struktury i treści Zindywidualizowane elementy layoutu stron Komisji Pojazdów Zabytkowych Weryfikacja trybu przekazywania treści na stronę Wersja angielskojęzyczna Promocja strony w mediach branżowych i poprzez branding w trakcie imprez

3.2. Zintensyfikowanie obecności gości zagranicznych – rekomendacje dla GK PZM Strona angielskojęzyczna Weryfikacja: –Ośrodków do których przekazywane są zaproszenia –Trybu ich przekazywania –Zawartych treści (testimoniale zamiast suchych formuł) Dbałość o PR – wspierajmy tych, którzy byli i piszą, piszmy sami, bogato ilustrując Zgłoszenia do kalendariów imprez zagranicznych

3.3. Koncepcja Ambasadorów Komisji Zabytków PZM – rekomendacje dla GK PZM Osoby dysponujące: –Czasem –Atrakcyjnym pojazdem –Umiejętnością porozumiewania się w obcych językach Komisja wspiera ich bezpośrednia obecność na imprezach zagranicznych Poza uczestnictwem, Ambasador dysponuje obcojęzycznym, wyczerpującym kompletem informacji o pozytywnym wydźwięku dotyczącym planowanych imprez PZM i szeroko go propaguje

Koordynacja Trzy cele strategiczne – troje koordynatorów –Ułatwienie organizacji imprez – Marcin Wiśniewski –Poszerzenie grona sympatyków – Kamil Pawłowski –Zwiększenie świadomości działań Komisji Pojazdów Zabytkowych – Komisja –Nadzór i koordynacja powyższych działań – Ewa Parol Bartnicka Stworzenie harmonogramów zadaniowych – w gestii koordynatorów Przesłanie propozycji dla KG – w gestii Przewodniczącej Komisji Określenie dostępnych środków – w gestii Komisji Weryfikacja roczna

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ