Projekt Zawodowe horyzonty 2 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Cele projektu Zawodowe horyzonty 2 realizowane w Zespole Szkół Ekonomiczno – Administracyjnych zmniejszanie i wyrównywanie dysproporcji w osiągnięciach uczniów w trakcie procesu kształcenia podnoszenie jakości procesu kształcenia
Formy realizacji celów dodatkowe zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych wyposażenie szkoły w nowoczesne pomoce dydaktyczne
Projekt Zawodowe horyzonty 2 w liczbach budżet projektu – złotych ilość zrealizowanych godzin – 856 liczba uczestników projektu, którzy ukończyli udział w projekcie – 1 84 ( 27 % uczniów technikum ekonomicznego) ilość grup - 17
Zajęcia realizowane w ramach projektu: Zajęcia dodatkowe z następujących przedmiotów: - język polski - język angielski - matematyka - biologia - chemia - geografia - informatyka Zajęcia wyrównawcze z następujących przedmiotów: - język angielski - matematyka (2 grupy) - fizyka
Środki trwałe zakupione ze środków projektu 2 telewizory 52 2 laptopy 17 2 projektory Łączna wartość środków trwałych – zł
Pomoce naukowe zakupione ze środków projektu programy do obróbki grafiki komputerowej książki modele chemiczne plansze poglądowe plakaty zestawy przyrządów na zajęcia z fizyki
Realizatorzy projektu Autorzy programów i prowadzący zajęcia: J. Michalczyk, E. Majcherek, I. Czerwińska, E. Marach-Iwasyszyn, D. Bartkowska, A. Gliniecka, U. Feit, E. Milewska, J. Jankowiak, B. Chęcińska- Kopeć, R. Wojtkiewicz, A. Rafińska, A. Jaroch, M. Walkowiak, M. Maciejewska.
Zarządzanie organizacyjno – finansowe projektem Anetta Należyta – koordynator projektu - przygotowanie budżetu projektu - sprawozdawczość - tworzenie i aktualizacja bazy danych uczniów -rozliczanie godzin -zakupy środków trwałych Bożena Królak – obsługa finansowo-księgowa
Osoby wspomagające organizacyjnie realizację projektu Aleksandra Szydłowska, Marta Idzik-Ropa – ewidencja książek Marta Lipska – przygotowanie dokumentacji płacowej