Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Co warto wiedzieć o ewaluacji?
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Szkoła Współpracy.
Współpraca w naszej szkole
Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
“Szkoła w procentach”.
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Raport ewaluacji wewnętrznej EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Zespole Szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot ewaluacji obszar III Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 3 im. Orła Białego w Ciechanowie ubiegającej się o nadanie Krajowego Certyfikatu „Szkoła Promująca.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w I semestrze w roku szkolnym 2014/2015 w Szkole Podstawowej w Starej Kornicy Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji.
Szkoła Podstawowa nr 169 im. Marii Dąbrowskiej tel./fax ul. Napoleońska 7/17.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ST. STASZICA W GOŁKOWICACH.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Aktywność pozalekcyjna uczniów szkoły podstawowej Zespół Szkół im. o. Mariana Żelazka w Chludowie Ewaluacja Wewnętrzna rok szkolny 2011/2012.
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Przykłady dobrych praktyk
Raport z przeprowadzonej ewaluacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu rok szkolny 2015/2016 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Raport z ewaluacji- Rozwijanie zainteresowań dzieci
Zapis prezentacji:

Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  

Cele ewaluacji: czy uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach prowadzonych w szkole? czy są samodzielni w podejmowaniu aktywności na rzecz własnego rozwoju?

analiza dokumentów (protokoły z konkursów, zawodów) Metody badawcze Narzędzia badawcze wywiad fokusowy analiza dokumentów (protokoły z konkursów, zawodów) badanie ankietowe uczniów, rodziców, nauczycieli rozmowy z uczniami i nauczycielami ankieta dla uczniów, rodziców i nauczycieli

PYTANIA KLUCZOWE: Czy uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach prowadzonych w szkole? Czy uczniowie samodzielnie podejmują formy aktywności, które przyczyniają się do ich rozwoju? Czy w szkole są realizowane działania zainicjowane przez uczniów (imprezy, wycieczki, uroczystości)? Jakie jest uczestnictwo uczniów w konkursach przedmiotowych, artystycznych i sportowych?

Grupa badawcza: 22 nauczycieli przedmiotów z SP i Gim., 12 uczniów klas I –III SP, 21 uczniów klas IV – VI SP, 40 uczniów klas I - III Gim, 25 rodziców uczniów SP i 28 rodziców uczniów Gim. 

CZY SZKOŁA STWARZA DZIECKU MOŻLIWOŚĆ SAMODZIELNEGO WYBORU FORM WSPIERAJĄCYCH JEGO ROZWÓJ?

CZY DZIAŁANIA PODEJMOWANE W SZKOLE MAJĄ WPŁYW NA ROZWÓJ DZIECKA?

Czy zajęcia są interesujące i wciągające?

CZY INICJUJESZ LUB JESTEŚ POMYSŁODAWCĄ DZIAŁAŃ NA RZECZ KLASY LUB SZKOŁY?

CZY RODZICE MAJĄ WPŁYW NA DZIAŁANIA PODEJMOWANE W SZKOLE?

CZY POMYSŁY UCZNIÓW SĄ BRANE POD UWAGĘ I PRZEZNACZANE DO REALIZACJI?

CZY UCZEŃ BIERZE UDZIAŁ W ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH?

CZY DZIECKO CHĘTNIE CHODZI NA ZAJĘCIA POZALEKCYJNE?

W jakich zajęciach uczniowie chcieliby uczestniczyć? sportowe (13 osób), taneczne (4 osoby), muzyczne i plastyczne (4 osoby), matematyczne (2 osoby), język angielski (2 osoby).

CZY RODZICE SĄ ZADOWOLENI Z OFERTY ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH?

Zawody i konkursy

Wnioski z ewaluacji: Szeroka jest oferta zajęć pozalekcyjnych, w których uczestniczy większość uczniów . Szkoła stwarza możliwość uczestniczenia w różnorodnych formach wspierających rozwój dzieci. Nauczyciele starają się uwzględniać potrzeby i możliwości uczniów. Uczniowie biorą udział w zajęciach i zawodach sportowych. Uczniowie uważają, że w małym stopniu są zainteresowani swoim rozwojem.

:   Ewaluacja dotycząca wymagania „Uczniowie są aktywni” zostanie powtórzona w roku szkolnym 2013/2014

Dziękujemy za uwagę Zespół w składzie: Aleksandra Orzechowska Jolanta Majewska Maria Stępniak Natalia Dutkowska Dziękujemy za uwagę