Katedra Zarządzania Miastem i Regionem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Szkolenia dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego
Projekt „Regionalna Strategia Innowacji – RSI 2030”
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Mam skrzydła – lecę do pracy. Koszaliński program aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych pozostających bez zatrudnienia.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
Mechanizm Finansowy EOG PRIORYTET Rozwój zasobów ludzkich poprzez m.in. promowanie wykształcenia i szkoleń, wzmacnianie w samorządzie i jego instytucjach.
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Informacja nt. stanu realizacji konkursu
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
AKADEMIA STRAŻAKA projekt realizowany przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie w ramach Poddziałania PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ.
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Planowanie Rozwoju Instytucjonalnego
PODDZIAŁANIE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADR POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Partner w Projekcie Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania Katedra Zarządzania Miastem i Regionem.
Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi zaprasza Państwa na specjalność
Zasady wyboru i wytyczne do opisu dobrych praktyk Dr inż. Janusz Adamczyk.
Priorytet IX PO KL Podkarpacie stawia na rozwój Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwo Podkarpackie.
ZAPROSZENIE do współpracy - skierowane do przedstawicieli administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych tj. w szczególności: - pracowników samorządów.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
1 Współpraca dla Pracy O SZKOLENIACH Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Wspólnie na Zamojszczyźnie Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach realizuje dwuletni projekt systemowy na lata Praca się opłaca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Organizacja szkoleń dla pracowników socjalnych i innych pracowników instytucji pomocy społecznej na podstawie innowacyjnej metody szkoleniowej opracowanej.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
O projekcie Starostwo Powiatowe we Włodawie, w celu podniesienia pozycji zawodowej osób nieaktywnych zawodowo, integracji społeczno-zawodowej oraz zmiany.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy „Klucz do uczenia II edycja – Profesjonalny.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
1 System wsparcia merytorycznego Partnerstw na rzecz Rozwoju w programie Equal szkolenie Equal Jachranka, stycznia 2005 r. © Bartosz Grucza, Beata.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
P OWIAT N OWOTARSKI – S TAROSTWO P OWIATOWE W N OWYM T ARGU Nowotarski- nowatorski. Samorząd zorientowany projektowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki-
Projekt realizowany przez Gminę Zławieś Wielka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Planowanie procesu szkoleniowego
Spotkanie Lidera i Partnerów projektu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Katedra Zarządzania Miastem i Regionem Partner w Projekcie Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania Katedra Zarządzania Miastem i Regionem

Kierownik Prof. zw. dr hab. Tadeusz Markowski Zadanie 1 Modernizacja procesów i technik zzl w JST dr Katarzyna Wojtaszczyk (Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi UŁ) Zadanie 3 Wsparcie dla procesów dotyczących planowania w obszarach funkcjonalnych mgr Małgorzata Żak-Skwierczyńska Zdanie 6 Opracowanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu zarządzania publicznego dr Beata Banachowicz

MODERNIZACJA PROCESÓW I TECHNIK ZZL W JST Zadanie 1 MODERNIZACJA PROCESÓW I TECHNIK ZZL W JST

Cel i adresaci zadania 1 Celem zadania jest wzrost skuteczności zarządzania zasobami ludzkimi w JST. Program adresowany jest do pracowników komórek kadrowych JST lub osób pełniących funkcje kierownicze, które odpowiedzialne są za zarządzanie zasobami ludzkimi - udział w programie kończy wdrożenie nowoczesnych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi do praktyki JST.

Formy wsparcia W ramach zadania oferujemy cztery rodzaje wsparcia 1) Rozpoznanie i analizę potrzeb szkoleniowych 3) Pomoc przy wdrażaniu opracowanych standardów w zakresie zzl 2) Szkolenie w zakresie zzl zakończone opracowaniem standardów zzl 4) Budowę i wdrożenie narzędzia informatycznego wspomagającego zzl

1) Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników JST Określenie potrzeb szkoleniowych pracowników JST zakwalifikowanych do udziału w projekcie, które dotyczyć będzie najważniejszych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi Na podstawie badań opracowany zostanie program zajęć najpełniej odpowiadający potrzebom uczestników

1) Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników JST Ocena potrzeb szkoleniowych przeprowadzona będzie za pomocą ankiety elektronicznej rozesłanej do każdego z uczestników Wykorzystane zostaną dwie podstawowe techniki zbierania informacji: test wiedzy oraz ankieta diagnostyczna

1) Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników JST Kwestionariusz ankiety do analizy potrzeb szkoleniowych składa się z pięciu części: Część pierwsza (15 pytań testowych) bada poziom wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Część druga to samoocena uczestników w zakresie wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi Część trzecia to pytania o zagadnienia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, którymi uczestnicy byliby najbardziej zainteresowani Część czwarta zawiera pytania na temat wykorzystania w JST narzędzi (standardów) zarządzania zasobami ludzkimi Część piąta to rozpoznanie preferencji w zakresie oczekiwań co do narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie zasobami ludzkimi

1) Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych pracowników JST Ankieta do badania potrzeb szkoleniowych zakończona jest metryczką, w której prosimy o podanie danych personalnych i danych dotyczących miejsca zatrudnienia Wszystkie informacje, które przekazane podczas badania zostaną wykorzystane tylko na potrzeby prowadzonych szkoleń Wypełnianie kwestionariusza do oceny potrzeb szkoleniowych trwa około 10-15 minut

2) Szkolenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi Szkolenia obejmują trzy moduły tematyczne: pozyskiwanie pracowników, ocenianie pracowników oraz rozwój zasobów ludzkich Trzy moduły tematyczne Pozyskiwanie pracowników Ocenianie pracowników Rozwój zasobów ludzkich

2) Szkolenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi Na zajęciach nacisk kładziony będzie na najnowsze rozwiązania w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi W trakcie szkoleń zostaną wykorzystane różnorodne techniki szkoleniowe: wykład konwersatoryjny, ćwiczenia, warsztaty, dyskusja, zadania do wykonania

2) Szkolenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi Szkolenia realizowane będą w wymiarze 32 godzin w 18-24 osobowych grupach W sumie w szkoleniach weźmie udział 210 pracowników JST (maksymalnie 3 osoby z jednej jednostki) Szkolenia zorganizowane zostaną w przynajmniej 6 różnych lokalizacjach w kraju Każdy z uczestników Projektu otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych oraz zagwarantowane będzie miał noclegi i wyżywienie Wszystkie zajęcia zostaną poddane ocenie

2) Szkolenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi Efektem zajęć będzie opracowanie przez uczestników Projektu standardów w zakresie zzl (pozyskiwania pracowników, oceniania i rozwoju), które po zakończeniu szkoleń wdrażane będą w zatrudniających ich JST

3) Pomoc przy wdrożeniu opracowanych standardów w zakresie zzl Wsparcie eksperckie w postaci coachingu dotyczyć będzie każdej ze 100 JST zakwalifikowanej do projektu Eksperci pracować będą z uczestnikami szkoleń przez 30 godzin Eksperci będą doradzać pracownikom JST w siedzibach urzędów oraz będą kontaktować się z nimi za pomocą komunikatorów i poczty elektronicznej Wdrożone standardy zostaną ocenione przez ekspertów Autorzy najlepszych rozwiązań będą uczestniczyć w wyjeździe studyjnym do zagranicznej jednostki samorządu terytorialnego

4) Budowanie i wdrożenie narzędzia informatycznego wspomagającego zzl Określenie potrzeb JST w zakresie narzędzia informatycznego wspomagającego zarządzanie zasobami ludzkimi w JST Konstrukcja narzędzia informatycznego dla JST Pomoc przy wdrażaniu narzędzia informatycznego do praktyki działania JST – wsparcie informatyków w siedzibach urzędów

Efekty zadania 1 Standardy w zakresie pozyskiwania pracowników 100 JST, których pracownicy ukończyli szkolenie z zakresu zzl i w których wdrożone zostaną: Standardy w zakresie pozyskiwania pracowników Standardy w zakresie oceniania pracowników Standardy w zakresie rozwoju zasobów ludzkich Narzędzie informatyczne wspomagające zzl

„Systemowe wsparcie procesów zarządzania w JST”   Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.2