Www.wkd-sppw.eu ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
innowacyjna wielkopolska
Advertisements

KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Wojewódzkie kolejowe przewozy pasażerskie
POLITYKA ENERGETYCZNA W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM Łódź, 28 marca 2008 r. POLITYKA ENERGETYCZNA W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM Urząd Marszałkowski w Łodzi Łódź, 28 marca.
11 Konkurs nr RPOWZ/1.1.3/2012/1 (3 konkurs na nowe technologie w ramach RPO WZ na lata ) Wnioskodawcy: Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
1Warszawa, 27 września 2012 "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. pierwszy w Polsce – podmiot wewnętrzny Województwa Mazowieckiego.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Czysty transport miejski
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Podsumowanie badań potoków podróznych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego 1 kwartał 2007 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei.
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
Działania realizowane przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego na rzecz transportu pasażerskiego
Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego na linii WKD
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Przejścia graniczne województwa podlaskiego Programy europejskie beneficjent Wojewoda Podlaski Wizyta studyjna w Szwajcarii r. Przejścia.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA WARSZAWSKIEJ.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
1 Podsumowanie realizacji projektu Czas nowych możliwości na koniec 2008 roku Projekt Czas nowych możliwości współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2010/2011 GRODZISK MAZOWIECKI 2010.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
InTeKo Sp. z o.o. Katowice 25 lipca 2013.
Mechanizmy wspierania rozwoju obszarów wiejskich
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na.
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Odnawialne źródła energii Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Polski Kongres Energii Odnawialnej Płock, 3 luty 2014 r. Warszawa, 3.
Inwestycje w polityce społecznej a idea kosztów zaniechania prof. SGH dr hab. Piotr Błędowski, Szkoła Główna Handlowa Projekt innowacyjny współfinansowany.
TRANSPORT I ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego na linii WKD
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej.
Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Panel: Transport komunalny
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Zakończenie inwestycji modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Tymbarku Gmina Tymbark Zadanie modernizacji energetycznej finansowane z.
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zawarcie umowy pomiędzy: Województwem Świętokrzyskim i NEWAG S.A.
Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza
Zapis prezentacji:

ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA WARSZAWSKIEJ KOLEI DOJAZDOWEJ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ Podpisanie Umowy w sprawie Realizacji Projektu Warszawa, 26 czerwca 2012 r. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

CELE PROJEKTU Zwiększenie wydajności WKD poprzez zwiększenie podaży miejsc w ofercie przewozowej Zwiększenie niezawodności dzięki wymianie taboru na fabrycznie nowy Podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez stworzenie systemu informowania podróżnych oraz monitorowania pociągów i przystanków Kształtowanie wizerunku transportu publicznego jako nowoczesnej formy transportu Wzrost udziału transportu zbiorowego w ogólnej liczbie przewozów

PLANOWANE DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU Zakup 6 szt. nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) Stworzenie Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu (SIPiM) wykorzystującego system namierzania pozycji, przesyłu informacji, elektroniczne tablice informacyjne na stacjach WKD oraz monitoring wizyjny na stacjach oraz w pociągach Szkolenia kadry WKD w zakresie obsługi nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu

REZULTATY REALIZACJI PROJEKTU Projekt będzie charakteryzować się dużym potencjałem, umożliwiającym osiągnięcie istotnych korzyści: Podniesienie komfortu i jakości odbywanych podróży dla wszystkich pasażerów WKD Pełne przystosowanie nowego taboru do obsługi osób niepełnosprawnych Zwiększenie dostępności pociągów dla niepełnosprawnych Skrócenie czasu wymiany pasażerów na przystankach Integracja z innymi rodzajami transportu zbiorowego na terenie aglomeracji warszawskiej Zwiększenie oferty przewozowej na najbardziej obciążonym odcinku linii WKD Zwiększenie bezpieczeństwa komunikacyjnego oraz pasażerów dzięki realizacji Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu

WPŁYW PROJEKTU NA ZAGADNIENIA PRZEKROJOWE Aspekty środowiskowe – redukcja zanieczyszczeń i hałasu Aspekty ekonomiczno-społeczne – zmniejszenie kosztów społecznych transportu Wyrównywanie szans osób niepełnosprawnych i wykluczonych Równouprawnienie płci Realizacja polityki zrównoważonego rozwoju transportu – poprzez zwiększenie roli transportu zbiorowego w strukturze codziennych dojazdów

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ I KOSZTY Z TYM ZWIĄZANE Działanie 1. Zakup 6 szt. nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (NZT) Czas realizacji: – Kwota działania w CHF: Kwota działania w PLN: Działanie 2. Budowa Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu (SIPiM) Czas realizacji: – Kwota działania w CHF: Kwota działania w PLN:

KOSZTY REALIZACJI PROJEKTU Kwota dofinansowania ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy: CHF PLN Łączna wartość Projektu: CHF PLN

UZASADNIENIE POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU Realizacja Projektu zmniejsza różnice w rozwoju społeczno- ekonomicznym Polski i bardziej rozwiniętych krajów Europy. Projekt bezpośrednio wpływa na stymulowanie rozwoju sektora transportu w aglomeracji warszawskiej poprzez dofinansowanie inwestycji w infrastrukturę i tabor kolejowy oraz promowanie zrównoważonego transportu. Projekt ma również bezpośredni wpływ na rozwój społeczno- ekonomiczny aglomeracji warszawskiej poprzez rozwój systemu transportu publicznego zwiększający dostępność i atrakcyjność osadniczą i gospodarczą jej peryferyjnego obszaru oraz obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń. Projekt ma charakter innowacyjny w warunkach polskich, zarówno ze względu na pozyskiwane technologie, jak i nową, niespotykaną dziś na szerszą skalę jakość usług dla pasażerów.

Dziękuję za uwagę. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23 Tel: ; Fax: