Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Informacje o projekcie
Informacje o projekcie
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
JĘZYK POLSKI W KLASIE IV-VI
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gazetka Szkolna LUZ Projekt realizowany w ramach programu wyrównywania
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Marzenia o podatkach WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Co to jest TIK?.
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (według działów czasopisma): Ważne wydarzenia, czyli co się dzieje w szkole 1. Joanna Olifierko kl. IId 2. Paulina Busa kl.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Witam w module I. Powołanie zespołu, który w szkole wykonuje zadania z uczniami, a na zakończenie dostarcza informacje z wykonanych zadań
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
KOŁO KOMPUTEROWE KLAS I-III
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
a) redaktora naczelnego, którego zadaniem było m.in. przydzielanie zadań poszczególnym redaktorom, b) redaktorów odpowiedzialnych za napisanie artykułów,
KOŁO PLASTYCZNE.
PRZEDSZKOLE 2014 Prezentacja oferty.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
Informacje na temat lekcji
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Sopocka Akademia Tenisowa
Zapis prezentacji:

Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Dokumenty Autor mgr Wioleta Rafałowicz, Gimnazjum Publiczne im. Arkadego Fiedlera w Dębnie przeprowadzenie sondażu wśród gimnazjalistów na temat szkolnej gazety, dostrzeganie specyfiki formy graficznej gazet i czasopism, projektowanie układu tekstów na stronach szkolnej gazetki, stosowanie poznanych zasad formatowania i korekty tekstów na komputerze, chętne i otwarte wyrażanie swojego zdania na dany temat, dbanie o kulturę oraz poprawność językową swoich wypowiedzi, branie odpowiedzialności za podejmowane tematy i wygłoszone poglądy, respektowanie określonych w zespole zasad, konfrontowanie własnych opinii z opiniami innych, korzystanie z różnych źródeł informacji i ich przetwarzanie. Cele edytory tekstu: MSWord, OpenOffice, edytor graficzny PhotoFiltre, aplikacja do składu komputerowego gazety w serwisie Oprogramowanie Opis Wydawanie szkolnej gazety Gimnazjak w wersji papierowej i elektronicznej. Zakres nauczania gimnazjum (zajęcia pozalekcyjne) Przedział wiekowy lat serwis informacyjny, wiadomości, wydarzenia, koło dziennikarskie Słowa kluczowe Informacje o projekcie

Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Działania nauczyciela Zaplecze i planowanie: 1)powołanie zespołu redakcyjnego szkolnej gazety 2)przydział funkcji: redaktorów odpowiedzialnych za napisanie w edytorze tekstu krótkich artykułów, copywriterów, którzy wymyślą zwięzłe, trafne i pomysłowe tytuły artykułów napisanych przez redaktorów, grafików mających zaprojektować szatę graficzną strony oraz stworzyć na dużym arkuszu papieru szablon z wyznaczonymi polami na teksty, nagłówki, zdjęcia i ich podpisy oraz rysunki, korektorów odpowiadających za sprawdzenie tekstów, a następnie ich wydrukowanie, ilustratora, który wykona potrzebne rysunki do artykułów, fotografa dbającego o dokumentowanie zdarzeń z życia szkoły, 3)ostateczna korekta wydania gazety. Zdjęcia z prac nad gazetą i działań promocyjnych: fotografie zostały wykonane przez uczniów podczas prac przygotowawczych, lektury wydań konkursowych w bibliotece szkolnej oraz imprez środowiskowych. Dokumenty

Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Efekty realizacji projektu: 1.Pięć planowanych wydań dwumiesięcznika Gimnazjak. 2.Cztery dodatkowe wydania gazety zgłoszone do konkursu Junior w druku. 3.Promocja szkoły w placówkach oświatowych gminy Dębno. 4.Wzbogacenie oferty zajęć pozalekcyjnych szkoły. 5.Wykorzystanie technologii komunikacyjno-informacyjnych w pracy szkolnej. 6.Współpraca z organizatorami i uczestnikami ogólnopolskiego projektu Juniormedia. Wydania umieszczone w serwisie juniormedia można obejrzeć tutaj - w okno wyszukiwarki należy wpisać słowo Gimnazjak. obejrzeć tutaj 7.Nagroda w Ogólnopolskim konkursie Rozwiń Żagle. Dokumenty

Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Ocenianie i podstawa programowa Dokumenty umieszczone poniżej zawierają kryteria oceny oraz powiązania z podstawą programową dla naszego projektu edukacyjnego: Kryteria oceny: 1.Właściwe zaplanowanie pracy. 2.Podział zadań zgodnie z umiejętnościami i zainteresowaniami poszczególnych członków grupy. 3.Zaangażowanie wszystkich osób z zespołu. 4.Dokumentowanie prac nad projektem. 5.Wykorzystanie informacji z różnorodnych źródeł. 6.Uporządkowanie i krytyczna analiza zebranych materiałów. 7.Przygotowanie tekstów. 8.Opracowanie graficzne. 9.Wykazywanie się zdolnościami organizacyjnymi. 10.Kreatywność, oryginalność. 11.Systematyczność pracy. 12.Estetyka, walory wizualne szkolnej gazety. Powiązania z podstawą programową: z języka polskiego i informatyki dla III etapu edukacyjnego. Dokumenty

Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Informacje o szkole i nauczycielu WIOLETTA RAFAŁOWICZ - absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego, obecnie nauczyciel języka polskiego w Gimnazjum Publicznym im. Arkadego Fiedlera w Dębnie; autorka wielu publikacji metodycznych; opiekun redakcji szkolnej gazety Gimnazjak; autorka innowacyjnego programu koła literacko- teatralnego (prowadzonego od 10 lat); autorka projektów edukacyjnych, inicjator wielu imprez środowiskowych i szkolnych; odnosi wiele sukcesów w pracy z młodzieżą. Gimnazjum Publiczne im. Arkadego Fiedlera w Dębnie ul. Jana Pawła II Dębno Telefon: Serwis www: