Spotkanie informacyjne w dn Praktyki śródroczne w szkole

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 czwartek, 7 listopada 2013czwartek, 7 listopada 2013czwartek, 7 listopada 2013czwartek,
dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
PODSTAWY MARKETINGU Ćwiczenia nr 1.
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Zadania doradcy metodycznego zgodnie z Rozporządzeniem MEN i S o placówkach z dnia 23 kwietnia 2003r.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Wymagana dokumentacja dyrektora szkoły w zakresie procedur prowadzonych w szkole/placówce w związku z ubieganiem się o kolejny stopień awansu zawodowego.
10 grudnia 2007 Ferie z Matematyką i Fizyką 12 – 14 styczeń 2008.
Statystyczne sterowanie procesem produkcyjnym
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
Prowadzenie dokumentacji
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Realizacja praktyk pedagogicznych. Zadanie obejmuje: 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych w przedszkolu i 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Człowiek – najlepsza inwestycja
Kto? Studenci po III roku studiów dziennych i wieczorowych
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
ROCZNY PLAN PRACY ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 IM. JANA KLIŃSKIEGO W GNIEŹNIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012.
INSTYTUT SOCJOLOGII UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Zebranie organizacyjne
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
Quiz ,,Wokół praw dziecka”
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od ul. Polskiej do ul. J.Zeylanda Poznań dn. 17 sierpnia 2011 r.
ćwiczenia, mgr inż. Mateusz Molasy B4 4.23
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Spotkanie dot. praktyk 3 listopada 2014.
DEBATA SZKOLNA.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 25 godzin ćwiczeń.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela,
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla urzędów oraz jednostek podległych i nadzorowanych.
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla uczelni
Organizacja pobytu Studentów podczas realizacji praktyki pedagogicznej
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
REKRUTACJA DO KLAS I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH 2016/2017.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
 12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: – r.  Praktyki śródroczne: w trakcie.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
„ Wolontariat i prawo - z czym to się je
Praktyki zawodowe w 5 krokach
Spotkanie informacyjne
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
NAUKA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Przewodnik krok po kroku
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
„dobrze zaplanuj aby skorzystać a nie odpokutować”
Strajk w oświacie – kwiecień 2019 r.
Zapis prezentacji:

Spotkanie informacyjne w dn. 14.10.2011 Praktyki śródroczne w szkole

Porządek spotkania Podpisanie listy obecności, przedstawienie opiekunów. Refleksje z odbytych praktyk w przedszkolu; prezentacja wybranych materiałów. Założenia praktyk w szkole. Warunki zaliczenia. Harmonogram praktyk śródrocznych w semestrze zimowym. Konieczne dokumenty. Kwestie dotyczące obsługi Internetowej Teczki Studenta, w tym przygotowania materiałów. Podział placówek, zapisy do grup. Pytania.

Jednym z najważniejszych celów Projektu jest zwiększenie umiejętności studentów w zakresie planowania i dokumentowania pracy dydaktyczno-wychowawczej oraz autorefleksji i analizowania własnych działań. Opis a refleksja

Warunki zaliczenia Praktyka w placówce (obecności oraz ocena nauczyciela prowadzącego) – 6 punktów; Aktywność na spotkaniach metodycznych w UŁ – 4 punkty; Aktywność na forum – 5 punktów; Dziennik/pamiętnik w wersji papierowej, czyli „Będąc młodą praktykantką…”, „Będąc młodym praktykantem…” (6 stron) – 6 punktów; ITS (co najmniej dwa elementy) – 9 punktów. W sumie: 30 punktów.

Oceny: 30-26 pkt – bardzo dobry 25-21 pkt – dobry 20-16 pkt – dostateczny 15 i mniej - niedostateczny

Harmonogram dostępny na stronie internetowej Harmonogram praktyk Harmonogram dostępny na stronie internetowej Projektu PZD. Terminy zajęć w szkole: 21.X, 28.X, 18.XI, 25.XI, 9.XII, 16.XII Terminy obowiązkowych spotkań metodycznych w UŁ: 4.XI, 20.I Terminy konsultacji metodycznych z opiekunami praktyk z ramienia UŁ: 2.XII, 13.I Przed pierwszymi zajęciami w szkole indywidualny kontakt z nauczycielem prowadzącym.

Na zebraniu: lista obecności, przyjęcie odpowiedzialności za wykorzystanie wizerunku dzieci. Do odebrania w Centrum w dniach 18-20.X (godz. 8.00-15.00): - imienne listy obecności do placówki, porozumienie z placówką (kserokopia do UŁ), skierowanie na praktyki (zostaje w placówce), przyjęcie na praktyki (kserokopia do UŁ).

Grupa S 1 – mgr Marcin Muszyński Podział placówek Grupa S 1 – mgr Marcin Muszyński Szkoła Podstawowa nr 37, ul. Szpitalna 9/11 Szkoła Podstawowa nr 149, ul. Tatrzańska 69a Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Przybyszewskiego 15/21 Szkoła Podstawowa nr 14, ul. Wigury 8/10 Szkoła Podstawowa nr 83, Podmiejska 21

Grupa S 2 – mgr Jarosław Pawlicki Podział placówek Grupa S 2 – mgr Jarosław Pawlicki Szkoła Podstawowa nr 162, ul. Powszechna 15 (Filia: ul. Strzelecka 5) Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Wiosenna 1 Szkoła Podstawowa nr 125, ul. Dzwonowa 18/20 Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67, ul. Maratońska 47b Szkoła Podstawowa nr 51, ul. Ciołkowskiego

Grupa S 3 – mgr Jerzy Pobralski Podział placówek Grupa S 3 – mgr Jerzy Pobralski Szkoła Podstawowa nr 40, ul. Praussa 2 Szkoła Podstawowa nr 116, ul. Ratajska 2/4 Szkoła Podstawowa nr 152, ul. 28 Płk Strzelców Kaniowskich 52/54 Szkoła Podstawowa nr 120, ul. Centralna 40 Szkoła Podstawowa nr 23, ul. Gdańska 16 Szkoła Podstawowa nr 56, ul. Turoszowska 10

„Doświadczyć to coś zupełnie innego niż wiedzieć. Doświadczyć to pojąć w zupełności” Życzymy Wam samych dobrych przeżyć; niech każdy dzień w szkole będzie dla Was przygodą!