„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Rodzic jako doradca zawodowy
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
KLUCZ do sukcesu – projekt na rzecz zatrudnienia II
Działania Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Priorytet VIII REGIONALNE KADRY GOSPODARKI Priorytet IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Korzyści wynikające z realizacji modułowych programów nauczania dla zawodu Konferencja System.
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV.
PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI II współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Weź stypendium… Zdobądź świat! 1.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
„Zasady współpracy w zakresie realizacji doradztwa zawodowego w mieście Białystok”
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT : “NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI IV”
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
PRIORYTET IX PO KL ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
Przykłady dobrych praktyk
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
Zapis prezentacji:

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów gimnazjum

Projektodawca Miasto Gorzów Wielkopolski Czas realizacji projektu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projektodawca Miasto Gorzów Wielkopolski Czas realizacji projektu: październik 2012 – grudzień 2013 „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Cel projektu: Przygotowanie uczniów szkół gimnazjalnych z terenu Gorzowa Wielkopolskiego do wyboru szkoły ponadgimnazjalnej i wyboru zawodu.   „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany jest w ramach: Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podział godzin Blok II - „Planowanie kariery edukacyjno-zawodowej przez ucznia szkoły gimnazjalnej” – 4 godz. na grupę. Tematy: Moja kariera – marzenia do spełnienia. Czynniki planowania kariery edukacyjno-zawodowej. Jak planować – zbuduj swoją strategię sukcesu. Tworzenie Indywidualnych Planów Działania jako jeden ze sposobów zarządzania karierą Efektywne gospodarowanie czasem. „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

Grupa docelowa projektu: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grupa docelowa projektu: 400 uczniów szkół gimnazjalnych z terenu Gorzowa Wielkopolskiego „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podział godzin Blok I - „Edukacja dla potrzeb rynku pracy” – 3 godz. na grupę. Tematy: Będę pracownikiem – praca jako wartość i źródło zaspakajania potrzeb człowieka. Szukam pracownika – kompetencje zawodowe i ponadzawodowe oczekiwane przez pracodawców Gotowość do zmian warunkiem mobilności zawodowej (przemiany rynku pracy, zawody przyszłości) Oferta instytucji rynku pracy – wsparcie dla absolwentów i osób poszukujących pracy (praca w Unii, przekwalifikowanie, kształcenie ustawiczne) „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podział godzin Blok III - „Samopoznanie drogą do trafnych decyzji edukacyjnych i zawodowych” – 4 godz. na grupę. Tematy: Jaki jestem – wartości i zainteresowania zawodowe. Typ osobowości zawodowej a preferowane środowiska pracy. Bogaty/trudny świat emocji – temperament a wybór zawodu. Bilans wiedzy o sobie – możliwości i ograniczenia. „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Podział godzin Blok IV - „Sukces na rynku pracy” – 4 godz. na grupę. Tematy: Szukam pracy – metody poszukiwania pracy. Autoprezentacja w procesie rekrutacji. Wizytówka przyszłego pracownika – tworzenie dokumentów aplikacyjnych. Jak rozmawiać z pracodawcą – symulacje rozmów kwalifikacyjnych. „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

Beneficjenci z Gimnazjum nr 13: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjenci z Gimnazjum nr 13: 100 uczniów, w tym: rok szkolny 2012 – 50 uczniów klas 1,2,3 rok szkolny 2013 – 50 uczniów klas 1   „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Sposób realizacji: Zajęcia warsztatowe dla grup: • rok 2012 - klasy I-3, 5 grup 10-cio osobowych : 15 h każda grupa • rok 2013 - klasy I, 5 grup 10-cio osobowych : 15 h każda grupa Dwie wybrane osoby z każdej grupy przygotują Indywidualne Plany Działania, określające profil edukacyjny i zawodowy oraz preferencje zawodowe tych osób. „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”

mgr Aleksander Matrejek Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Materiał przygotował: mgr Aleksander Matrejek doradca zawodowy październik 2012 „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”