STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r.
Callcenter dla ISP O czym będzie ta prezentacja ? Wg. Harmonogram udziałań: RPO WSL Działanie 1.3 Transfer technologii i innowacji, numer naboru: /11 Numer umowy: WND- RPSL /11-03 Tytuł projektu: Klaster e-Południe jako platforma poprawy innowacyjności i rozwoju technologicznego operatorów telekomunikacyjnych w województwie śląskim. Działanie 1 Zakup pro-innowacyjnych technologii związanych z rozszerzeniem oferty asortymentowej i poprawy jakości usług świadczonych przez uczestników Poddziałanie 1.1Callcenter zaczynamy II Kwartał 2013 Właściwie to już zaczęliśmy !
Callcenter dla ISP Nic nie jest szczególnie trudne do zrobienia, jeśli tylko rozłożyć to na etapy Henry Ford Wg Pana MS projecta: 1.Część Hardwarowa[ ] 2.Instalacja i uruchomienie oprogramowania[ ] 3.CCv1 [ ] 4.CCv2[ ] 5.CCv3[ ] 6.Podsumowanie etapów i określenie kierunków dalszego rozwoju
Callcenter dla ISP 1.Część Hardwarowa 2.Instalacja i uruchomienie oprogramowania -Przygotowano i uruchomiono główny system serwerowy stanowiący bazę dla pozostałych systemów aplikacyjno- bazodanowych -przygotowano i uruchomiono oprogramowanie do zarządzania głównym systemem serwerowym w zakresie jego administracji i konserwacji danych -przygotowano i uruchomiono oprogramowanie do zarządzania systemami maszyn wirtualnych w głównym systemie serwerowym
Callcenter dla ISP RAPORT VIA MAIL CC v 1 – jednokierunkowe – start pilotażu
Callcenter dla ISP CC v 2 – prawie dwukierunkowe – start pilotażu API z ograniczeniem udostępnienia danych przez ISP np. ograniczające się do jednorazowego zapytania MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE)
Callcenter dla ISP CC v 3 – prawie dwukierunkowe – start pilotażu MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) KAMPANIE MARKETINGOWE API z ograniczeniem udostępnienia danych przez ISP np. dostęp do określonej grupy abonentów
Callcenter dla ISP CC 2014 – rozwijanie i stabilizowanie API MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) KAMPANIE MARKETINGOWE
Callcenter dla ISP Następnym krokiem, będzie instalacja docelowego środowiska StarPound 1.3 z systemem Freeswitch(SIP) i rozpoczęcie prac nad zbieraniem zapotrzebowania na określone cele aplikacji końcowej CallCenter. W tym celu zostanie przygotowany odrębny system RequestTracker dla zainteresowanych celem utworzenia ośrodka zbierania i wymiany informacji o postępach prac jak również końcowo do zgłaszania błędów działania systemu- aplikacji oraz zgłaszania zapotrzebowania na dalszy rozwój. Dodatko uruchomiony zostanie serwer wersjonowania oprogramowania SVN do zarządzania i archiwizacji kodu.
Callcenter dla ISP Na czym opieramy projekt ? StarPound Studio to darmowe, open-sourcowe wizualne narzędzie do modelowania procesów biznesowych, które łączy "luki komunikacyjne" pomiędzy biznesowymi użytkownikami zasobów IT. Stanowi środowisko współpracy modelowania i konfiguracji procesów biznesowych. StarPound Studio pozwala na szybkie tworzenie złożonych aplikacji, które działają na StarPound Application Server. Procesy i aplikacje modelu są rozmieszczone w środowisku StarPound Server (uruchomiony w datacenter lub w chmurze), gdzie stają się one żywy głosem, aplikacjami webowymi czy usługami transmisji danych.
Callcenter dla ISP ZAPROSZENIE Kto odważy się dołączyć do zespołu, który na własnej skórze sprawdzi wartość projektu ? Uczestnictwo w projekcie to również realny wpływ na kierunki jego rozwoju oraz dostosowywanie go do własnych potrzeb. Wśród uczestników konferencji zostanie rozesłane zaproszenie na spotkanie w grupie roboczej projektu
Callcenter dla ISP Dziękujemy za uwagę Projekt jest otwarty na nowe działania, jeśli mają Państwo pomysły co jeszcze moglibyśmy zrobić w jego ramach zrealizować proszę o kontakt: