e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
PRAKTYKA CZYNI MISTRZA!
Wybrane platformy e-learningowe
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
"Nowoczesny Nauczyciel
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Milena Filipowska Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego – Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Czy e-learning jest popularny wśród dolnośląskich bibliotekarzy ?
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Słupski Regionalny.
PRZYGOTOWANIE BIZNESPLANU
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Aktywna edukacja.
ABC e-learningu.
MENTOR MULTIMEDIALNY – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI Projekt: Mentor multimedialny – zawód przyszłości jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Co to jest TIK?.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
POKL /12. GRUPA DOCELOWA Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli kształcenia zawodowego zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie.
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Witam w module I. Powołanie zespołu, który w szkole wykonuje zadania z uczniami, a na zakończenie dostarcza informacje z wykonanych zadań
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
II Ogólnopolska Konferencja Instruktorska Dobre Praktyki w Kształceniu Kadry Wojciech Konieczny Czy e znaczy źle? 19 marca 2011.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
E-learning? Prosta sprawa!
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Metoda Teach-IT.net … od „Multimediów w dydaktyce”
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Zaproszenie do Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Dyrektor kluczem do sukcesu szkoły Kielce, wrzesień 2014.
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
www to zajęcia prowadzone przez wykładowców akademickich Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego Kursy akademickie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Projekt Kim będziesz?.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
III KONFERENCJA NORMALIZACJA W SZKOLE „Edukacja na rynek pracy”
Zapis prezentacji:

e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny Rafał Kraik r.kraik@bit-polska.pl www.bit-polska.pl

e-learning e–learning - nauczanie z wykorzystaniem technik komputerowych i Internetu, oznacza wspomaganie dydaktyki za pomocą komputerów osobistych, CDROM-u i Internetu. Uzupełnia również tradycyjny proces nauczania. m-learning d-learning Blended-learning Twój partner w rozwoju

Korzyści Osobiste Zawodowe Dla szkoły

Po co wdrażać e-learning? Nie konieczny ale przydatny Uzupełnia nauczanie tradycyjne Ułatwia dostęp Poszerza możliwości – certyfikaty Wdraża w kształcenie ustawiczne Mały nakład pracy i koszty kształcenia Czas nauki dostosowany do potrzeb – dla jednego szybciej dla drugiego wolniej

Inni to już zrobili

Plan i ocena postępów Dyrektor Nauczyciel Metodyk Zacznij od siebie

Metoda. Jak wdrażać e-learning?

Jak wdrożyć? Plan 1 miesiąc Plan na 3 miesiące Plan na rok

Realizowane pomysły Walka o ucznia – niż demograficzny Oferta dla szkół dla dorosłych

Nasze propozycje E-klasówka Szkolenie w projekcie e-edukator Oferta na platformę e-learning

E-klasówka (Plan na 1 miesiąc) Cel Przygotowanie do sprawdzianu Przeprowadzenie sprawdzianu Nauczyciel Ma pomysł Tworzy scenariusz Efekt – elektroniczny test dostępny przez Internet lub na płycie CD www.e-klasowka.pl

Szkolenie e-edukator (Plan na 3 miesiące) Projekt realizowany od XII 2009 Obecnie ostatnia grupa 10 osób Szkolenia rad pedagogicznych

3 moduły szkoleniowe (każdy po 40 jl), w tym: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego W ramach projektu proponujemy Państwu: 3 moduły szkoleniowe (każdy po 40 jl), w tym: „Dydaktyka w e-learningu” „Wykorzystanie grafiki komputerowej i multimediów w e-learningu” „Tworzenie kursów e-learningowych” zajęcia praktyczno – wdrożeniowe – 4 jl z doradcą; certyfikaty ukończenia szkoleń jak i udziału w projekcie.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolenia dla ostatniej, 10 osobowej grupy odbywać się będą w godzinach 16.00 – 20.00 od poniedziałku do piątku (2 razy w tygodniu) i od 8.00 do 15.00 w soboty, od połowy lutego do końca marca. Miejscem szkolenia jest siedziba naszej firmy – ul. Moniuszki 7 w Katowicach.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Więcej informacji na temat projektu na naszej stronie internetowej: www.e-edukator.bit-polska.pl A także w siedzibie naszej firmy: ul. Moniuszki 7, V piętro 40-005 Katowice, tel.:(+48 32) 602 90 40, 605 087 600; fax: (+48 32) 729 76 72 mail: k.koscielny@bit-polska.pl

Platforma (plan na dłużej) Dostępność Bezpieczeństwo Zarządzanie platformą Rozwiązywanie problemów Optymalizacja wydajności Modułowość Zapraszamy

Jak wdrożyć e-learning w szkole?

Uczeń Ceni nowoczesność Spędza dużo czasu przy komputerze Kocha wolność Wymaga motywacji i kontroli Nie może się zniechęcić

Tutor Potrafi wykorzystywać technologię Jest dydaktykiem Ma predyspozycje Zorganizowany Otwarty Komunikatywny Potrzebuje intuicyjnego środowiska pracy

Content Poprawny merytorycznie Spójny (styl) Ciekawy Interaktywny (podobny do nauczania tradycyjnego) Musi być przygotowany

Twórca szkolenia Specjalista IT Zna oprogramowanie do tworzenia lekcji Może znać temat kursu merytorycznie Zespół Programista Grafik Dydaktyk Dźwiękowiec

Platforma e-learning Prosta Niezawodna Dostępna 24/7 Wydajna Skalowalna Płatna/Darmowa Zapraszamy

Zapraszamy www.bit-polska.pl www.e-klasowka.pl www.e-edukator.bit-polska.pl