ZESPÓŁ SZKÓŁ Im. IGNACEGO JANA PADEREWSKIEGO W KNUROWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Advertisements

X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
PRZEZ NAUK Ę I PRAKTYK Ę NA POLITECHNIK Ę Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 im. Stefana Garczyńskiego W Zbąszyniu.
Egzamin maturalny zmiany od 2009 roku. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 września 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
szkół ponadgimnazjalnych
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Co to jest TIK?.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. 29/POKL/9.1.2/2011.
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Gzowskiego
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Imienia Marii Sk ł odowskiej-Curie.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
„Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego”
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Sopocie
MATURA Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Informator dla rodziców
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia zawód – kucharz zawód – kucharz.
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Konferencja współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa na terenie Powiatu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Spotkanie w ramach pracy w sieci konsultant Małgorzata Chodura
BRANŻOWA SZKOŁA PIERWSZEGO STOPNIA
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

ZESPÓŁ SZKÓŁ Im. IGNACEGO JANA PADEREWSKIEGO W KNUROWIE Prezentacja multimedialna

W projekcie wzięło udział 270 uczniów Technikum nr 1 w Knurowie

Stawiam na rozwój Jaki jest cel projektu ? Głównym celem projektu jest poprawa oferty edukacyjnej szkół o profilu zawodowym prowadzonych przez Powiat Gliwicki oraz zwiększenie ich atrakcyjności poprzez realizację szkolnych programów rozwojowych. Cele szczegółowe projektu to : - wyrównanie części dysproporcji edukacyjnych uczniów szkół objętych projektem ; - samorealizacja i rozwój osobisty uczniów; - podniesienie wartości uczniów na rynku pracy;

Stawiam na rozwój W ramach projektu uczniowie mogli uczestniczyć w wycieczkach i wizytach studyjnych w zakładach pracy

Stawiam na rozwój Wycieczka do browarów TYSKIE.

Stawiam na rozwój Tyskie Browary Książęce jest to miejsce wyjątkowe, ponieważ warzy się w nim piwo od blisko czterystu lat. Celem tej wizyty było zapoznanie się uczniów z procesem technologicznym, historią. Uczniowie zapoznali się również z etapami produkcji piwa.

Stawiam na rozwój Wycieczka do browarów ŻYWIEC

Stawiam na rozwój Podstawowymi celami tej wizyty było zapoznanie się uczniów z procesem technologicznym, historią zakładu oraz zagadnieniami dotyczącymi stosowania przepisów prawa pracy w praktyce Najmilsze wspomnienia z tego wyjazdu mają uczniowie, którym udało się strącić wszystkie kręgle w mini kręgielni, która jest częścią Muzeum

Stawiam na rozwój Wycieczka do Warszawy – Giełda Papierów Wartościowych

Stawiam na rozwój Uzupełniając i utrwalając swą wiedzę z zakresu przedmiotów ekonomicznych uczniowie zwiedzali oraz zapoznali się z funkcjonowaniem Giełdy Papierów Wartościowych SA w Warszawie. Podczas wyświetlanej prezentacji uczniowie dowiedzieli się jak działa giełda.

Stawiam na rozwój Wycieczka do Warszawy – Mennica Polska S.A

Stawiam na rozwój Podczas tej wycieczki uczniowie mogli zobaczyć stare monety i różne dzieła wykonane ze złota i srebra w postaci monet. Uczestnicy również zobaczyli prezentację na temat produkcji monet.

Stawiam na rozwój Wycieczka do Elektrowni Szczytowo - Pompowej Porąbka Żar

Stawiam na rozwój Uczniowie podczas tej wycieczki mogli zobaczyć jak działa i jak jest wyposażona elektrownia szczytowo – pompowa.

Stawiam na rozwój Wycieczka do General Motors Manufacturing Poland - OPEL

Stawiam na rozwój Uczniowie zwiedzili fabrykę Opla (General Motors Manufacturing Poland sp. z o.o.) w Gliwicach. Zakład został wybudowany bardzo szybko, produkcję uruchomiono w sierpniu 1998 roku. Modele produkowane obecnie: Astra IV Hatchback 5-drzwiowa (od 2009) Astra III Sedan (od 2007)

Stawiam na rozwój W ramach projektu szkoła otrzymała pomoce dydaktycznie w postaci :

Stawiam na rozwój Tablicy multimedialnej:

Stawiam na rozwój Kasa fiskalna, podręczniki, zbiory zadań, projektor, filmy do nauki języków obcych, aparat fotograficzny, drukarka, bryły geometryczne, artykuły biurowe:

Stawiam na rozwój Uczniowie otrzymali gadżety: Koszulki, smycze, notesy, zakreślacze, zegarki, karteczki samoprzylepne, wizytowniki :

Stawiam na rozwój - ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE : Co oferujemy w ramach projektu ?   Oferujemy następujące zajęcia : - ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE : 1. Z zakresu biologii 2. Z zakresu geografii 3. Z zakresu języka polskiego 4. Z zakresu wiedzy o społeczeństwie 5. Z zakresu matematyki 6. Z zakresu informatyki - ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH : 7. Z zakresu ekonomii 8. Z zakresu informatyki 9.Z zakresu wykorzystywania technologii informatycznej do prowadzenia księgowości 10. Z zakresu doskonalenia umiejętności rejestracji zdarzeń gospodarczych w jednostkach gospodarczych ( rachunkowość ) 11. Kółko biznesowe 12. Z zakresu języka angielskiego używanego w biznesie 13. Z zakresu języka niemieckiego używanego w biznesie 14. Z zakresu języka francuskiego używanego w biznesie - UZUPEŁNIENIE OFERTY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 1.Z zakresu prawa pracy 2. Z zakresu projektowania z wykorzystaniem oprogramowania CAD

Stawiam na rozwój Zajęcia wyrównawcze z zakresu biologii. Program zajęć obejmował : Powtórzenie wiadomości i umiejętności z biologii w zakresie podstawowym z : anatomii, fizjologii, antropologii, ewolucji , genetyki , ekologii i ochrony środowiska naukę i doskonalenie rozwiązywania różnego typu zadań maturalnych pracę z arkuszami maturalnymi utrwalanie umiejętności formułowania i uzasadniania opinii na podstawie posiadanych oraz podanych informacji   Zajęcia odbywały się w formie wykładów ( powtarzanie materiału), ćwiczeń przedmiotowych, rozwiązywania zadań tematycznych ( w tym całych arkuszy maturalnych) Uczniowie utrwalali wiedzę wykorzystując wiele środków dydaktycznych - modeli przestrzennych narządów człowieka. Prowadzili również obserwacje mikroskopowe, nabywali umiejętność rozpoznawania wybranych obiektów przyrodniczych.

Stawiam na rozwój Zajęcia wyrównawcze z zakresu geografii Zajęcia miały na celu przygotowanie uczniów do matury. Zajęcia odbywały się w formie wykładów ( powtarzanie materiału), ćwiczeń przedmiotowych, rozwiązywania zadań tematycznych ( w tym całych arkuszy maturalnych) . Uczniowie uczestniczyli w GIEŁDZIE MINERAŁÓW gdzie musieli wybrać sobie jeden minerał i go opisać.

Stawiam na rozwój Zajęcia z zakresu wykorzystywania technologii informatycznej do prowadzenia księgowości Zajęcia miały za zadanie pokazanie uczniom jak w prosty i przyjemny sposób można używać programu komputerowego do księgowania.

Stawiam na rozwój Zajęcia z zakresu języka francuskiego FRANCUSKA TELEWIZJA TV5 STWORZYŁA INTERAKTYWNY PORTAL DO NAUKI FRANCUSKIEGO W OPARCIU O SKRÓTY WIADOMOŚCI Z MINIONEGO TYGODNIA. JEST TO NOWA INTERAKTYWNA METODA W NAUCZANIU JEZYKA FRANCUSKIEGO. KAŻDY „NEWS” POSIADA ODRĘBNE ĆWICZENIA NA 3 POZIOMACH. PO WYSŁUCHANIU FRAGMENTU AUDYCJI W ZALEŻNOSCI OD POZIOMU ZAAWANSOWANIA UCZEŃ PRZECHODZI DO ĆWICZEŃ INTERAKTYWNYCH (NP..TEST WYBORU) I ZAZNACZA POPRAWNĄ ODPOWIEDŹ. METODA JEST CIEKAWĄ ALTERNATYWĄ DLA ĆWICZEŃ DOSKONALACYCH JEDNĄ Z KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH JAKĄ JEST ROZUMIENIE ZE SŁUCHU

Stawiam na rozwój Zajęcia z zakresu projektowania z wykorzystaniem oprogramowania CAD Zajęcia miały na celu rozwinięcie umiejętności samodzielnego tworzenia rysunku technicznego w programie AutoCad. Uczniowie poznali narzędzia oraz użyteczne i praktyczne funkcje programu AutoCad. Zdobyli umiejętności prawidłowego rysowania obiektów, ich modyfikowania i oglądania, a także wymiarowania i drukowania. Podczas zajęć wykształcone zostały zdolności posługiwania się wieloma funkcjami oprogramowania

PRZYKŁADOWY PROJEKT WYKONANY PRZEZ UCZNIÓW

Stawiam na rozwój Zajęcia ze znajomości kasy fiskalnej.

Stawiam na rozwój Zajęcia z zakresu informatyki Celem zajęć było rozszerzenie wiedzy i umiejętności informatycznych uczniów z zakresu informatyki – zakres algorytmiki, poprzez zaznajomienie ich z elementami robotyki. Podczas zajęć uczestnicy zapoznali się z możliwościami zestawu do budowy i programowania robotów Lego Mindstorms. Zgodnie z planem uczniowie zbudowali roboty wykorzystujące czujniki dotyku, światła, koloru i ultradźwiękowy czujnik odległości. Roboty były programowane w dedykowanym graficznym środowisku programistycznym w języku NXT-G. Efekty prac zostały udokumentowane w formie filmów przedstawiających działające roboty.

Zapraszamy na krótki film poświęcony budowie robotów w ramach projektu Stawiam na rozwój i na krótką prezentację tego co udało się zrobić