ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Temat: Cegłów dawniej i dziś
Kim jestem? Jestem nauczycielem; mieszkam w Grodzisku Maz., a czasami w Żyrardowie.
Zespół szkolny w Cegłowie
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
Czy należy bać się GMO?.
Ocalić od niepamięci Projekt edukacyjny poświęcony historii i zagładzie Żydów Weronika Grabowska, Aleksandra Łyczak.
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Wybory do samorządu uczniowskiego 2013/2014
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Metoda projektu edukacyjnego
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Źródła energii na świecie
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
WebQuest - Bugatti Sebastian Swadźba Kamil Wycisło.
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Wielka Powtórka Szóstoklasisty WebQuest dla klasy 6 szkoły podstawowej Pomysł: Katarzyna Krywult
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Co to znaczy zapomnieć? Co to znaczy zapomnieć? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca. 3. Nie pamiętać o Kimś kto powinien zostać w pamięci.
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Praca metodą projektu edukacyjnego
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum WPROWADZENIE ZADANIE WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum do zrealizowania na lekcjach języka polskiego i historii Wykonała: Sabina Frost „Nie jestem bogata, nie mam pieniędzy ani dóbr ziemskich, nie jestem ładna, nie jestem inteligentna, nie jestem mądra, ale jestem i będę szczęśliwa! Mam szczęśliwą naturę, kocham ludzi, nie jestem podejrzliwa i chcę widzieć ich wszystkich razem ze mną szczęśliwych.” PROCES ŹRÓDŁA EWALUACJA KONKLUZJA

W jaki sposób to się stało, dowiecie się, przygotowując ten materiał. Wprowadzenie Wasze dzieciństwo i młodość przebiegają bardzo spokojnie, jesteście bezpieczni i szczęśliwi. Poprzez dzisiejsze zadanie chcę wam pokazać, że nie zawsze tak było. Poznacie sylwetkę waszej koleżanki, która była taka sama jak i wy. Trudne czasy, w jakich przyszło jej żyć odmieniło ją samą i jej rodzinę. W jaki sposób to się stało, dowiecie się, przygotowując ten materiał.

Zadanie Zadaniem każdej grupy będzie poznanie osoby Anny Frank, jej życia i spuścizny jaka po niej pozostała. Zostaniecie podzieleni na 3 grupy, każdej z nich zostanie przydzielone konkretne zadanie: Grupa I Poszukuje informacji na temat Anny Frank Grupa II o „Dzienniku” Anny Frank, historii jego powstania i publikacji Grupa III Poszukuje informacji na temat domu i muzeum Anny Frank oraz jego historii Produktem projektu ma być prezentacja multimedialna, która będzie zawierała wyniki poszukiwań wszystkich trzech grup.

Proces Na wykonanie zadania macie 4 tygodnie. KROK 1 Zostajesz przydzielony do jednego z trzech zespołów i zgodnie z zaleceniem opracowujesz przydzielone grupie zadanie. KROK 2 W każdym zespole w sposób demokratyczny wybieracie lidera – osobę nadzorującą prawidłowy przebieg pracy i koordynującą działania w Waszej grupie. KROK 3 Każda grupa wybiera odpowiednie źródła, opracowuje własne metody gromadzenia informacji. KROK 4 Wyszukujecie i gromadzicie informacje potrzebne do realizacji zadania, korzystając ze zbiorów bibliotecznych, zasobów Internetu oraz atlasów i podręczników. KROK 5 Zgromadzone przez Was materiały i informacje opracowujecie zgodnie z przydzielonym zadaniem. KROK 6 Z materiałów zebranych przez wszystkie grupy ma powstać prezentacja multimedialna. KROK 7 Poszczególne grupy będą oceniane według ustalonych kryteriów.

Źródła www.merlin.pl www.wikipedia.pl www.annefrank.org Anne Frank – „Dziennik” Halina Bortnowska – „Irena i Anna”, Polis, 1997, numer 3, s. 19-22

Ewaluacja Jesteście oceniani jako zespół, od Waszej współpracy, wkładu pracy członków grup oraz odpowiedniej koordynacji działań zależy – w dużej mierze – końcowa ocena projektu. Istotna jest także jakość opracowanych przez Was informacji oraz wrażenie estetyczne.

Kryteria oceny projektu

Skala ocen

Konkluzja Celem tego projektu było zapoznanie Was z życiem i sylwetką Anny Frank. Mam nadzieję, że przygotowany przeze mnie temat wzbudził w Was zainteresowanie i zaowocuje samodzielnym poszukiwaniem odpowiedzi na nowe pytania dotyczące historii Żydów, holocaustu i II wojny światowej.