Analiza danych w Excel za pomocą Analysis ToolPak

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Support.ebsco.com Użycie funkcji historii wyszukiwania Przewodnik.
Advertisements

Badania statystyczne Wykłady 1-2 © Leszek Smolarek.
Excel Narzędzia do analizy regresji
1 Współpraca Excela z innymi programami Współpraca Excela z innymi programami.
CLIMGEN (generator danych pogodowych w modelu CropSyst.
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
Wspólne skoroszytów Wspólne użytkowanie skoroszytów Arkusze i skoroszyty Tworzenie nowego skoroszytu Obliczenia w skoroszytach Przeglądanie wzorów w skoroszytach.
25/08/ Bazy danych II Piotr Górczyński Administracja MS SQL.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Usługa Windows Server Update Services (WSUS)
MS ACCESS Kwerendy.
OPIS DZIAŁANIA PROGRAMU K A L K U L A T O R O D S E T K O W Y.
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Arkusze kalkulacyjne, część 3
Opracowała Urszula Guzikowska
BUDOWANIE SCHEMATU BLOKOWEGO REALIZUJĄCEGO PROSTY ALGORYTM
Cele Umiejętności zdobywane w ramach tego kursu:
Projektowanie formularzy
MAKRA 1.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Style i szablony w Wordzie
Pierwsze kroki w edytorze tekstu
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 2000, Xp, 2003.
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
Visual Basic w Excelu - podstawy
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Kolumny, tabulatory, tabele, sortowanie
TWORZENIE I FORMATOWANIE TABEL
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Tworzenie wykresów część I
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Bazy Business Source Wyszukiwanie podstawowe
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
Microsoft® Office Word
Czym s ą i do czego słu żą ? Narzędzie analityczne arkusza kalkulacyjnego pozwalające filtrować, wybierać, przestawiać kolumny i wiersze z danymi w arkuszu.
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
1.Zaznaczyć w dokumencie równanie, które chcesz dodać. 2.W obszarze Narzędzia równań na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknąć przycisk.
Formatowanie tabel w Excelu w tym formatowanie warunkowe Prezentację przygotował: Cieplucha Maciej.
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Bazy CINAHL Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
DynaMed Plus Przewodnik
Music Online: Classical Scores Library
Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Access 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Excel® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Tworzenie planu rozmieszczenia ławek szkolnych
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Czasem udaje się nam zadowolić niektórych…
KORELACJA WIELOKROTNA I CZĄSTKOWA
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Korzystanie z wirtualnego dysku OneDrive
Tworzenie planu rozmieszczenia ławek szkolnych
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Zapis prezentacji:

Analiza danych w Excel za pomocą Analysis ToolPak

Analysis ToolPak Korzystając z pakietu Analysis ToolPak, można zaoszczędzić czas i zmniejszyć liczbę czynności wykonywanych podczas opracowywania złożonych analiz statystycznych lub inżynierskich. Użytkownik dostarcza dane i parametry analiz, a narzędzie używa odpowiednich statystycznych lub inżynierskich funkcji makr, aby obliczyć wyniki i wyświetlić je w tabeli wyników. Niektóre narzędzia generują wykresy w dodatkowych tabelach wyników.

Ładowanie dodatku Analysis ToolPak (Excel 2003) W menu Narzędzia kliknij polecenie Dodatki. 2. Na liście Dostępne dodatki zaznacz pole Analysis ToolPak, a następnie kliknij przycisk OK. 3. Jeśli będzie to konieczne, postępuj według instrukcji wyświetlanych przez program instalacyjny.

Ładowanie dodatku Analysis ToolPak (Excel 2007) I 1. Kliknij przycisk Microsoft Office, a następnie kliknij przycisk Opcje programu Excel.

Ładowanie dodatku Analysis ToolPak (Excel 2007) II 2. Kliknij pozycję Dodatki, a następnie w polu Zarządzaj wybierz pozycję Dodatki programu Excel. Kliknij przycisk Przejdź.

Ładowanie dodatku Analysis ToolPak (Excel 2007) III 3. W polu Dostępne dodatki zaznacz pole wyboru Analysis ToolPak, a następnie kliknij przycisk OK. Porada  Jeśli pozycja Analysis ToolPak nie jest wyświetlana w polu Dostępne dodatki, kliknij przycisk Przeglądaj, aby odnaleźć ten dodatek. Jeśli zostanie wyświetlony monit informujący, że dodatek Analysis ToolPak nie został zainstalowany na komputerze, kliknij przycisk Tak, aby go zainstalować.

Ładowanie dodatku Analysis ToolPak (Excel 2007) IV 4. Po załadowaniu dodatku Analysis ToolPak polecenie Analiza danych będzie dostępne w grupie Analiza na karcie Dane.

Wykonywanie analizy statystycznej W menu Narzędzia (Excel 2003) lub Dane (Excel 2007) kliknij polecenie Analiza danych. W oknie dialogowym Analiza danych kliknij nazwę narzędzia analitycznego (np. korelacja), którego chcesz użyć, a następnie kliknij przycisk OK. W oknie dialogowym wybranego narzędzia ustaw żądane opcje dotyczące analiz. Aby uzyskać więcej informacji na temat opcji, w oknie dialogowym kliknij przycisk Pomoc. Opis wszystkich narzędzi możecie Państwo znaleźć także na stronie: www.office.microsoft.com