Projekt realizowany od 1 stycznia 2014 r. do 30 maja 2015 roku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Generator przyszłości
KOMPETENCJE KLUCZOWE W PROJEKCIE EDUKCYJNYM
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Kim jestem? Iwona Anna Poziemska - wicedyrektor
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
Nowoczesna i przyjazna szkoła Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu realizuje projekt: Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowany przez Unię Europejską
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Co przed nami w projekcie Łatwiejszy start…? Faustyna Kaletka.
Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 350. Zespół Szkoły z Klasą 2.0 Katarzyna A. Agnieszka F. Agata T. Izabela S. Grażyna U. Dariusz C. Szkoła Podstawowa.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
„Otwarta droga ku przyszłości
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Kraina Dziecięcego sukcesu – program rozwojowy dla uczniów wiejskich placówek oświatowych z Gminy Olecko Laboratorium matematyczno-przyrodnicze Projekt.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Refleksje nad dostosowaniem procesu nauczania i uczenia się do wymagań egzaminów zewnętrznych Mielec, 29 sierpnia 2008r.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

Projekt realizowany od 1 stycznia 2014 r. do 30 maja 2015 roku.

wwykształcenie u uczniów umiejętności uczenia się poprzez poszukiwanie informacji będącej odpowiedzią na problem i jej upowszechnianie, zzastosowanie nauk matematyczno – przyrodniczych w życiu codziennym, dostrzeganie i stosowanie ich w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu ICT. 2

 W projekcie uczestniczyło 13 uczniów ze szkoły podstawowej.  W grupie uczniów z trudnościami w nauce uczestniczyło 2 chłopców i 4 dziewczynki.  W grupie uczniów zdolnych – 1 chłopiec i 6 dziewczynek. 3

ZZajęciami objętych było 18 uczniów. WW dwóch grupach uczniów z trudnościami w nauce uczestniczyło 5 dziewcząt oraz 8 chłopców. WW grupie uczniów zdolnych – 3 dziewczyny i 2 chłopaków. 4

TYP SZKOŁY NAZWA ZAJĘĆ UCZNIOWIE Z TRUDNOŚCIAMI W NAUCE UCZNIOWIE ZDOLNI ILOŚĆ ZREALIZOWANYCH GODZIN SZKOŁA PODSTAWOWA LABORATORIUM MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE LEKTORAT Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO 92 GIMNAZJUM DORADZTWO EDUKACYJNO - ZAWODOWE LABORATORIUM MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZE 152 LEKTORAT Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO 153 5

mmetoda warsztatu i projektu, z wykorzystaniem ICT, ggry i zabawy edukacyjne, ddoświadczenia i eksperymenty, oobserwacje przyrodnicze, ddziałania praktyczne, oobserwacje mikroskopowe, pprace twórcze, iinscenizacje i przedstawienia, 6

pplanowanie, organizowanie i ocenianie własnego uczenia się, sskuteczne komunikowanie się w różnych sytuacjach, eefektywne współdziałanie w zespole, rrozwiązywanie problemów w twórczy sposób, ssprawne posługiwanie się komputerem i technologią informacyjną, 7

8 Dlaczego pantofelek nie ma obcasów ? Czy można kijem zawrócić Wisłę ?

9 Dlaczego Wierch jest Kasprowy ? Muzeum to nie nuda…

10 Mieszaj, mieszaj, dodawaj i nigdy się nie poddawaj Nie ma obaw nie wybuchnie.

11 Dlaczego ciasto rośnie ? Po co przepłacać jak można zrobić własną lunetę.

12 Liczmy ceny, bo pieniędzy nie za dużo. Każda księżniczka w zamku z brył chce mieszkać.

13 Taka ściąga to wyzwanie. Zasuszamy bryły ze śniegu do lata.

14 Why do you have those big teeth? To eat you better, ha ha ha! Mmmm…. Pancakes it’s delicius!!!

15 Popular things at home…? Hm… washing machine!!! No way! The cooker to make a meal… I’m hunry  Where is my pretty lady?

16 Gdzie my jesteśmy ? Z kopyta kulig rwie.

 Wiedzę należy zdobywać aktywnie poprzez: ◦ zaangażowanie ◦ badanie ◦ przekształcanie ◦ prezentację ◦ refleksję 17