. Lipinki Łużyckie, r.
Liczba złożonych deklaracji 867 w tym: Liczba deklaracji z segregacją670 /2198 osób / Liczba deklaracji z brakiem segregacji197 /533 osoby/ Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy – 3262 Liczba mieszkańców wykazanych w złożonych deklaracjach Różnica= 531 mieszkańców
Sierpień 2013 Liczba gospodarstw domowych: segregujących odpady ,9% Niesegregujących odpadów19725,1% Dane na dzień r. Luty 2014 Liczba gospodarstw domowych: segregujących odpady 60975,7% Niesegregujących odpadów19524,3% Dane na dzień r.
188,39 ton Łącznie z terenów zamieszkałych Gminy odebrano i przekazano do Zakładu Zagospodarowania Odpadami w Żarach 188,39 ton zmieszanych odpadów komunalnych Ilości te w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco : Lipiec1 odbiór20,970 t Sierpień2 odbiory34,890 t Wrzesień1 odbiór20,420 t Październik2 odbiory31,650 t Listopad 1 odbiór32,050 t Grudzień2 odbiory48,410 t /średnia miesięczna ilość odpadów 32 t/
Cena składowania zmieszanych odpadów komunalnych w ZZO wynosi 221,40 zł/t Łączny koszt poniesiony w okresie lipiec- grudzień 2013r. za składowanie odpadami komunalnymi wyniósł 43761,00 zł
36,73 ton Łącznie z terenu gminy odebrano 36,73 ton odpadów segregowanych w tym: Bioodpady 9,22 t Papier 2,87 t Tworzywa sztuczne 11,08 t Szkło 13,56 t
Dodatkowo w grudniu 2013r. przeprowadzono odbiór odpadów wielkogabarytowych 21,62 t podczas, którego odebrano 21,62 t tych odpadów
W Zakładzie Zagospodarowania Odpadami w Żarach w wyniku mechanicznej obróbki odpadów zmieszanych wysegregowano ponadto: Papier1,49 t Tworzywa sztuczne2,16 t Metal1,50 t Szkło 5,85 t 11,00 t Łączna wielkość odpadów wysegregowanych= 11,00 t 11,00 t x 221,40 zł= 2435 zł
14,5 kg Dodatkowo w grudniu 2013r.z terenu Gminy odebrano 14,5 kg przeterminowanych lekarstw 109, 62 zł Koszt odbioru i utylizacji tych odpadów wyniósł 109, 62 zł
Od 1 lipca do 31 grudnia 2013roku: ,00 zł należności z tytułu opłaty ,00 zł ,10 zł (96%) wpływy z tytułu opłaty ,10 zł (96%) zaległości (na dzień r.) 7698,90 zł (4%)
Odbiór i transport odpadów ,00 zł Zagospodarowanie odpadów43 761,00 zł Odbiór lekarstw 109,62 zł Koszty administracyjne ,00 zł ,62 zł Suma ,62 zł
,10 zł Uzyskane wpływy ,10 zł ,62 zł Poniesione koszty _ ,62 zł ,48 zł pozostało ,48 zł
Egzekucję administracyjną wszczęto wobec 9 podatników wystawiając 18 tytułów wykonawczych na łączną kwotę 1086,00 zł. Umorzono 2 postępowania egzekucyjne ze względu na spłacenie zadłużenia. Na podstawie wystawionych tytułów wykonawczych do wyegzekwowania zostało 966,00 zł.
Od 1 lipca do 31 grudnia 2013roku: Wpływy z tyt. odsetek 27,79 zł wpływy z tyt. kosztów upomnień /stan na r./ 431,20 zł
należności z tyt. kosztów upomnień 1311,20 zł /koszt jednego upomnienia 8,80zł/ w 2013r. wystawiono 149 upomnień na łączną kwotę 10953,00 zł
Kalkulację wykonano w oparciu o następujące koszty miesięczne związane z funkcjonowaniem gospodarki odpadami: zagospodarowanie odpadów zmieszanych 32 tony x 243 zł/t 7 776,00 zł Transport odpadów komunalnych ,00 zł Odbiór i utylizacja lekarstw 100,00 zł Koszty obsługi systemu 3 800,00 zł Koszty realizacji tytułów wykonawczych 700,00 zł ,00 zł suma ,00 zł
Miesięczne wpływy: Segregacja 2198 osób x 8 zł = zł Brak segregacji 533 osoby x 15 zł= zł zł zł
25 579,00 zł Wpływy ,00 zł ,00 zł Wydatki _ ,00 zł 206,00 zł 206,00 zł
Nowa stawka opłaty: 8 zł segregacja odpadów komunalnych 8 zł od mieszkańca brak segregacji 15 zł 15 zł od mieszkańca