Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
Advertisements

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Lublin, 5 lipca 2006 r..
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Spotkanie z mediami w Ministerstwie Gospodarki
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Targowe Usługi Promocyjne
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Samorząd Województwa występuje jako lider i koordynator działań z zakresu podnoszenia innowacyjności i konkurencyjności regionu. Systemowe działanie na.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie – Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Finansowanie działań inwestycyjnych w OIiP
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH S.A.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Kalendarz 2020.
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
DOTACJE UE DLA PRZEDSIĘBIORSTW. 3. Inteligentne specjalizacje 2. Klasyfikacja przedsiębiorstw4. Poziomy dofinansowania 1. Wstęp 6. Go to Brand 5. Internacjonalizacja.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Konferencja informacyjno-szkoleniowa Zalesice 29 listopad 2017
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów rocznie Świetna znajomość rynku zagranicznego - organizujemy ekspozycje polskich liderów w ponad 50 wydarzeniach targowych i wystawach na całym świecie Doświadczenie – w 2012 byliśmy wykonawcą Branżowego Programu Promocji – Meble oraz Branżowego Programu Promocji – Moda Targi Poznańskie głównym wykonawcą Polskiego Programu Promocji Polski w Kazachstanie w roku 2013 PROMOCJA POLSKI – TARGI POZNAŃSKIE

2012 – PROGRAMY BRANŻOWE 11 stycznia 2012 roku Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę na realizację branżowego programu promocji branży meblarskiej. Wykonawcą programu zostało konsorcjum pod przewodnictwem MTP Ministerstwo Gospodarki zawarło również umowę z MTP na realizację branżowego programu promocji branży odzieży dodatków i galanterii skórzanej. Pomoc dla przedsiębiorstw może wynieść aż zł

PROGRAM PROMOCJI OGÓLNEJ - KAZACHSTAN TERMIN REALIZACJI: – BRANŻE

Organizację uczestnictwa w targach oraz misjach gospodarczych Misje przyjazdowe typu study-tours do Polski dla kontrahentów zagranicznych Opracowanie i publikacja artykułów i reklam promocyjno - informacyjnych na temat polskich branż Przygotowanie i produkcję materiałów promocyjno – informacyjnych Przeprowadzenie działań promujących polską gospodarkę w czasie odbywania się imprez targowo – wystawienniczych Organizację konferencji oraz forum gospodarczego Zapewnienie w przypadku zapotrzebowania ze strony przedsiębiorców gadżetów promocyjnych Opracowanie i publikacja artykułów reklamowych PROGRAM OBEJMUJE

KOMPONENT A Udział polskich przedsiębiorców w imprezach targowo-wystawienniczych TARGI KIHE Międzynarodowe Targi Branży Medycznej, Ałmaty, maj 2013 MINING WEEK Międzynarodowe Targi Przemysłu Górniczego, Karaganda, czerwiec 2013 EUROPA-AZJA. WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC Targi Inwestycyjne, Aktiubińsk (Aktobe), czerwiec 2013 EKO TECH Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska, Ałmaty, wrzesień 2013 KAZAGRO Międzynarodowe Targi Rolnicze, Astana, październik 2013 BEAUTY WORLD Międzynarodowe Targi Przemysłu Kosmetycznego, Astana, listopad 2013 WORLD FOOD Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego, Ałmaty, listopad 2013

KOMPONENT A Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich TARGI POWER KAZAKHSTAN Ałmaty, październik/listopad 2013 MEBLE i WYPOSAŻENIE WNĘTRZ Ałmaty, czerwiec 2013 KAZAGRO Astana, październik 2013 WORLD FOOD Ałmaty, listopad 2013

KOMPONENT B Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich FORA GOSPODARCZE EUROPA-AZJA. WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC – październik 2013 Organizacja forum gospodarczego w Aktiubińsku (Aktobe) WORLD FOOD – listopad 2013 Organizacja forum gospodarczego w Ałmaty podczas targów listopad 2013 Organizacja forum gospodarczego w Ałmaty – listopad 2013

KOMPONENT B Misje przyjazdowe dziennikarzy kazachskich MISJE DZIENNIKARZY marzec 2013 branża meblowa maj 2013 branża petrochemiczna oraz energetyka kwiecień 2013 branża kosmetyczna wrzesień 2013 branża rolno-spożywcza wrzesień 2013 maszyny, urządzenia oraz chemia dla rolnictwa wrzesień 2013 branża wydobywcza i górnicza wrzesień 2013 branża sprzęt medyczny i farmacja listopad 2013 branża technologii środowiskowych

KOMPONENT B Misje przyjazdowe typu Study Tour dla kontrahentów STUDY TOUR marzec 2013 branża meblowa kwiecień 2013 branża kosmetyczna wrzesień 2013 branża rolno-spożywcza listopad 2013 branża technologii środowiskowych

KOMPONENT B Działania promujące polskie branże w Kazachstanie DODATKOWA PROMOCJA Opracowanie i publikacja artykułów informacyjno-promocyjnych lub reklam na temat polskich branż Prowadzanie akcji promującej na portalach internetowych Projekt i wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych: ulotki, foldery, roll-upy, ściereczki do okularów, cukierki – Krówki, magnesy na lodówkę, płyta CD z utworami polskich kompozytorów Działania promujące podczas imprez targowo-wystawienniczych: organizacja stoiska informacyjno-promocyjnego z pełnym wyposażeniem i obsługą Nabór przedsiębiorców do udziału w działaniach z Komponentu A Produkcja filmu promującego branże objęte programem Stworzenie portalu internetowego promującego polskie branże objęte programem

W ramach wsparcia przedsiębiorców możliwe jest uzyskanie dofinansowania nawet do 75% poniesionych kosztów na udział w programie promocji w ramach poddziałania PO IG. Szczegółowe informacje: KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE W Ministerstwie Gospodarki Departament Wdrażania Programów Operacyjnych pod numerem telefonu (22) na stronie www Ministerstwa Gospodarki: Ogloszenie+o+naborze Dokumenty+dla+wnioskodawcow Ewa Ostrowska tel Dagmara Cyran tel Anna Myślak tel

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ