Metoda projektów PARTNER:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Cele: 1. rozumienie podstaw relacji pomiędzy teorią a praktyką edukacyjną, 2. poznanie nowoczesnego procesu edukacji i jego uwarunkowań, 3. wyposażenie.
Advertisements

METODYKA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH
Fundacja Inicjatyw Badawczo-Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
PROJEKT EDUKACYJNY.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Poznawanie metody projektu
Elektroniczna baza danych monitoringu projektów indywidualnych Warszawa, 17 kwietnia 2008 r.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
Udział w konkursie „Innowacyjna Szkoła”, „Innowacyjny Nauczyciel”
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
EWALUACJA Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie warmińsko-mazurskim.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Metoda przewodniego tekstu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla zlecanych projektów planów miejscowych – forma i podstawowe założenia BAiPP Warszawa, 30 września 2009.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Organizacja e-edukacji i kontrola jakości Wybrane aspekty
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Oś 4 Leader EWALUACJA LGD Rzeszów, 21 maja 2013 r.
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Organizacja nadzoru pedagogicznego Sprawny system przepływu informacji Prawidłowość doboru pracowników do charakteru realizowanych zadań Terminowość zadań
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Rybnicka Platforma Poradnictwa Zawodowego – nowa jakość, nowe szanse.
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Projekt „Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć” - perspektywa partnera realizującego działania i dyrektora szkoły.
S zkolny P rogram A ktywnej W spółpracy Zespół Szkolno-Przedszkolny Szkoła Podstawowa w Wadowicach Górnych.
Zagadnienie prawno-organizacyjne funkcjonowania Obszarów Rozwoju Społeczno-Gospodarczego.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela, 19 kwietnia 2015niedziela,
Co to jest spacer edukacyjny?
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
Lekcje z komputerem, 2006.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW
Program eTwinning Planowanie projektów
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Budowa Deptaka Południowego – pomostu spacerowego na palach
Program eTwinning Planowanie projektów
Stanisław Tamm Urząd Miasta Poznania Wydział Działalności Gospodarczej
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Zasady funkcjonowania
Wykorzystanie technologii informacyjnej w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych w różnych obszarach kształcenia.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Metoda projektów PARTNER: Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu ul. Wodna 13/21 26-600 Radom www.wsnsit.pl LLIDER: Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. ul. Akademicka 12 27-400 Ostrowiec Św. www.wsbip.edu.pl

Metoda projektów Założenia Polega ona na wykonywaniu przez ucznia (lub grupę uczniów) zadania teoretycznego lub praktycznego w warunkach określonych przez nauczyciela. Faza 1: wprowadzenie do tematu z zasugerowaniem problemów do rozwiązania, Faza 2: sformułowanie tematów i ustalenie zakresu projektów, - kontrakty Faza 3: realizacja projektów, - raport Faza 4: prezentacja projektów.

Metoda projektów Kontrakt My, niżej podpisani uczniowie klasy …………. : ....................................................... zobowiązujemy się do wykonania projektu nt.: ....................................................... Planujemy, że projekt przedstawiony będzie w formie: …………………………………………………. Do projektu dołączony zostanie raport. Wynik naszej pracy gotowi jesteśmy zaprezentować przed kolegami, nauczycielami, zaproszonymi gośćmi. Obowiązujące terminy: zakończenie projektu – ............................................ prezentacja – ................................................. 5. Kontrakt napisano i podpisano w 2. egzemplarzach, po 1. dla każdej ze stron. Wykonawcy projektu: Nauczyciel: ........................, dnia ................................

Metoda projektów Raport Temat projektu: ........................................................................................................... Jaki przyjęto plan, aby wykonać projektowane zadanie?.......................................... .....................................................................................................................,................... Czy udało się powyższy plan realizować? ................................................................. ...............................................................................,........................................................ Czy trzeba było go zmieniać, w których punktach? .................................................. ........................................................................................................................................ Obliczenia ...................................................................................................................... Opis badań...................................................................................................................... Opis sposobu wykonania modelu lub innej praktycznej pracy.................................. ......................................................................................................................................... Wykaz literatury...................................

Dziękuję za uwagę Andrzej Brejnak PARTNER: Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Technicznych w Radomiu ul. Wodna 13/21 26-600 Radom www.wsnsit.pl LLIDER: Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. ul. Akademicka 12 27-400 Ostrowiec Św. www.wsbip.edu.pl