Genewa 12.02.2011-19.02.2011. Tak to się zaczęło…

Projekt Comeniusa Spotkanie partnerów w mieście Konya w Turcji października 2010.

Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Rosental (Austria – Styria) w terminie od r. w ramach projektu nr WND-POKL /08 „Nauczyciel.
Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Zwickau (Niemcy – Saksonia) W terminie od r. W ramach projektu nr WND-POKL /08 „Nauczyciel.
Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
Wymiana polsko-niemiecka 2012 Część niemiecka
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
Sylwia Wyleciał KrTo
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
WĘDRÓWKI ROWEROWE PO FRANCJI – WARSZAWA – DREZNO dzień 1 Wyjeżdżamy autokarem z Warszawy. Przejeżdżamy przez Polskę i zatrzymujemy się
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Młodzież Chrobrego w Szwecji –
Leonardo da Vinci – Partnership Kitchen and restaurant guide for starters -F&B4you Sibiu, Romania th April 2011.
Wymiana polsko-angielska
Wizyta przyjaciół z Czech V 2007r.. Gościliśmy delegację z Vsetina … Od kilku lat współpracujemy z czeską szkołą we Vsetinie. Ukoronowaniem.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
" POLSKIE TRADYCJE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA - PIELGRZYMKA DO WYBRANYCH MIEJSC KULTU MARYJNEGO " na terenie Polski i Litwy grudnia 2006r.
PAMIĘTNIK PODRÓŻNIKA WYMIANA 2011 * ANGLIA * Karolina Gajek.
Wycieczka do Krakowa Start .
Dnia 29 maja z lotniska w Pyrzowicach odleciał samolot do Francji z opiekunami i uczestnikami wymiany Sokrates Comenius… pani Monika Lewandowska pani.
Ferie 2014.
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Staż w Plymouth.
Anglia - Plymouth PRKTYKA ZAGRANICZNA TEGOROCZNY SKŁAD.
WYMIANA POLSKO-NIEMIECKA W POLSCE BYŁO TAK… DZIEŃ PRZYJAZDU- pierwszy spacer po Warszawie..
Wymiana 2014.
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
INTEGRACJA NA ROWERZE ulicami Lublińca Wycieczka grupy V dziewcząt r.
Wycieczka do Zakopanego
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
7.03 – W ramach Białej Szkoły tradycyjnie pojechaliśmy do małej miejscowości Ząb koło Zakopanego.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Maksym Menzatiuk Wykonanie poprzednich ćwiczeń. Ćwiczenia #1, #2 Życiorys ŻYCIORYS Urodziłem się w mieście Kolomija na Ukrainie 7 Kwietnia 1996 roku.
Ur. się około 270 roku w Patarze, jako jedyne dziecko zamożnych rodziców. Był pobożny i wrażliwy na krzywdę innych. Po śmierci rodziców, swoim znacznym.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Toruń, Malbork, Grunwald
Euroweek.
Prezentacja Na początku pracy z dziećmi chciałam zapoznać ich bliżej z moim krajem. Ciężko było skupić ich uwagę na mojej prezentacji, ale jakoś udało.
Projekt „Od Technika do Europejczyka
Wyjazd Klasy 3 Technikum
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Genewa

Tak to się zaczęło…

Tak to się zaczęło.. O godzinie 19 planowana była zbiórka na dworcu PKS we Wrocławiu. Po sprawdzeniu obecności oraz zajęciu miejsc w autobusie okazało się, że jeden z uczestników nie przyjechał i pojedzie za niego dziewczyna z Gorzowa Wlkp. ale było już za późno zebyśmy czekali na nią we Wrocławiu więc ruszyliśmy a koleżanka Agnieszka dołączyła do nas w Dreźnie w Niemczech. Podróż przebiegała w miłej atmosferze i przez te kilkanaście godzin zdążyliśmy się lepiej poznać lecz przez pewną osobę, niezbyt się wyspaliśmy:/ Po przekroczeniu granicy Szwajcarskiej zatrzymaliśmy się aby zjeść śniadanie i rozprostować nogi. Około południa dojechaliśmy do Zurichu ale co tam robiliśmy, pokażę w dalszej części prezentacji.

Zurich…

Po przyjeździe do Zurichu przystąpiliśmy do zwiedzania tego miasta. Po krótkim czasie wszyscy zrobili się głodni więc poszliśmy na tradycyjny obiad który niektórym nie przypadł do gustu, ale mi smakował. Po obiedzie jeszcze chwilę zwiedzaliśmy a potem ruszyliśmy do Francji do hotelu.

Wreszcie w Hotelu!!! Po przyjeździe do hotelu rozpakowaliśmy się, wzięliśmy kąpiel po czym zaczęliśmy integrację z innymi uczestnikami… Przemcio pastuje buty:D Patryk Zamula:D A tu ja idę po coś do plecaka:p Nasz hotel

Annecy…

Następny dzień był nieco luźniejszy- zwiedzaliśmy Annecy, wysyłaliśmy pocztówki, robiliśmy zakupy itd..

CERN!!! Po przyjeździe do CERNu zostaliśmy miło przywitani, oprowadzeni oraz podzieleni na grupy. Odbywały się krótkie wykłady min. Na temat budowy LHC, lecz więcej było tego co my lubimy czyli zwiedzania CERNu.

Genewaaa!!! Po wyjeździe z CERNu udaliśmy się w stronę centrum Genewy w którym odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc np. Cerkiew Prawosławną, Muzeum Przyrodnicze.

Chamonix Chamonix to piękne stare miasto więc lepiej sami zobaczcie:

Lozanna… Ostatni dzień

W Lozannie zwiedziliśmy min. Muzeum Olimpijskie, które bardzo nam się spodobało, spacerowaliśmy po starym mieście, zjedliśmy obiad po czym ruszyliśmy w drogę powrotną do Polski…

Niestety koniec…

Niestety warsztaty dobiegły końca i wszyscy musieliśmy wrócić do swoich domów, szkół ale wszyscy będziemy jeszcze długo wspominać ten wyjazd. Mam nadzieję, że będzie więcej takich projektów