Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

Szkoła dla 6-latka 6.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Wie das Land, so die Schule. Szkoły biorące udział w projekcie: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W PRZEWORSKU – POLSKA ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.
KRONIKA SZKOLNA ROK SZKOLNY: 1997/ /1999.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Koncepcja pracy szkoły
Szkoła Podstawowa w Raszówce
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
ku lepszej przyszłości”
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Idee Janusza Korczaka w naszej szkole – w szkole XXI wieku
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Szkoła Otwarta i Przyjazna Dzieci Sześcioletnich
WITAMY w Zespole Szkół w Lubominie.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Szkoła z pasją... Klasa Va.
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
„Ortograffiti w mojej szkole”
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
czyli ważne i ciekawe wydarzenia w roku szkolnym 2013/2014
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Piastowie Al. Krakowska 20 Tel. /fax
Innowacja pedagogiczna
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Edukacja wczesnoszkolna
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Zapis prezentacji:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu KSZTAŁCENIE ZINTEGROWANE WSPOMAGANE KOMPUTEREM I INSCENIZACJĄ Ewa Górnicka Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu

CELE Wspomaganie rozwoju osobowościowego ucznia Stymulacja motywacji uczenia się Uzyskiwanie lepszych wyników nauczania Uatrakcyjnianie zajęć Wzbogacenie i urozmaicenie treści o zagadnienia z zakresu edukacji teatralnej i informatyki Oswajanie z komputerem Indywidualizacja nauczania Rozwijanie myślenia twórczego

Jak pracujemy ?

Zajęcia kształcenia zintegrowanego- „Święto pieczonego ziemniaka”

Na zajęciach pozalekcyjnych przygotowujemy imprezy środowiskowe imprezy szkolne z okazji Dnia Matki imprezy świąteczne spotkania z przedszkolakami inscenizacje dla klas I – III imprezy rozrywkowe dla klas I – III

PODCZAS IMPREZ Apel z okazji Święta Edukacji Narodowej Jasełka w Domu Złotej Jesieni Przedstawienie dla uczestników Międzyszkolnego Konkursu Czytelniczego

Uczestniczymy w spektaklach teatralnych i spotkaniach z aktorami

Uczestniczymy w zajęciach komputerowych Poznajemy obsługę komputera Tworzymy prace przy pomocy edytorów tekstów i programów graficznych Korzystamy z programów multimedialnych Uczymy się korzystać z Internetu

Efekty pracy na komputerze Przynoszą wiele satysfakcji nie tylko ich autorom. Oto niektóre z nich:

Nasze podręczniki Podręcznik Ćwiczenia sem. pierwszy i drugi Płyta CD Ćwiczenia – sem. I i II Wycinanka sem I.i II Piszę coraz lepiej Liczę coraz lepiej Ćwiczenia Płyta CD

PRÓBA SONDAŻU Celem pozyskania opinii Rodziców na temat realizowanego programu innowacyjnego po trzyletnim okresie jego realizacji przeprowadziłam ankietę, w której Rodzice odpowiadali na 4 pytania wybierając jedną z trzech możliwości: tak, nie mam zdania, nie.

Czy realizowany program powinnam kontynuować w kolejnych latach? Pytanie 1 ANKIETA Pytanie 2 Czy jesteście Państwo zadowoleni, że Wasze dziecko uczestniczyło w zajęciach komputerowych, przygotowaniu inscenizacji i imprez środowiskowych? Czy realizowany przeze mnie program innowacyjny: wzbogacił osobowość dziecka, stworzył warunki dla harmonijnego jego rozwoju ? Pytanie 3 Pytanie 4 Czy zajęcia komputerowe i techniki dramy pozytywnie wspomagały i rozwijały postawy twórcze uczniów, uatrakcyjniały i wspomagały proces uczenia się ? Czy realizowany program powinnam kontynuować w kolejnych latach?

WYNIKI ANKIETY PRZEDSTAWIAJĄ SIĘ NASTEPUJĄCO:

KOMENTARZE „jesteśmy bardzo zadowoleni, ponieważ są to zajęcia pobudzające wyobraźnię dziecka, są rozwojowe i przede wszystkim przyszłościowe” „…Myślę, że klasa o takim profilu to bardzo fajna sprawa. Dzieci uczą się współpracy w grupie, zrozumienia, odpowiedzialności, samodyscypliny i kultury” “…urozmaica naukę, poszerza wiedzę w różnych kierunkach, rozbudza nowe zainteresowania” „zajęcia te przyczyniają się do obcowania ze sztuką, kulturą, dzieci wyzbywają się wstydliwości i nieśmiałości”