Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. J. Korczaka w Częstochowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym
Advertisements

Grupa Edukacyjna Aktywne Szkolenia Sp. z o. o
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Uczniowie niepełnosprawni w szkołach województwa dolnośląskiego
NAUCZANIE INDYWIDUALNE ODN SŁUPSK Władysława Hanuszewicz
Rodzic jako doradca zawodowy
GIMNAZJUM NR 18 im. Noblistów Polskich w Szczecinie
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Prawa dziecka/ucznia niepełnosprawnego wynikające z przepisów prawa oświatowego opracowała: Iwona Kapczyńska.
Perspektywy Szkolnictwa Specjalnego (w aspekcie analizy działalności orzeczniczej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 i nr 2 w Płocku) Marzenna Czarnecka.
INTEGRACJA W SZKOLE PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 23 IM
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Kształcenie uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego Kuratorium Oświaty w Łodzi Barbara Łaska.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
„Możliwości i ograniczenia w edukacji dzieci niepełnosprawnych”
Łódź, ul. Łanowa 16. Nasza Szkoła jest wesoła, Każdy uczeń o tym wie. Zośka swoim parasolem Chroni Ciebie oraz mnie.
POWSTANIE PUBLICZNEGO SPECJALNEGO KATOLICKIEGO OŚRODKA EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZEGO
17-23 października 2011 r.. To specjalista, który wspiera proces podejmowania decyzji zawodowych oraz pomaga w poszukiwaniu pracy. To specjalista, który.
Warto wiedzieć… Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Integracja w kształceniu zawodowym
Poradnie wydają kilka rodzajów orzeczeń
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
Realizacja obowiązku szkolnego i obowiązku nauki poza szkołą.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uczeń niepełnosprawny w szkole ogólnodostępnej Opracowanie: Maria Rusin Kuratorium Oświaty w Rzeszowie.
Rozporządzenie MEN z dnia 18 września 2008r
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole
z Oddziałami Integracyjnymi
Specjalna Szkoła Podstawowa Nr 6 im
Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
Dostosowanie warunków przeprowadzania egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie dla zdających ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Kuratorium Oświaty w Warszawie Wydział Zwiększania Szans Edukacyjnych
UCZEŃ NIEPEŁNOSPRAWNY W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ
Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ul. BernardaWały Mysłowice.
KONFERENCJA „UCZEŃ Z ZABURZENIAMI ZACHOWANIA I EMOCJI”
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH nr 3 mgr Małgorzata Turyńska
Zespół ds. integracji Mirosława Orłowska – Gaweł Daria Hanzel
SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY SZKOŁA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY.
Orzecznictwo w procesie diagnozy FASD Barbara Woszczyna Tomaszowice 2015r.
Dzień Dawcy Szpiku Akcja DKMS 16 października 2015r.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572); Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z.
ANALIZA ORZECZEŃ POD KĄTEM PRZYDATNOŚCI DO SIO Opracowała Hanna Ojcewicz.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Kształcenie integracyjne jest alternatywną formą nauczania i wychowania w warunkach szkoły ogólnodostępnej. Włączenie uczniów niepełnosprawnych do zespołu.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Tel ; tel./fax fax ; infolinia WWW: zszs2.szkolnastrona.pl Zespół.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 ul. Armii Ludowej 1a Radom
Ul. Lipska 2, Radom Tel: (48) W Zespole Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu funkcjonują: Zespół Wczesnego Wspomagania.
„ Powiedz dziecku, że jest dobre, że umie, że potrafi ” (Janusz Korczak) Zespół Szkół Specjalnych nr 5 tel./fax (42) ul. Plantowa Łódź.
Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a
Publiczna Szkoła Podstawowa „Mileszki” ul.Pomorska Łódź
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Wybrane zagadnienia dotyczące awansu zawodowego nauczycieli.
Aspekt prawny opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych,
XX Liceum Ogólnokształcące
Przewodnicząca: Iwona Marcińczak
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 roku w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i przedszkoli (Dz.U. 2017,
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r
Katarzyna Pawlusek Izabela Juszkiewicz
Katarzyna Pawlusek Izabela Juszkiewicz
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. J. Korczaka w Częstochowie

Zaprasza na wolo n tariat

Trochę historii Wolontariat w naszej szkole istnieje od roku 2001, zgłaszały się wówczas osoby bezrobotne, które kierowane były z Urzędu Pracy. Obecnie szkoła współpracuje z Centrum Wolontariatu przy Stowarzyszeniu Wzajemnej Pomocy Agape oraz Centrum Informacji o Wolontariacie przy Studenckim Naukowym Kole Terapeutów Akademii im. J. Długosza w Częstochowie.

Historii cd. Dzięki temu każdego roku wzrasta liczba zgłaszających się wolontariuszy. Pomagają nauczycielom w klasach, a także w oddziałach dla dzieci z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami.

Praca wolontariuszy Pomoc w opanowaniu prostych umiejętności z zakresu samoobsługi, Wykonywanie ćwiczeń z dzieckiem wskazanych przez nauczyciela, Opieka nad uczniami / uczniem w trakcie imprez szkolnych i pozaszkolnych, wycieczkach bliższych i dalszych.

Nasi uczniowie Wymagają indywidualnego podejścia ponieważ posiadają różny stopień niepełnosprawności: upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, niepełnosprawności sprzężone, autyzm i pokrewne zaburzenia.

Wymagania ? Poszukujemy osób pełnoletnich, lubiących pracę z dziećmi, chętnych do niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym, mających czas w godzinach Mile widziane osoby studiujące na wydziale pedagogicznym.

Zapewniamy Pomoc opiekuna wolontariusza Stałe godziny zajęć Szkolenia z zakresu terapii uczniów z autyzmem Zaświadczenia po odbyciu wolontariatu Wyróżnienia dla najbardziej aktywnych wolontariuszy

i co dalej?... Możliwość odbycia stażu lub zatrudnienia w przypadku wykazania się: Właściwymi predyspozycjami, Dużym zaangażowaniem, Nabytymi umiejętnościami w pracy terapeutycznej z dzieckiem, Kwalifikacjami.