Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Advertisements

Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Opracował J. Stryjkowski
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011 Gimnazjum Publiczne nr 2 w Solcu Kujawskim Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób , aby uczniowie.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Organizacja nadzoru pedagogicznego Sprawny system przepływu informacji Prawidłowość doboru pracowników do charakteru realizowanych zadań Terminowość zadań
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
PROGRAM ROZWOJU SZKOŁY NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU GIMNAZJUM W DOBRYM.
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA NOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
SPRAWDZIAN W KLASIE VI. INFORMACJE DLA RODZICÓW Termin sprawdzianu Termin sprawdzianu 2 kwietnia 2009 roku (czwartek) godz godz Termin dodatkowy:
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Działania mające na celu podniesienie jakości kształcenia
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zapis prezentacji:

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji, czyli systematycznej oceny programów nauczania i zgodnych z nimi planów wynikowych, w celu osiągnięcia jak największej efektywności

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum W ramach ewaluacji Rada Pedagogiczna dokonuje oceny przydatności i skuteczności podejmowanych działań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w odniesieniu do założonych celów

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Raportanalizującywyniki egzaminu zewnętrznego

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Rada Pedagogiczna po dokonaniu oceny skuteczności podejmowanych działań dydaktycznych ustaliła:

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Wykorzystywanie sprawdzonych przez lata metod nauczania, zwiększających konieczny wkład pracy ucznia m.in. - ograniczenie gotowych, kserowanych arkuszy sprawdzianów, - doskonalenie opanowania podstawowych wiadomości, np. tabliczki mnożenia, poprzez częste ich powtarzanie

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Wprowadzenie nowych metod nauczania m.in. – patronat jednego nauczyciela nad konkretnym uczniem mającym trudności w nauce,

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum uruchomienie platformy edukacyjnej i zamieszczanie pomocniczych materiałów edukacyjnych, mających wspierać zarówno ucznia zdolnego, jak i słabego

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum wykorzystanie podczas zajęć tablicy tablicyinteraktywnej

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum indywidualnezajęcia z uczniami

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Obowiązek uczestniczenia w zajęciach wyrównawczych Korzystanie z aktywnych metod przekazywanych przez nauczyciela

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Organizowanie konkursów dla gimnazjalistów z udziałem uczniów szkół podstawowych: ładnego pisania -kaligrafii, pięknego czytania, tabliczki mnożenia

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum testy diagnozujące na koniec klasy I

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum współudział w projekcie przygotowującym współudział w projekcie przygotowującymuczniów do tzw. nowej matury

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum przekazanie przekazanie na zebraniu rodziców wyników egzaminu

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum zachęcanie rodziców do aktywnego uczestnictwa w życiu szkoły

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum monitorowanie monitorowanie przez rodziców systematycznego odrabiania prac domowych

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum kontrolowanie przez rodziców czasu spędzanego przez dzieci przy komputerze i w internecie

Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum Systematyczna praca w domu