Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników
Beneficjent : Uniwersytet Mikołaja Kopernika Biuro Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK
Czas trwania projektu : wrzesień 2007 – listopad 2008 (15 miesięcy)
Obszar realizacji : Teren województwa kujawsko-pomorskiego, ze szczególnym uwzględnieniem Torunia, Bydgoszczy i Włocławka
Grupa docelowa : Bezpośredni beneficjenci ostateczni Uczelnie wyższe z terenu województwa ku Biura Karier Pośredni beneficjenci ostateczni Studenci Pracodawcy
Najważniejsze działania w projekcie : Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Przygotowanie metodologii badań Zbieranie danych Opracowanie badań Przygotowanie raportu Upowszechnianie badań Rozliczenie projektu
Harmonogram realizacji projektu: IX 2007X 2007XI 2007XII 2007I 2008II 2008III 2008IV 2008V 2008VI 2008VII 2008VIII 2008IX 2008X 2008XI Promocja projektu Przygotowanie metodologii badań Zbieranie danych Opracowanie badań i przygotowanie raportu Upowszechnianie badań Rozliczenie projektu
Promocja projektu : Strona internetowa projektu Ulotki i plakaty informacyjne Artykuły promocyjne Reklama w mediach Dystrybucja raportu z badań Seminarium dla uczelni (władze, koła naukowe, studenci) i pracodawców Konferencja dla regionalnych biur karier
Planowany budżet projektu zł
Dziękujemy za uwagę!