Prowadzenie dokumentacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Studiów Międzynarodowych i Informatyki Kierunek: Administracja
Advertisements

dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Dr inż. Magdalena Jabłońska
UCHWAŁA RADY IS UW W SPRAWIE ORGANIZACJI STUDIÓW II STOPNIA 2 marca 2010 r.
projekty stypendialne Centrum Studiów Zaawansowanych PW
Fundusze Strukturalne dla placówek naukowych w latach Walne Zgromadzenie Członków Sieci AIRCLIM-NET, Katowice, IETU, r. Barbara Jaros,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nowoczesne technologie ICT w upowszechnianiu.
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 8.2 Priorytetu VIII PO KL w 2009 r. w województwie warmińsko-mazurskim.
PRACE LICENCJACKIE 2009/10 I PROGRAM III ROKU STUDIÓW LICENCJACKICH 2009/10 Uchwała Rady Instytutu Socjologii z 6 stycznia 2009 Uwaga: stosuje się tylko.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Języki programowania C++
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2012/13.
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
SPOTKANIE INFORMACYJNE PŁATNE STAŻE
Organizacja seminarium dyplomowego inżynierskiego
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Anna Dobrowolska Dyrektor Departamentu Funduszy Europejskich Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa.
Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jest częścią projektu: „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami.
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Prace dyplomowe studentów
Prace dyplomowe studentów Wprowadzanie danych w języku angielskim
WYDZIAL NAUK SPOŁECZNYCH
Zintegrowany System Informatyczny Dydaktyki: Jak zrezygnowaliśmy z indeksów Sławomir Hausman.
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2014 / 2015.
Działalność statutowa - wynagrodzenia r.
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 24 marca 2015 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Fundusze UE na badania i rozwój w latach Bartosz Kozicki Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP Konferencja końcowa projektu.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2015 / 2016.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
KROK PO KROKU PRZEDSTAWIAMY W JAKI SPOSÓB MOŻNA POZYSKAĆ ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKĄ I ZASADY ICH WYDATKOWANIA FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Zajęcia fakultatywne Wydział Lekarski - Rok VI Semestr zimowy 2015/2016.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. DR MARIA GORCZYŃSKA PEŁNOMOCNIK REKTORA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Instrukcja USOS Prace dyplomowe studentów wersja by Marek Opacki.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Spotkanie ROT 29 kwietnia 2016r.. Monitoring inteligentnych specjalizacji województwa śląskiego Uwarunkowania: w Regionalnej Strategii Województwa Śląskiego.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Ogólne zasady regulujące przebieg studiów w charakterze kandydata na żołnierza zawodowego.
Erasmus+ spotkanie organizacyjne ETAP 2 – PRZED WYJAZDEM – Zgłoszenie się do uczelni zagranicznej - formularz aplikacyjny dostępny na stronie.
PAŃSTWOWY EGZAMIN SPECJALIZACYJNY
Dyplom ukończenia studiów i suplement do dyplomu
Praktyki zawodowe w 5 krokach
WYPEŁNIANIE I PRZEDKŁADANIE HARMONOGRAMÓW
Spotkanie informacyjne
CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŹNYCH
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
Wstęp do badań społecznych i politologicznych I
Regulamin studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich oraz Regulamin studiów doktoranckich w pigułce Piotr Szumliński.
Przewodnik stażysty.
przedstawiciela Wielkopolskiego Kuratora Oświaty
FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH i DOKTORANCKICH
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
FAQ: Zasady zaliczenia przedmiotu
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
Teatr w Afryce, Afryka w t eatrze
AGH: Zamierzenia Spotkanie Władz AGH,
Podyplomowe Studia Ochrony Środowiska
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2019 / 2020.
Zapis prezentacji:

Prowadzenie dokumentacji

Główne grupy dokumentów Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Wszystkie informacje dotyczące działalności dydaktycznej powinny być pogrupowane wg poziomu toku studiów (I-V rok) oraz umieszczone na tablicach znajdujących się w miejscu dostępnym dla wszystkich studentów

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Tablica informacyjna powinna zwierać : Regulamin ćwiczeń Tematykę : wykładów, seminariów, ćwiczeń z uwzględnieniem - dat, - nazwisk osób prowadzących zajęcia, -podziału na grupy, opatrzone podpisem i pieczęcią osób które sporządziły, sprawdziły i zatwierdziły dokument

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry 2. Informacje o terminach i sposobie zaliczeń, egzaminów wywieszanych co najmniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem opatrzonych podpisem i pieczęcią kierownika zakładu

Warunki zaliczenia ćwiczeń

Zasady przeprowadzenia egzaminu dyplomowego Wrocław,16/09/2009 Kierownik Katedry Dr hab. Marzena Dominiak

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Karta studenta powinna zawierać : Nazwę i adres jednostki organizacyjnej Imię , Nazwisko, nr albumu studenta Rok studiów , semestr Tematykę zajęć , datę, obecność studenta na zajęciach Podpisy asystenta

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Wskazane jest aby student posiadał kopię ocen , potwierdzenie obecności na zajęciach, index wykonanych zabiegów – w postaci „ zeszytu ćwiczeń”

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Wzór karty odpowiedzi do testu powinien zawierać : Nazwę jednostki organizacyjnej Wersję testu, rok studiów, semestr, datę Imię, Nazwisko , grupę studenta Prowadzącego Podpisy studenta , prowadzącego

I. Dokumenty prowadzonych zajęć dydaktycznych katedry Protokół egzaminacyjny

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Przydział funkcji służbowych poszczególnych pracowników jednostki organizacyjnej opatrzone pieczęcią i podpisem kierownika katedry oraz okresem obowiązywania

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Wewnętrzne zebrania pracowników z Kierownikiem jednostki organizacyjnej : Lista obecności Protokół z zebrania Opatrzone datą, nazwą jednostki organizacyjnej oraz pieczęcią i podpisem kierownika

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Elementy protokołu : Sprawy kadrowe Dydaktyka Sprawy naukowe Sprawy kliniczne Sprawy organizacyjne Opatrzone data, pieczęcią i podpisem osoby sporządzającej protokół

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Zastępstwa

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Przydział personalny opiekunów specjalizacji, staży specjalizacyjnych oraz podyplomowych

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze Plan zajęć dydaktycznych poszczególnych pracowników z uwzględnieniem poszczególnych grup studentów

II. Dokumenty wewnętrzne katedry – sprawy pracownicze

Ocena pracy asystentów Wizytacje podczas ćwiczeń losowo wybranych Powtarzane kilka razy w ciągu semestru Odnotowane na kartach oceny pracy asystenta

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry 1. Granty ministerialne : I. projekty własne, w tym projekty habilitacyjne II. projekty promotorskie 2. Działalność statutowa : I. podstawową działalność statutową jednostki, II. utrzymanie specjalnego urządzenia badawczego w jednostce, III. badania własne uczelni, IV. badania wspólne sieci naukowej. 3. Unijne projekty naukowo-badawcze : Priorytet 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii: Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy: Poddziałanie 1.1.1 Projekty badawcze z wykorzystaniem metody foresight. Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki. Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe. Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe. Poddziałanie 1.3.2 Wsparcie ochrony własności przemysłowej tworzonej w jednostkach naukowych w wyniku prac B+R.

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Wniosek o sfinansowanie projektu badawczego

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Opinia o projekcie badawczym

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Opinia c.d.

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Wniosek do komisji bioetycznej

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Opinia komisji bioetycznej

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Sprawozdanie roczne

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Rozliczenie roczne

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry Potwierdzenie przyjęcia sprawozdań rocznych

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry SYNABA – karta informacyjna o pracy badawczej

III. Dokumenty prowadzonej działalności naukowej katedry