Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykonanie : Aleksandra Browarska kl. Vc
Advertisements

SZKOŁA NR 316 im Astrid Lindgren
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (z orzeczeniami poradni psychologiczno-pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego)
Ćwiczenia ortograficzne i matematyczne
Metody pracy z uczniem sześcioletnim
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
Logopeda: mgr Arleta Jasińska
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
Aby ortografia nie była trudna…
Beata Mierzejewska PPP nr 19 DIAGNOZA I REHABILITACJA ORTOPTYCZNA
System pomocy dziecku z trud-nościami w czytaniu i pisaniu
GLOTTODYDAKTYKA Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im
narzędzie w językowych pracach projektowych
ORIGAMI W NASZEJ SZKOLE czyli KWADRATOWY ZAWRÓT GŁOWY
Wyk. Bartosz Drozdowski oraz Dawid Bukowski
Wprowadzenie teoretyczne Podstawowe informacje
DYSLEKSJA Termin „dysleksja” wywodzi się z greckiego DYS – utrata
Podsumowanie z realizacji projektu
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
ORTOGRAFIA NIE JEST TRUDNA!.
ORTOGRAFIA Zasady pisowni.
Posiedzenie Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 130 w Łodzi
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Metoda Dobrego Startu Prof. Marty Bogdanowicz
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Nauczanie zintegrowane
Kilka zasad ortografii
Przygotowanie dziecka do szkoły
ZASADY PISOWNI WYRAZÓW Z „RZ”!
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Rebusy Opracowała: Jadwiga Wojtyś.
Opracowanie: Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 4 w Łodzi
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Sala Doświadczania Świata
PROBLEMY SZKOLNE DZIECI Z ZABURZENIAMI MOWY.  Zaburzenia mowy przyciągają uwagę otoczenia. Dlatego dziecko, które ma problemy z wymową jest bardzo szybko.
Poznajemy ortografię „rz” i „ż”.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji.
Zabawy edukacyjne o zwierzętach
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
„Kocham czytać” Jagody Cieszyńskiej
Nauka czytania metodą fonetyczno –literowa - barwną B. Rocławskiego
Odimienna nauka czytania I. Majchrzak
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
Metoda symultaniczno–sekwencyjna
METODA DOBREGO STARTU.
TERAPIA PEDAGOGICZNA.
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z DYSLEKSJĄ
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
 Specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania; jej symptomy występują na każdym etapie rozwojowym, a trudności nie pojawiają się nagle tylko.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
FONETYKA.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
GLOTTODYDAKTYKA.
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY
Wr…bel ch nó…ka h mar…ew ó …l rz K…ysiek u ceb…la ż …ipopotam.
Zapis prezentacji:

Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali multimedialnej z wykorzystaniem programów edukacyjnych.

Program wykorzystywany w klasach I –III, rozwija myślenie logiczne oraz percepcję słuchowo – wzrokową oraz koordynację ruchową.

Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy. Program wykorzystywany jest w pracy z uczniami klas pierwszych. Którzy maja problemy z opanowanie obrazu graficznego liter drukowanych i pisanych oraz analizą i syntezą wyrazów

Program jest wykorzystywany w klasach I – III. Uwzględnia podstawowe trudności: - pisownia ó, u - pisownia rz,ż - pisownia h, ch - pisownia spółgłosek miękkich - pisownia wielką literą