KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA 2011-2016 KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Advertisements

KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
NOWY NADZÓR PEDAGOGICZNY
System zapewniania jakości Szkoły Podstawowej w Osięcinach
Uwagi i wnioski wynikające z nadzoru pedagogicznego nad szkołami i przedszkolami w roku szkolnym 2008/2009 Słupsk, 26 sierpnia 2009 r. DELEGATURA w Słupsku.
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Nowa rola placówek doskonalenia nauczycieli
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
ul. GRZYBOWSKA WARSZAWA
Nadzór pedagogiczny dyrektora szkoły/placówki
Koncepcja pracy szkoły
Planowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych Jadwiga Romaniuk.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU ZESPOŁU SZKÓŁ z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. JANA PAWŁA II W SIEMIATYCZACH NA LATA
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Uczeń niepełnosprawny
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
RAZEM – 4% Typ placówki Liczba nadzorowanych placówek
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3 W RADOMSKU
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
NADZÓR PEDAGOGICZNY KURATORA OŚWIATY
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
PROGRAM ROZWOJU SZKOŁY NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU GIMNAZJUM W DOBRYM.
KONCEPCJA PRACY ZESPOŁU OŚWIATOWO- WYCHOWAWCZEGO W PIECACH W LATACH
Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Najczęściej powtarzające się mocne strony i problemy do rozwiązania:
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
IM. EDMUNDA WOJNOWSKIEGO W WĄBRZEŹNIE
Organizacja roku szkolnego 2015/2016
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
KONTROLE DORAŹNE Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
PREZENTACJA BAZY SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150.
Jak zarządzać szkołą, aby sześciolatek odniósł sukces? Konferencja podsumowująca wyniki sprawowanego nadzoru pedagogicznego w zakresie przygotowania lubuskich.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
MAŁGORZATA STEFANIAK KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. WIOSNY LUDÓW W KSIĄŻU WIELKOPOLSKIM
Debata z udziałem dyrektorów szkół i placówek oświatowych maj/czerwiec 2016 r.
Szkoła Podstawowa Nr 83 im. Stanisława Jachowicza Łódź, ul. Podmiejska 21 tel. (42) , fax (42)
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
5 i 6-LATEK W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
Mamo, Tato – szkoła dla Twojego Sześciolatka
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Koncepcja funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół im
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA

OBSZAR KSZTAŁCENIE OBSZAR WYCHOWANIE I OPIEKA ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE

OBSZAR KSZTAŁCENIE

REALIZACJA PROGRAMU DOSKONALĄCO- NAPRAWCZEGO EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ISTNIEJĄCEJ BAZY, TWORZENIE NOWEJ SKUTECZNE POZYSKIWANIE SOJUSZNIKÓW CEL: POPRAWA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

REALIZACJA PROGRAMU DOSKONALĄCO- NAPRAWCZEGO REALIZACJA PROGRAMU DOSKONALĄCO- NAPRAWCZEGO

REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ

BADANIE PRZYROSTU WIEDZY UCZNIA

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE WYNIKÓW SPRAWDZIANU ZEWNĘTRZNEGO ORAZ PRZYROSTU WIEDZY UCZNIA DO POPRAWY EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

POSZERZANIE OFERTY ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW ORAZ ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW Z TRUDNOŚCIAMI W NAUCE POSZERZANIE OFERTY ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW ORAZ ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW Z TRUDNOŚCIAMI W NAUCE

POSZERZANIE OFERTY KONKURSÓW WEWNĄTRZSZKOLNYCH I MIĘDZYSZKOLNYCH

PROMOWANIE SUKCESÓW UCZNIA

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ISTNIEJĄCEJ BAZY, TWORZENIE NOWEJ EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ISTNIEJĄCEJ BAZY, TWORZENIE NOWEJ

PRZYGOTOWANIE PLACÓWKI DO OBNIŻENIA WIEKU OBOWIĄZKU SZKOLNEGO

PRZYGOTOWANIE PLACÓWKI DO REALIZACJI NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ PRZYGOTOWANIE PLACÓWKI DO REALIZACJI NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

MODERNIZACJA PRACOWNI KOMPUTEROWEJ UTWORZENIE MULTIMEDIALNEJ PRACOWNI JĘZYKOWEJ ZMODERNIZOWANIE PRACOWNI PRZYRODNICZEJ ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH UTWORZENIE PLACU ZABAW UTWORZENIE OGRÓDKA SZKOLNEGO

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE ISTNIEJĄCEJ BAZY

ORGANIZOWANIE WEWNĄTRZSZKOLNYCH I MIĘDZYSZKOLNYCH ROZGRYWEK SPORTOWYCH WYKORZYSTANIE TABLICY INTERAKTYWNEJ W PRACY Z DZIECKIEM

SYSTEMATYCZNE DOPOSAŻANIE PLACÓWKI W POMOCE DYDAKTYCZNE

ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SZKOŁY- UTWORZENIE BAZY SPORTOWO- REKREACYJNEJ ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SZKOŁY- UTWORZENIE BAZY SPORTOWO- REKREACYJNEJ ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SZKOŁY- UTWORZENIE BAZY SPORTOWO- REKREACYJNEJ ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SZKOŁY- UTWORZENIE BAZY SPORTOWO- REKREACYJNEJ

BUDOWA BOISKA DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ BUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL UTWORZENIE ŚCIEŻKI EKOLOGICZNO-PROZDROWOTNEJ: - ŚCIEŻKA PRZYRODNICZA - STACJA METEOROLOGICZNA - PLAC ZABAW - IZBA LEKCYJNA NA ŚWIEŻYM POWIETRZU - OGRÓDEK SZKOLNY

SKUTECZNE POZYSKIWANIE SOJUSZNIKÓW SKUTECZNE POZYSKIWANIE SOJUSZNIKÓW

INSPIROWANIE NAUCZYCIELI DO POZYSKIWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH

ZACIEŚNIENIE WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI

ZACIEŚNIENIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI WSPOMAGAJĄCYMI PRACĘ DYDAKTYCZNĄ NAUCZYCIELA

OBSZAR WYCHOWANIE I OPIEKA

CEL: POPRAWA WARUNKÓW BEZPIECZEŃSTWA I OPIEKI POPRAWA EFEKTÓW PRACY WYCHOWAWCZEJ

REALIZACJA PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO SZKOŁY

DBANIE O BEZPIECZEŃSTWO I WARUNKI BYTOWE

ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ SZKOŁY- UTWORZENIE BAZY SPORTOWO-REKREACYJNEJ UTWORZENIE OGRÓDKA SZKOLNEGO PIELĘGNACJA DRZEWOSTANU WYMIANA OGRODZENIA PLACÓWKI UTWORZENIE GABINETU POMOCY MEDYCZNEJ ( I STOMATOLOGICZNEJ)

INSPIROWANIE NAUCZYCIELI DO OPRACOWANIA I WDRAŻANIA INNOWACJI

WYDŁUŻENIE CZASU PRACY ŚWIETLICY ( ZGODNIE Z POTRZEBAMI RODZICÓW)

STWORZENIE OFERTY ZAGOSPODAROWANIA CZASU WOLNEGO UCZNIOM

POPRAWA EFEKTÓW PRACY WYCHOWAWCZEJ POPRAWA EFEKTÓW PRACY WYCHOWAWCZEJ

REALIZACJA PROGRAMU WYCHOWAWCZEGO

DOSKONALENIE PRACY W ZAKRESIE PRZEPROWADZANIA BADAŃ ŚRODOWISKA I EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA WYNIKÓW

UJEDNOLICENIE ODDZIAŁYWAŃ WYCHOWAWCZYCH SZKOŁY I DOMU RODZINNEGO

ZACIEŚNIENIE WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI W ZAKRESIE WYCHOWANIA PEDAGOGIZACJA RODZIACÓW TWORZENIE DOBREGO KLIMATU, PRZYJAZNEGO RODZICOM

WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI WSPOMAGAJĄCYMI NAUCZYCIELI W PRACY WYCHOWAWCZEJ

SZERZENIE WIEDZY PROEKOLOGICZNEJ I PROZDROWOTNEJ

SZERSZE WŁĄCZENIE WSZYSTKICH ORGANÓW SZKOŁY DO WSPÓŁDECYDOWANIA W ISTOTNYCH SPRAWACH PLACÓWKI

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE

CEL: DOSKONALENIE PRACY SZKOŁY W ZAKRESIE ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA WDRAŻANIE NOWEGO ROZPORZĄDZENIA DOTYCZĄCEGO SPRAWOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO DOSKONALENIE PRACY SZKOŁY JAKO ORGANIZACJI DOSKONALENIE PRACY SZKOŁY W ZAKRESIE PROMOCJI

WDRAŻANIE NOWEGO ROZPORZĄDZENIA DOTYCZĄCEGO SPRAWOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO WDRAŻANIE NOWEGO ROZPORZĄDZENIA DOTYCZĄCEGO SPRAWOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO

DĄŻENIE DO SPEŁNIENIA PRZEZ SZKOŁĘ WYMAGAŃ UJĘTYCH W ROZPORZĄDZENIU NA POZIOMIE A

EWALUACJA WEWNĘTRZNA- PRAKTYCZNE BADANIE OCENIAJĄCE PRACĘ SZKOŁY W ZAKRESIE: - REALIZACJI NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ - EFEKTÓW PRACY DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ - DIAGNOZOWANIA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM

KONTROLA: - STOSOWANIA PRAWA OŚWIATOWEGO/ WEWNĄTRZSZKOLNEGO - WYPEŁNIANIA OBOWIĄZKÓW NAUCZYCIELA/ WYCHOWAWCY

WSPOMAGANIE W ZAKRESIE: - EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA WYNIKÓW SPRAWDZIANU ZEWNĘTRZNEGO I BADAŃ PRZYROSTU WIEDZY UCZNIA, - DIAGNOZY GOTOWOŚCI SZKOLNEJ W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM - DOSKONALENIA PRACY W ZAKRESIE PRZEPROWADZANIA EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ - WYKORZYSTANIA TABLICY INTERAKTYWNEJ W PRACY Z DZIECKIEM - REALIZACJI NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

DOSKONALENIE PRACY SZKOŁY JAKO ORGANIZACJI

DOSKONALENIE PRACY ZESPOŁÓW PRZEDMIOTOWYCH I ZADANIOWYCH RÓWNOMIERNE PRZYDZIELANIE DODATKOWYCH ZADAŃ NAUCZYCIELOM DOSKONALENIE PRACY W ZAKRESIE MOTYWOWANIA I NAGRADZANIA

DOSKONALENIE PRACY W ZAKRESIE PROMOCJI SZKOŁY

DOSKONALENIE PRACY RZECZNIKA PRASOWEGO SZKOŁY ZAPRASZANIE I MOTYWOWANIE MEDIÓW DO ODWIEDZIN W PLACÓWCE DOSKONALENIE PRACY W ZAKRESIE PROMOWANIA PLACÓWKI NA SZKOLNEJ STRONIE WWW ORGANIZOWANIE IMPREZ ŚRODOWISKOWYCH: - HAPPENINGI - FESTYNY

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ OPRACOWAŁA: Izabela Żuberek