Szkoła Podstawowa w Kłocku Gmina Sieradz

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
który żyje miłością i pięknem, które wczoraj żyło radością”
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Przedsiębiorczość i przedmioty ekonomiczne Edukacja regionalna w praktyce szkolnej Szczecin, r.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Koncepcja pracy szkoły
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Czterodniowa wycieczka uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie do Krakowa i Wieliczki zorganizowana w ramach projektu „Lubuska Szkoła Równych Szans-III.
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
K L E S Z C SZ CZ ZESPÓŁ MUZYCZNY KLESZCZE.
Stowarzyszenie Raciechowice 2005 Projekty realizowane w latach
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Innowacja pedagogiczna
ZIELONA SZKOŁA CZERWCA 2009 WIELICZKA – KRAKÓW – ZAKOPANE -WADOWICE
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Fundacja Rodzina i Przedsiębiorczość
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Realizacja programu rozwojowego
„Włóczykije”. W celu zapewnienia uczniom właściwego zagospodarowania czasu wolnego od nauki oraz rozbudzenia w nich zamiłowania do turystyki pieszej w.
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Dokumentacja realizacji projektu „Jesteś-my wolni od nałogów”
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
KLESZCZE ZESPÓŁ MUZYCZNY. Zespół instrumentalno- wokalny KLESZCZE istnieje od 2009 roku. W skład zespołu wchodzą uczniowie szkoły podstawowej. Cele zajęć:
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
A RTYŚCI SĄ W PRZEDSZKOLU - ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
„Polsko – Czeskie Słuchanie, Śpiewanie i Granie” Projekt realizowany przez Przedszkole w Syryni w partnerstwie z Przedszkolem w Hlučínie.
RÓWNAMY SZANSE TWORZYMY MOŻLIWOSCI SP im. Ks. Jana Twardowskiego w Tylmanowej koordynator projektu Jadwiga Czajka.
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
SPECJALNY OŚRODEK WYCHOWAWCZY ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY.
 Odbyła się w dniach maja 2016 r.  W formie Zielonej Szkoły w miastach nadmorskich i zajęć profilaktyczno-dydaktycznych na terenie gimnazjum w.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Cechy dobrego nauczyciela Arkadiusz Mroczyk. Literatura pedeutologiczna, badania psychologów i pedagogów wskazują na wiele pożądanych cech nauczyciela.
Zachowaj Trzeźwy Umysł sprawozdanie z realizacji zadania w roku szkolnym 2012/2013 pod hasłem „Piękna nasz mała i duża Ojczyzna”: Wycieczka Kraków - Zakopane.
Koncepcja pracy Przedszkola Nr 10 im. Misia Uszatka w Koszalinie Koncepcja pracy na lata 2016/2017 –
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
„Równe szanse dla wszystkich”
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa w Kłocku Gmina Sieradz Uczestniczymy w projekcie „Wszystko zaczyna się od marzeń”

Bawimy się w teatr Celem zajęć jest: - rozbudzanie zainteresowań uczniów teatrem - przygotowanie do świadomego uczestnictwa w kul­turze, obcowania ze sztuką, bywania w teatrze - rozwijanie wrażliwości estetycznej - udział w życiu kulturalnym szkoły - wyrównywanie dysproporcji rozwojowych - rozwijanie wiedzy o teatrze - zaznajomienie uczniów z wartościowymi utworami li­terackimi - kształtowanie umiejętności posługiwania się językiem ojczystym - kontrolowanie własnej wymowy - korygowanie wad, doskonalenie dykcji - wzbogacanie słownika czynnego i biernego dziecka - rozwijanie wyobraźni, wrażliwości i inwencji twórczej uczniów - doskonalenie pamięci mechanicznej i logicznej, - integracja zespołu - kształtowanie poczucia odpowiedzialności dyscypliny, a także samodzielności, wytrwałości i rzetelności w pracy - rozwijanie umiejętności współdziałania w zespole - dostarczanie radosnych przeżyć emocjonalnych i este­tycznych - eliminowanie nieśmiałości - wzmacnianie poczucia własnej wartości - stwarzanie możliwości do swobodnej ekspresji pla­stycznej podczas tworzenia dekoracji i strojów - rozwijanie uzdolnień aktorskich, plastycznych i innych predyspozycji indywidualnych - przygotowanie do odbioru sztuki teatralnej

Bawimy się w teatr

Rozwijamy sprawność fizyczną Zajęcia mają na celu: - poznanie przez uczniów własnych uzdolnień motorycznych oraz możliwości ich kształtowania i rozwijania - stymulowanie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów - dostarczenie uczniom wielu bogatych przeżyć w oparciu o wartości tkwiące we współzawodnictwie sportowym - rozwijanie poczucia odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne oraz innych - kształtowanie pełnej samodzielności uczniów w rozwiązywaniu zadań i problemów ruchowych - kształtowanie u uczniów stosowania w procesie działania samokontrolę i samoocenę oraz zdobywania podstaw ustawicznego doskonalenia się - akceptacja siebie i innych, szukania barier swoich możliwości - poznanie przez uczniów trudno dostępnych form aktywnego wypoczynku - wprowadzanie miłej atmosfery na zajęciach, rozładowanie napięć

Rozwijamy sprawność fizyczną Ćwiczenia gimnastyczne Między drużynowe zawody sportowe

Letnia Spartakiada

Lepiej czytam, piszę, liczę Celem zajęć jest: - umożliwienie dzieciom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania oraz kontynuowania dalszej nauki wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach będących przyczyną trudności szkolnych - przezwyciężanie skutków niepowodzeń szkolnych oraz przywrócenie prawidłowych postaw uczniów wobec dalszej nauki

Lepiej czytam, piszę, liczę

Ćwiczymy czytanie, pisanie, liczenie by zostać Prymusem Roku

Śpiewamy, gramy, tańczymy Celem zajęć jest: - rozwijanie podstawowych zdolności i umiejętności myślenia twórczego - kształtowanie umiejętności słuchania muzyki, ro­zumienia i przeżywania podstawowych zjawisk w muzyce - wyposażenie w niezbędną przy słuchaniu muzyki wiedzę o podstawowych formach muzycznych - dostarczenie podstawowych informacji na temat ewolucji stylów w historii muzyki - wykształcenie umiejętności elementarnego posługiwania się zapisem nutowym - wyposażenie uczniów w podstawową potrzebną wiedzę z zakresu zasad muzyki - opracowanie pieśni, piosenek, układów choreograficz­nych, układów ruchowo – tanecznych - kształtowanie świadomości wzajemnego przenikania muzyki i różnych dziedzin sztuki. - budzenie i rozwijanie ciekawości poznawczej - rozbudzenie motywacji do poznania muzyki - pomaganie w odkrywaniu możliwości twórczych - budzenie i rozwijanie szacunku do twórczości czło­wieka - rozwijanie świadomości narodowej, a także dumy w oparciu o muzykę ludową i twórczość wielkich polskich kompozytorów - kształtowanie tolerancji dla twórców różnych ras, na­rodowości, kultur - uczenie kultury odbioru, kultury bycia - kształtowanie współdziałania w grupie - kształtowanie pozytywnego obrazu ucznia - przygotowanie do uczestnictwa w kulturze - przygotowanie do realizowania własnych pomysłów

Śpiewamy, gramy, tańczymy Popisy artystyczne uczestników zajęć „Śpiewamy, gramy, tańczymy.

Ćwiczymy układy choreograficzne.

Rozwijamy logiczne myślenie Zajęcia mają na celu: - kształcenie umiejętności czytania, pisania, ro­zumowania, korzystania z informacji i wykorzystania wiedzy w praktyce - kształcenie umiejętności rozwiązywania zadań zgod­nie z poleceniem - poznanie typów zadań sprawdzających umiejętności. - poznanie kryteriów oceniania - diagnozowanie osiągnięć uczniów - motywowanie uczniów do osiągania coraz wyższych wyników

Jestem Polakiem, jestem Europejczykiem Celem zajęć jest: - określenie miejsca i roli Polski i Polaków w Europie. - kształtowanie świadomości europejskiej. - rozwijanie zainteresowań i wzbudzanie motywacji do doskonalenia się -poszerzanie wiadomości na temat wybranych państw Unii Europejskiej w aspekcie geograficznym. - poznawanie nowych wiadomości o swoim regionie, kraju - kształtowanie poczucia tożsamości regionalnej, narodo­wej, europejskiej - zapoznanie z sylwetkami sławnych Polaków i poznanie ich wkładu w rozwój dziedzictwa kulturowego Europy - poznanie sylwetek sławnych Europejczyków - poznanie genezy i idei Unii Europejskiej - zachęcanie do pokonywania barier językowych - kształtowanie postaw tolerancji i szacunku do „inności” - rozwijanie umiejętności współdziałania i współpracy w grupie rówieśniczej - stymulowanie kreatywności uczniów, ich intelektualnej ciekawości oraz umiejętności rozwiązywania problemów - zdobywanie i przetwarzanie informacji, w tym przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii informatycznych

Poznajemy kraje Europy

Dziennikarsko informatyczne Celem zajęć jest: - wspomaganie harmonijnego psychofizycznego rozwoju ucznia. - ukazywanie celowości kształtowania estetyki i wyobraźni twórczej, rozwijanie uzdolnień literackich. - zaspokajanie naturalnej potrzeby obserwacji, dokumentowania. - poznawanie różnorodnych gatunków literackich. - budowanie poczucia własnej wartości, pozytywnego ob­razu samego siebie i wiary we własne siły. - rozwijanie postawy twórczej, koordynacji i sprawności posługiwania się komputerem. - rozwijanie indywidualnych zdolności każdego dziecka, jego inicjatywy i samodzielności myślenia. - wdrażanie do kulturalnego i racjonalnego spędzania wolnego czasu. - kształtowanie zainteresowania literaturą. - aktywny udział w życiu szkoły i promowanie jej na zewnątrz. - kształcenie umiejętności właściwego wyboru, segregowania i wartościowania informacji.

Dziennikarsko informatyczne Zespół redakcyjny szkolnej gazetki

Poznajemy świat przez sztukę Celem zajęć jest: - rozwijanie wyobraźni i logicznego myślenia. - stymulowanie procesów wyobrażeń i twórczego działania - poznawanie różnych technik plastycznych - zdobywanie umiejętności posługiwania się wyszukany­mi środkami plastyki - obudzanie kreatywności uczniów - nabywanie umiejętności współdziałania w grupie i organizowania sobie pracy - doskonalenie umiejętności manualnych - rozwijanie umiejętności samooceny - właściwe posługiwanie się głosem , gestem i mimiką . - budzenie wrażliwości estetycznej

Praca i wytwory uczestników zajęć

Wycieczka do Krakowa – Zakopanego - Wieliczki Wycieczka Kraków – Zakopane – Wieliczka odbyła się 08 – 10 czerwca 2007 r. Uczestniczyło w niej 40 uczniów naszej szkoły. W czasie wycieczki poznaliśmy zabytki Krakowa: Wawel, Sukiennice, Kościół Mariacki, Kościół Św. Wojciecha, Bramę Floriańską, Planty, słynne okno papieskie na ul. Frańciszkańskiej i Kościół Franciszkanów. Zwiedziliśmy Zakopane: Gubałówkę, Krupówki, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Podziwialiśmy uroki Tatrzańskiego Parku Narodowego idąc Doliną Strążyską do wodospadu Siklawica. Zwiedziliśmy Kopalnię Soli w Wieliczce.

Wycieczka do Krakowa – Zakopanego - Wieliczki Z wizytą u Smoka Wawelskiego Jesteśmy przed Kaplicą Zygmuntowską na Wawelu

Sukiennice w Krakowie Pomnik Adama Mickiewicza na rynku w Krakowie

Najstarszy kościół Krakowa Zwiedzamy rynek Krakowa

W tej ławce modlił się papież Jan Paweł II Słynne okno papieskie na ul. Frańciszkańskiej

Wieczorny odpoczynek przy ognisku Na trasie Tatrzańskiego Parku Narodowego

Krótka chwila wypoczynku przed dalszą drogą. Na górskie trasie

Na szczycie Gubałówki – widok na Zakopane U celu wyprawy – wodospad Siklawica.

Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach

Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach

Wizyta w Kopalni Soli w Wieliczce kończy wycieczkę do Krakowa – Zakopanego – Wieliczki. Pamiątkowe zdjęcie z Kaplicy Św. Kingi.

Szkoła Letnia w Krynicy Morskiej Szkoła Letnia w Krynicy Morskiej trwała od 03 do 15.07.2007 r. Uczestniczyło w niej 45 uczniów naszej szkoły. Głównym celem Szkoły Letniej było: poznanie kraju i jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii, upowszechnienie form aktywnego wypoczynku, wspomaganie rodziny w procesie wychowania, upowszechnienie wśród dzieci zasad ochrony środowiska naturalnego oraz umiejętności korzystania z zasobów przyrody. W czasie trwania Szkoły Letniej odbyły się wycieczki do: Malborka, Gdańska, Gdyni, Sopotu. Letnia Szkoła dała uczestnikom możliwość poznania piękna wybrzeża Bałtyku a zarazem aktywnego wypoczynku.

Szkoła Letnia w Krynicy Morskiej Wycieczka do Malborka Wycieczka odbyła się do Zamku Krzyżackiego w Malborku.

ZAMEK W MALBORKU

ZAMEK W MALBORKU

ZAMEK W MALBORKU

Kolonie w Krynicy Morskiej Nawet w taką pogodę warto iść na plażę .

Choć woda zimna dzielnie stawiamy czoła morskiemu żywiołowi

Kąpiel pod okiem ratownika jest bezpieczna

Zabawy w wodzie to samo zdrowie Po kąpieli czas na odpoczynek

Ale gorąco… Przygotowania do wspólnego zdjęcia

Czynnie można również wypoczywać na plaży – wspólna gra w piłkę.

Zamki na piasku – plażowy konkurs

Jesteśmy z wizytą w porcie rybackim w Krynicy Morskiej

Pogoda jest wspaniała a tak czynnie wypoczywamy…

… na plaży

… w trakcie spacerów

…podczas, których często spotykaliśmy dziki

Jak to działa? Zwiedzamy Latarnię Morską w Krynicy Morskiej

W trakcie trwania Szkoły Letniej odbyły się wycieczki do Gdyni – Sopotu, Gdańska

Szkoła Letnia Wycieczka do Gdyni – Gdańska – Sopot Wycieczkę rozpoczynamy od zwiedzania Oceanarium w Gdyni Jak tu ciekawie.

Jesteśmy z wizytą na Darze Pomorza Podziwiamy bogatą wystawę

Ile tu ciekawych rzeczy i urządzeń

Zwiedzamy kabiny załogi Jeszcze tylko wspólne zdjęcie i w dalszą drogę

Molo w Sopocie – podziwiamy piękne widoki

Wizyta w katedrze w Oliwie kończy wycieczkę Gdynia - Sopot

Wycieczkę po Gdańsku rozpoczynamy od… …wspólnego zdjęcie przed Neptunem Ta ulica to Długi Targ

Pani przewodnik ciekawie opowiada nam historię portu i Gdańska

Jakie tu wszystko ciekawe…

Zwiedzamy Katedrę Mariacką w Gdańsku

W oknie ukazała się nam „Panienka z okienka” – wielka atrakcja gdańskiego rynku Czekamy na statek, którym popłyniemy na Westerplatte

Podziwiamy port gdański i Gdańsk z pokłady statku turystycznego

Wizytą na Westerplatte i pożegnaniem z Panią przewodnik kończymy wycieczkę do Gdańska