Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacje o projekcie
Advertisements

Informacje o projekcie
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Innowacje pedagogiczne
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przewodnik nauczyciela Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przykłady prac i refleksje Zasoby internetowe.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Lekcje z komputerem, 2006.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Zapis prezentacji:

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Matematyka, informatyka Szkoła podstawowa klasa 6 Umiejętność formułowania pytań związanych z najbliższym otoczeniem. Konstruowanie prostych narzędzi służących do zbierania danych. Porządkowanie danych i przedstawianie ich w formie graficznej. Odczytywanie z wykresów informacji i ich analizowanie. Wykorzystanie TI do przechowywania, porządkowania i przetwarzania informacji oraz do przedstawienia jej w odpowiedniej postaci. Microsoft Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint Uczniowie zbierają informacje na temat kolegów i koleżanek swojej szkoły. Konstruują narzędzia do pozyskania danych ankietę i sondaż. Zebrane informacje porządkują w tabelach, a następnie przedstawiają na diagramach. Efekty swojej pracy prezentują na forum. W swojej pracy wykorzystują nowoczesną technikę komputerową do przechowywania i przetwarzania informacji oraz przedstawiania jej w odpowiedniej postaci. Dokumenty Autorzy Małgorzata Mizerska, Robert Tyczyński Szkoła Podstawowa nr 13 w Tomaszowie Mazowieckim

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Planowanie i zarządzanie działaniami nauczyciela Dokumenty umieszczone poniżej pomogą Ci zrozumieć kontekst tego przykładowego projektu edukacyjnego: Zaplecze i planowanie: Przedstawienie uwarunkowań zewnętrznych projektu edukacyjnego, jego genezy i celów oraz opis sposobów planowania i zarządzania projektem. Zdjęcia z klasy: Fotografie dołączone, aby lepiej oddać układ klasy i atmosferę panującą podczas realizacji projektu. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Przykłady prac, opinie nauczycieli i uczniów Dokumenty umieszczone poniżej zawierają przykładowe prace oraz opinie nauczycieli i uczniów: Przykłady prac uczniów: Przykłady prac uczniów, powstałych w czasie uczestniczenia w tym projekcie edukacyjnym. Refleksje nauczycieli: Przemyślenia i komentarze nauczycieli uczestniczących w projekcie, w tym rady na temat wykorzystania go w przyszłości. Wrażenia uczniów: wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na zakończenie projektu dotyczące przebiegu zajęć i zdobytych przez nich umiejętności Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Materiały dydaktyczne Dokumenty umieszczone poniżej zawierają materiały dydaktyczne wykorzystywane do nauczania w tym projekcie edukacyjnym: Opis projektu dla ucznia: Przegląd wymaganych zadań. Szczegółowe tematy – pytania: Tematy i pytania opracowywane przez uczniów dotyczące szkoły w której się uczą. Wzór ankiety: Druk ankiety przeprowadzonej przez uczniów podczas realizacji projektu. Harmonogram realizacji projektu: Szczegółowy harmonogram realizacji projektu z zadaniami i osiągnięciami uczniów. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Ocenianie i standardy Dokumenty umieszczone poniżej zawierają kryteria oceny oraz standardy dla tego projektu edukacyjnego: Kryteria oceny: Przykłady punktacji i kryteriów oceny udostępnianych uczniom, aby pokazać jak projekt był oceniany. Powiązania ze standardami: Powiązanie celów dydaktycznych tego projektu ze standardami określonymi w podstawie programowej. Tabela do dokonania oceny prac: Zawiera zbiorcze zestawienie tematów, odpowiedzialnych za ich realizację oraz kryteria oceny Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Przewodnik nauczyciela Kliknij poniższe dokumenty, aby zapoznać się z tym projektem i utworzyć własny projekt w swojej klasie: Punkt wyjścia: Pytania, które należy mieć na uwadze zapoznając się z tym projektem. Stosowanie modelu WWK: Pytania do rozważenia przed przystąpieniem do realizacji projektu integrującego technologię, bazującego na tej Wirtualnej wizycie w klasie. Autentyczność oceny: Zrozumienie, że nadanie ocenianiu większej autentyczności może pomóc uczynić nauczanie bardziej znaczącym dla uczniów. Wdrażanie projektu: Pytania, które należy rozważyć na etapie wdrażania projektu edukacyjnego. Zanotuj swoje myśli: Dokument, w którym możesz zanotować swoje przemyślenia i komentarze dotyczące tworzonego przez ciebie projektu edukacyjnego. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Przewodnik początkującego nauczyciela Kliknij poniższe dokumenty, aby zapoznać się z tym projektem i utworzyć własny projekt w swojej klasie: Punkt wyjścia: Pytania, które należy mieć na uwadze zapoznając się z tym projektem. Stosowanie modelu WWK: Pytania do rozważenia przed przystąpieniem do realizacji projektu integrującego technologię, bazującego na tej Wirtualnej wizycie w klasie. Autentyczność oceny: Zrozumienie, że nadanie ocenianiu większej autentyczności może pomóc uczynić nauczanie bardziej znaczącym dla uczniów. Wdrażanie projektu: Pytania, które należy rozważyć na etapie wdrażania projektu edukacyjnego. Zanotuj swoje myśli: Dokument, w którym możesz zanotować swoje przemyślenia i komentarze dotyczące tworzonego przez ciebie projektu edukacyjnego. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Kliknij poniższe dokumenty, aby zapoznać się z tym projektem i utworzyć własny projekt w swojej klasie: Punkt wyjścia: Pytania, które należy mieć na uwadze przeglądając ten projekt z podopiecznym. Stosowanie modelu WWK: Zagadnienia, które należy rozważyć podczas asystowania innym w tworzeniu projektu integrującego technologię, bazującego na tej Wirtualnej wizycie w klasie. Autentyczność oceny: Zagadnienia promujące zrozumienie, że ocenianiu należy nadać autentyczność, aby uczynić nauczanie bardziej znaczącym dla uczniów. Wdrażanie projektu: Pytania, które należy rozważyć na etapie wdrażania projektu edukacyjnego. Dokumenty

Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego nauczyciela Przewodnik doradcy ds. rozwoju zawodowego nauczycieli Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Uczniowie naszej szkoły – projekt badawczy Zasoby szkoleniowe Microsoft Office Kliknij poniższe linki, aby uzyskać dostęp do zasobów szkoleniowych zawiązanych z Microsoft Office i innych programów : Partnerstwo dla przyszłości - wieloletni program edukacyjny, który ma na celu upowszechnienie korzystania z nowoczesnych i legalnych rozwiązań informatycznych w polskich szkołach (strona w języku polskim). Microsoft Innovative Teachers - program, który umożliwia dostęp do najnowszych zasobów edukacyjnych, narzędzi rozwoju zawodowego oraz społeczności praktyków i ekspertów (strona w języku angielskim). Tutorials - zbiór szczegółowych instrukcji dotyczących tworzenia bogatych doświadczeń edukacyjnych wykorzystujących produkty i technologie firmy Microsoft (strona w języku angielskim). Lesson Plans - zestaw planów lekcji ze świetnymi pomysłami na wykorzystanie technologii w procesie nauczania i uczenia się (strona w języku angielskim). Office Tips for Teachers - zbiór pomysłów, jak wykorzystać możliwości programów MS Office w nauczaniu różnych przedmiotów (strona w języku angielskim).