SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Generator Wniosków o Płatność
Advertisements

SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Umowa ramowa - Nazwa UMOWA O WARUNKACH I SPOSOBIE REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU OBSZARÓW RYBACKICH.
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Platforma A2A PA2A.
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
Nowelizacja Narodowego Programu Przygotowania do Członkostwa w Unii Europejskiej Grażyna Omarska p.o. Dyrektor Departamentu Systemów Informatycznych.
11 Systemy zarządzania dokumentami. 22 Statystyka 90% zasobów informacyjnych firm jest przechowywanych w dokumentach a nie w bazach danych (Delloite &
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wyboru projektów w trybie konkursowym Szkolenie, maja 2007 r. Departament Koordynacji i Zarządzania.
Krajowy System Informatyczny (KSI) – rola KSI w kontekście działań kontrolnych i procesu informowania o nieprawidłowościach,
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Elektroniczna baza danych monitoringu projektów indywidualnych Warszawa, 17 kwietnia 2008 r.
Plan działania Wrocław, PLAN DZIAŁANIA – STATUS DOKUMENTU W SYTEMIE REALIZACJI DOPRECYZOWANIE ZAPISÓW PO KL SzOP PD -
Program badań statystycznych statystyki publicznej (PBSSP) na rok 2008
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
HARMONOGRAM PROCESU UDZIAŁU SPOŁECZEŃSTWA - ZESTAWIENIE DZIAŁAŃ, KTÓRE NALEŻY PRZEPROWADZIĆ W DRODZE KONSULTACJI Opracowanie: Ksenia Starzec-Wiśniewska.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Systemy zarządzania treścią CMS
Polskie przepisy dotyczące tworzenia i funkcjonowania EUWT
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Podstawy prawne informatyzacji administracji publicznej
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
Łukasz Sobczak. 1)Co to jest Office 2010 Web Apps 2)SharePoint 2010 a narzędzia pakietu office 3)Integracja Office Web Apps z SharePoint )Problemy.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Polskie i europejskie aspekty infrastruktury informacji przestrzennej
Plan prezentacji Informacje wprowadzające
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zmiany instytucjonalne w monitorowaniu polityki rozwoju (KFT i RFT) Zielona Góra, 26 czerwca 2013 r. 1.
DIGISTER CSS spółka z o. o Katowice ul. Sobieskiego 27
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Sieciowe Systemy Operacyjne
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Funkcjonowanie procedury notyfikacji w ramach dyrektywy 98/34/WE Koordynacja systemu notyfikacji na szczeblu krajowym Warsztaty legislacyjne w zakresie.
BAZA ADRESOWA WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Uprawnienia w Windows Server
System międzybibliotecznych wypożyczeń elektronicznych Academica i jego rola w bibliotekach publicznych Academica System międzybibliotecznych wypożyczeń.
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich.
Zadania Architekta Zespół Architekta.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
LEŚNE CENTRUM INFORMACJI - PLATFORMA INFORMACYJNA MONITORINGU ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa” BIAŁYSTOK, 10 sierpnia 2010.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Informatyzacja sektora ochrony zdrowia
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
Naczelne a centralne organy administracji rządowej
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wdrożenie procedury transpozycji wspólnotowych aktów prawnych do polskiego porządku prawnego - system bazy danych wspólnotowych aktów prawnych Konferencja inaugurująca projekt Dariusz Rosłon SoftProdukt Sp. z o.o. Warszawa, 26 listopada 2007 r.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Przyczyny i potrzeby realizacji projektu Państwa członkowskie UE są zobowiązane do prawidłowego stosowania i wprowadzania w życie prawa wspólnotowego. Proces transpozycji wspólnotowych aktów pranych do prawa polskiego jest obecnie prowadzony tradycyjnymi metodami, bez wykorzystywania nowoczesnych technik informatycznych, przy znacznych nakładach czasowych pracowników administracji rządowej. Powstanie jednego narzędzia obejmującego informacje dotyczących sposobu transpozycji zarówno konkretnych aktów prawa wspólnotowego jak i innych dokumentów organów wspólnotowych, które powodują konieczność zmian prawa polskiego, zapewni pełną realizację zaleceń i wskazówek Komisji Europejskiej. Projekt jest realizowany w ramach priorytetu 2.1 Pomoc techniczna przy wdrażaniu acquis communautaire Norweskiego Mechanizmu Finansowego

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Umiejscowienie i finansowanie projektu Projekt o nazwie Wdrożenie procedury transpozycji wspólnotowych aktów prawnych do polskiego porządku prawnego to stworzenie jednolitego narzędzia do koordynacji sprawnej i kompletnej transpozycji aktów prawnych UE. Za koordynację procesu transpozycji, realizowanego na zasadach określonych w Procedurze, jest odpowiedzialny Krajowy Koordynator Transpozycji Dyrektyw (KKTD), którego funkcję pełni Sekretarz Komitetu Integracji Europejskiej. Całość projektu (prace przygotowawcze, infrastruktura sprzętowa, oprogramowanie oraz prace wdrożeniowe i szkolenia) jest finansowana ze środków przyznanych UKIE, który jest również odpowiedzialny za realizację i eksploatację systemu informatycznego. Zatem system nie będzie stanowił dla resortów żadnego dodatkowego obciążenia - ani finansowego, ani sprzętowego.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Stan obecny – z czym są problemy? duża liczba dokumentów w wielu wersjach obieg większości dokumentów w postaci papierowej brak bezpośredniego dostępności aktualnych dokumentów, w konsekwencji konieczność ciągłego udzielanie informacji, wyjaśnień innym osobom zaangażowanym w proces konieczność terminowego tworzenia zestawień i statystyk, np. deficyt transpozycji, comiesięczny harmonogram z prac legislacyjnych dla KERM) problem z udzielaniem informacji publicznej (czasochłonne przygotowywanie) odpowiedzi na zapytania o stan transpozycji od od osób zainteresowanych

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Planowane podstawowe funkcje systemu System zapewni narzędzia realizujące następujące funkcje: Ewidencję polskich aktów prawnych transponujących wspólnotowe akty prawne Monitorowanie procesu transpozycji wspólnotowych aktów prawnych na poszczególnych etapach legislacyjnych Zestawienia i statystyki Ewidencję wspólnotowych aktów prawnych oraz stanów procesów na poszczególnych etapach ich transpozycji Udostępnianie danych zawartych w systemie innym odbiorcom poprzez Internet

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Czego system nie będzie robił? Nie będzie podejmował decyzji, np. o potrzebie lub braku potrzeby transpozycji lub o przedstawieniu aktu pod obrady KERM Nie będzie wybierał, które ministerstwa będą uczestniczyły w procesie Nie będzie wybierał, które polskie akty prawne powinny być zmienione Nie będzie automatycznie proponował, ani wprowadzał zmian do tekstu polskich aktów prawnych (nie jest prawniczym systemem ekspertskim)

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Aktorzy systemu W ramach prac analitycznych zidentyfikowano różnych aktorów (użytkowników) systemu. Aktorów podzielono na 3 grupy: Aktorzy reprezentowani przez pracowników w UKIE Aktorzy reprezentowani przez pracowników w ministerstwach Pozostali aktorzy

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Aktorzy UKIE

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Aktorzy resortowi

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Pozostali aktorzy

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Kluczowe procesy Główne procesy jakie są realizowane w ramach prac UKIE i resortów nad transpozycją aktów prawnych EU. W ramach prac analitycznych zidentyfikowano następujące procesy, które mają bezpośredni wpływ na budowę systemu Bazy Danych Aktów Prawnych EU. PROC1: Proces główny – przebieg prac na aktem prawnym EU, pomiędzy UKIE a ministerstwem. PROC2: Proces zmiany harmonogramu prac legislacyjnych PROC3: Proces obsługi zgłoszenia zatrzymania prac nad aktem prawnym przez ministerstwo

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Główny proces – UKIE

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Główny proces – ministerstwo

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Główny proces – KERM

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Główny proces – Rada Ministrów, Sejm

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Architektura poglądowa Poniższy diagram przedstawia poglądowy i logiczny widok architektury systemu.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne Kluczowe wymagania funkcjonale dla repozytorium dokumentów / danych. Repozytorium dokumentów elektronicznych będzie pozwalać na archiwizację dowolnego rodzaju informacji zawartych w plikach, tworzyć z nich wspólny zasób informacyjny i udostępniać je w sposób dogodny dla realizacji różnych potrzeb. Będzie także zapewniać realizację funkcji obiegu dokumentów. Zapewnienie możliwość równoczesnej pracy wielu użytkowników korzystających z tej samej lub z różnych aplikacji odwołujących się do repozytorium. Zapewnienie łatwej i intuicyjnej obsługi - system nie będzie wymagał od użytkowników merytorycznych specjalistycznych umiejętności ani wiedzy informatycznej. Rozwiązanie zapewni daleko idącą skalowalność, tak aby w razie potrzeby mogło pokryć wszystkie przewidywalne potrzeby w dziedzinie archiwizacji i udostępniania informacji w horyzoncie 10 lat.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne cd. Wyszukiwanie w repozytorium: Wbudowana funkcja wyszukiwania dokumentów na podstawie atrybutów przypisywanych przez użytkownika i system. Możliwość wyszukiwania danych zarówno według atrybutów, jak i w trybie pełno tekstowym, a także z połączeniem obydwu metod. Możliwość wyszukania wszystkich wersji dokumentu. Stronicowanie wyników wyszukiwania. Wyświetlanie wyników wyszukiwania w osobnym oknie i możliwość jednoczesnego wyświetlania wielu zestawów wyników. Możliwość sortowania wyników wyszukiwania według kolumn.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne cd. Przepływ pracy: Możliwość budowy i obsługi procesów obiegu dokumentów. Zapewnienie gotowych funkcji zawieszania i wznawiania procesu przepływu według określonej daty lub w oczekiwaniu na zdarzenie. Możliwość przypisywania zadań przepływu pracy do poszczególnych osób lub ról/grup. Możliwość nadawania priorytetów do realizacji każdego obiegu dokumentów. Możliwość sprawdzenia aktualnego etapu przetwarzania dokumentów.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne cd. Bezpieczeństwo: Możliwość zapewnienia ochrony na poziomie użytkownika, grupy i typu dokumentu. Obowiązkowe identyfikatory i hasła użytkowników. Obsługa zabezpieczeń stosowanych do wszystkich rodzajów obiektów zarządzanych przez system, w tym typów dokumentów, folderów, pojedynczych dokumentów, atrybutów, węzłów przepływu pracy. Przewidziany mechanizm obsługi pojedynczych użytkowników oraz grup/ról użytkowników. Uprawnienia użytkowników będą regulować wykonywanie poszczególnych czynności z dokumentami (wprowadzanie, usuwanie, modyfikowanie, wyszukiwanie, wyświetlanie, drukowanie).

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne cd. Drukowanie: Możliwość drukowania określonych zakresów stron, w tym bieżącej strony i wszystkich stron dokumentów. Możliwość drukowania wielu kopii. Możliwość drukowania adnotacji. Poczta elektroniczna: Archiwizacja całych wiadomości . Archiwizacja załączników do wiadomości . Archiwizacja i odtwarzanie folderów skrzynki pocztowej.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne cd. Eksport: Możliwość eksportowania dokumentów do lokalnego systemu plików. Integracja: Obsługa funkcji jednokrotnego logowania. Integracja z aplikacjami biurowymi, w tym edytorami MS Office.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania funkcjonalne cd. Administrowanie: Listy prac dostępne dla poszczególnych użytkowników i dla grup użytkowników. Listy prac umożliwiające użytkownikom dostęp do zadań według wyboru lub zgodnie z systemem priorytetów. Możliwość tworzenia list kontroli dostępu na poziomie typów dokumentów, list prac, procesów przepływu pracy. Obsługa zabezpieczeń stosowanych do wszystkich rodzajów obiektów zarządzanych przez system, w tym zadań przepływu pracy, typów dokumentów, folderów, atrybutów. Zapewnienie mechanizmów tworzenia i odtwarzania kopii bezpieczeństwa.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Kluczowe wymagania na Interfejs użytkowników Pełna funkcjonalność Rozwiązania portalowego obsługiwana przez przeglądarki internetowe. Rozwiązanie portalowe wyposażone w mechanizm pojedynczego logowania / wylogowania użytkownika w celu korzystania z udostępnianych usług i aplikacji. Rozwiązanie portalowe posiadające możliwość udostępniania i współdzielenia dokumentów. Prezentacja dokumentów przez przeglądarkę bezpieczna – z mechanizmem pozwalającym na filtrowanie/blokowanie kodu mogącego spowodować szkody Rozwiązanie portalowe z możliwością zapisywania prywatnych wersji roboczych dokumentów. Rozwiązanie Portalowe z możliwością zakładanie, modyfikowanie, usuwanie kont użytkownikach na zarządzanych systemach. Rozwiązanie Portalowe z możliwością centralne definiowanie polityki haseł i synchronizacji haseł użytkowników na zarządzanych systemach

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Kryteria sukcesu w ciągu 6 miesięcy od wdrożenia obieg dokumentów w wersji papierowej zostanie zastąpiony przez obieg dokumentów w wersji elektronicznej. gotowy system będzie stosowany przez użytkowników w UKIE i ministerstwach zaangażowanych w proces transpozycji. w ciągu roku od wdrożenia nastąpi zmniejszenie deficytu transpozycji (dopuszczalny poziom deficytu transpozycji dyrektyw został ustalony na szczycie Rady Europejskiej w Sztokholmie w marcu 2001 r. na poziomie 1,5 %) w ciągu roku od wdrożenia nastąpi zmniejszenie liczby postępowań wszczynanych wobec Polski przez KE w trybie art. 226 TWE.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Harmonogram wdrożenia przygotowanie SIWZ dla wdrożenia projektu – ; rozpoczęcie przetargu na wyłonienie podmiotu wdrażającego projekt – ; wyłonienie podmiotu wdrażającego projekt techniczny – ; testowanie systemu – 05 – ; wprowadzanie zmian, usprawnień – 08/ ; szkolenie użytkowników sytemu ; wdrożenie ostatecznej wersji systemu 10/

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wymagania wobec wykonawcy Wykonawca będzie realizował system na podstawie projektu stworzonego zgodnie metodyką TOGAF Wykonawca będzie wdrażał system zgodnie z metodyką PRINCE2 Wykonawca rozwiązania powinien posiadać imienne certyfikaty (potwierdzone notarialnie) dla członków zespołu budującego i wdrażającego z ww. metodyk, jak również jak również w zakresie stosowanych technologii informatycznych Przedstawiciele zamawiającego (UKIE) zostali przeszkoleni w zakresie stosowania metodyk TOGAF i PRINCE tak, aby na bieżąco móc kontrolować jakość i postęp prac.

SoftProdukt 2007 Projekt realizowany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej przy wsparciu udzielonym przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego Dziękujemy Dariusz Rosłon SoftProdukt Sp z o.o. ul. Zamenhofa 8, Warszawa tel. (22) , , fax wew. 22