Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Advertisements

Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wirtualne Koła Naukowe
Wprowadzenie do realizacji Projektu
Wirtualne Koła Naukowe – środowisko uczenia się w wirtualnej przestrzeni. Henryk Szaleniec.
Realizacja projektu w latach 2010/2012 ewaluacja
Przedmiotowe testy diagnostyczne uwzględniające kompetencje kluczowe, a obowiązujące standardy egzaminacyjne dr Henryk Szaleniec.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań – gwarancją życiowego sukcesu Konferencja otwarcia projektu współfinansowanego ze środków EFS w.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Edycje: 2010/ / /2013 Koordynator projektu: Jolanta Przybylska.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zdolni Chętni do pracy UCZNIOWIE PRZYNALEŻĄCY DO SZKOLNYCH ZESPOŁÓW KOMPETENCYJNYCH Joanna Kossowska Uniwersytet Gdański.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
REALIZACJA PROJEKTU SZKOŁA SUKCESU ponadregionalny program rozwijania umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Praca metodą projektu edukacyjnego
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa wielkopolskiego w roku szkolnym 2014/2015.
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Technologia informacyjna wspomagająca edukację
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu

Realizacja projektu - działania 1.Przedmiotowe zajęcia z jednostkami e-learningowymi – kształtowanie kompetencji kluczowych na bazie treści przedmiotowych (postępy monitorowane poprzez testy diagnozujące). 2.Lokalne Zespoły Projektowe – Krajowy Przegląd Projektów – październik Wirtualne Koła Naukowe – II Obóz Naukowy – wrzesień 2012.

Realizacja projektu - działania 4.Testy diagnostyczne – udział uczniów w teście sprawdzającym wiedzę i umiejętności w zakresie kompetencji kluczowych uczniów pod koniec trzeciego roku nauki (maj 2013 r.). 5.Ewaluacja projektu – w zakresie adekwatności wypracowanych w projekcie materiałów edukacyjnych do potrzeb nauczycieli i uczniów oraz skuteczności działań prowadzonych w projekcie na terenie szkół – raport końcowy – maj 2013.

Realizacja projektu - działania Wirtualne Koła Naukowe: w ramach WKN w dniach 11 – 15 września w Krakowie odbędzie się obóz naukowy. W obozie udział weźmie 93 uczniów, którzy pracowali w Kołach: * matematycznym – 37uczniów * biologicznym – 16 uczniów, * chemicznym – 10 uczniów, * fizycznym – 8 uczniów, * geograficznym – 8 uczniów, * informatycznym – 9 uczniów, * interdyscyplinarnym – 5 uczniów

Realizacja projektu - działania Wirtualne Koła Naukowe W trakcie obozu – 14 września odbędzie się konferencja naukowa, na którą przygotowana jest publikacja zawierająca dorobek gimnazjalistów, obejmująca 44 teksty opracowane przez uczestników WKN. Uczniowie przygotowali także 45 plakatów do prezentacji na sesji posterowej oraz 16 wystąpień (prezentacj). Konferencja odbywać się będzie w Polskiej Akademii Nauk. Otworzy ją prof. dr hab. Małgorzata Witko – dyrektor Instytutu Katalizy i Fizykochemii Powierzchni PAN. Nagrody wręczy uczniom Pani Anna Okońska – Walkowicz wiceprezydent Krakowa.

Realizacja projektu - działania Lokalne Zespoły Projektowe – w ramach działania LZP w dniach 25 – 27 października 2011 zorganizowany zostanie przegląd projektów. Uczestnikami przeglądu będzie 16 zespołów (składających się z 4 uczniów i 1 nauczyciela każdy), które zostaną wyróżnione przez jury. Przegląd odbywać się będzie w Zakopanem. Z każdego województwa wyróżniony zostanie 1 projekt.

Sposoby osiągania celów metody i formy nauczania Metoda projektów – metoda nauczania, gdzie grupa uczniów samodzielnie realizuje wszystkie etapy danego przedsięwzięcia (począwszy od zainicjowania/identyfikacji problemu, poprzez planowanie i wykonanie/otrzymanie produktu, na prezentacji kończąc) ; wykorzystywana podczas zajęć ze wszystkich przedmiotów, a szczególnie podczas realizacji podstawy programowej wiedzy o społeczeństwie oraz pracy Lokalnych Zespołów Projektowych realizujących interdyscyplinarne projekty edukacyjne. Praca z wykorzystaniem platformy e-learningowej – prowadzenie zajęć z użyciem jednostek e-learningowych przy wykorzystaniu komponentów platformy takich jak: komunikatory, fora dyskusyjne, wirtualne klasy.

Sposoby osiągania celów materiały dla nauczycieli i uczniów 42 jednostki e-learnigowych, 42 instrukcje do jednostek e-learnigowych przeznaczonych dla nauczycieli, 84 ćwiczenia otwarte do jednostek e-learnigowych (po dwa ćwiczenia do każdej jednostki), poradnik metodyczny zawierający zbiór scenariuszy lekcyjnychJak kształtować kompetencje kluczowe? część 3., materiały naprawcze związane z testami diagnostycznymi po drugim roku nauki, testy diagnostyczne po trzecim roku nauki.

Sposoby osiągania celów materiały dla nauczycieli i uczniów Wykaz jednostek w podziale na przedmioty nauczania: Biologia – 6 Chemia – 6 Fizyka – 6 Geografia – 8 Matematyka – 10 Język angielski – 6