Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10 31- 537 Kraków http. www.gospel.com.pl
Stowarzyszenie Gospel rok powstania: 1999 założyciele: Lea Kjeldsen i Dariusz Bigosz cele: promowanie muzyki gospel jednoczenie ludzi różnych kultur propagowanie wartości chrześcijańskich
Działalność organizowanie warsztatów gospel wspieranie chórów śpiewających gospel lub pragnących śpiewać gospel organizowanie festiwali, koncertów i imprez charytatywnych
Festiwal 7xGospel efekt siedmioletniej tradycji organizowania w Krakowie warsztatów gospel pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce siedem dni, w czasie których odbywały się koncerty, wykłady, happeningi oraz projekcje filmów
Cele dotarcie do nowego kręgu odbiorców promocja i wzbudzenie zainteresowania muzyką gospel rozpowszechnianie wiedzy na temat muzyki gospel i przesłania, jakie ze sobą niesie szerzenie poszanowania odmienności kulturowej i tolerancji zapisanie w krakowskiej ofercie kulturalnej przedsięwzięcia o wysokiej randze artystycznej
Termin realizacji 16 – 22 X 2006
Program koncerty - występy polskich i zagranicznych chórów w różnych miejscach Krakowa pokazy filmów wykłady - historia, przesłanie, znaczenie muzyki gospel happeningi - Tramwaj Gospel warsztaty - VIII Warsztaty Gospel – koncert finałowy w Hali Politechniki Krakowskiej
Odpowiedzialni prezes stowarzyszenia - Dariusz Bigosz- planowanie finansowe wiceprezes - Lea Kjeldsen - szefowa projektu asystentka - Agnieszka Kabiesz - nadzorowanie projektu specjalista PR - Dorota Kostrzewa - obsługa komunikacyjna wolontariusze z Kraków Gospel Choir
Potencjalne zagrożenia niepopularność muzyki gospel w Polsce - brak zainteresowania ze strony odbiorców stowarzyszenie jest organizacją non - profit - brak wystarczających środków finansowych na promocję
Strategia działania wysyłanie ofert współpracy do potencjalnych partnerów, sponsorów i patronów medialnych plakaty, ulotki, Wielki Ekran
Sposnorzy pozyskanie 160 tys. zł
Patronat medialny
Partnerzy
Patronat honorowy Prezydent Miasta Krakowa – Jacek Majchrowski Rektor Politechniki Krakowskiej - prof. Józef Gawlik
Sukcesy publiczność i uczestnicy w ilości ok. 3 000 pozyskanie ważnych patronów medialnych spontaniczne relacje i artykuły w mediach np. w Radiu Kraków duże zaangażowanie poważnych firm i instytucji w organizację festiwalu zmiany strukturalne w stowarzyszeniu - utworzenie stanowiska PR - owca wyciągnięcie wniosków na przyszłość w zakresie promocji i organizacji imprez
Wpadki nieczytelny plakat promujący imprezę rozpowszechnianie ulotek informacyjnych z niekompletnym programem imprezy zaniedbania komunikacyjne i promocyjne ze strony partnerów - Rotundy i klubu U Louisa brak ścisłej współpracy z patronami medialnymi – m.in. Gazetą Wyborczą