COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podróżuj zdobądź się na to!! Geograficzno-językowe zajęcia pozalekcyjne.
Advertisements

Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
przyjaźń ponad podziałami
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Zespół szkolny w Cegłowie
Uczymy się właściwie korzystać z encyklopedii i słowników.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
Nasza szkoła w partnerskim projekcie szkół Comenius
Jak z wykorzystaniem literatury prowadzić ciekawe zajęcia z uczniami realizujące zadania wychowawcze szkoły Bożena Prażmo, maj 2011 r.
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Co to jest TIK?.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Hasło naszej akcji do XVII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży
Konkurs międzyszkolny z języka angielskiego pod Honorowym Patronatem Mirosława Piotrowskiego- posła do Parlamentu Europejskiego.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Leca da Palmeira jest jednym z sołectw miejscowości Matosinhos leżącej na dystrykcie Porto, w regionie Północ, w podregionie Brande Porto w Portugalii.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Projekt Comenius Podróż po Europie. Co to jest Comenius? Comenius to program polegający na współpracy między krajami Europy. Nasz projekt nosi tytuł Podróż
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
BE MY GUEST: GO ON A UNIQUE EUROPEAN STUDENT TOUR Partnerski projekt wielostronny szkół w ramach programu Comenius.
Segreguję i Ziemię ratuję!
W Zespole Szkół w Pałecznicy
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Innowacja organizacyjna „Klik… i wiem wszystko” z zakresu historii i społeczeństwa oraz technologii informacyjnej Alicja Krupska, Ewa Oleszczak.
UCZYĆ SIĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
„... Są takie czasy przejściowe, między porami roku, między wielkimi zdarzeniami. Jesteśmy świadkami i uczestnikami takiego życiowego przedwiośnia, coś.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
COMENIUS ECO&ART PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
E-Twinning project Christmas postcard Easter
Jak wykorzystać strony internetowe do nauki geografii?
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
RUCH Klucz do prawidłowego rozwoju dziecka to połączenie tych trzech elementów.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, ul. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU

Wszyscy jesteśmy uczestnikami programu Comenius Creative Brains. Jego celem jest nie tylko odnajdywanie nowych, twórczych rozwiązań różnych problemów, ale także poznawanie innych krajów ich kultury, historii, dzisiejszych warunków w jakich się uczymy. Poznawanie innych zawsze daje możliwość znajdywania nowych rozwiązań starych problemów, zawsze też wzbogaca naszą znajomość świata. Dlatego chcemy jak najbardziej poznać siebie nawzajem.

Podzielcie się na grupy: Informatyków Historyków Geografów Plastyków Anglistów W każdej grupie otrzymacie zadania do wykonania w okresie od maja do września 2011r.

PRZYGOTUJCIE PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ NA TEMAT UCZESTNIKÓW PROGRAMU: POLATLI, MATOSINHOS, PIELGRZYMOWICE, PESCARA, TAUROGI, SZENDRO, w prezentacji możecie umieścić informacje o: Położeniu geograficznym w danym kraju, europie Historii miejscowości i państwa Szkoły w danym kraju ŁACZNIE MUSICIE PRZYGOTOWAĆ 6 PREZENTACJI MOŻECIE KORZYSTAĆ Z DOSTĘPNYCH STRON WWW A TAKŻE Z INFORMACJI JAKIE ZDOBĘDZIECIE OD WASZYCH PARTNERÓW W INNYCH KRAJACH

PRZYGOTUJCIE JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI O HISTORII KRAJÓW, REGIONÓW I MIAST PARTNERSKICH ZNAJDŹCIE ELEMENTY, KTÓRE W HISTORII ŁACZYŁE KRAJE PARTNERSKIE WSKAŻCIE ZNACZENIE KRAJÓW PARTNERSKICH W HISTORII EUROPY WSKAŻCIE JEDNĄ, DWIE POSTACI WASZYM ZDANIEM NAJISTOTNIEJSZE W HISTORII DANEGO KRAJU Wykonując zadanie możecie korzystać ze wszystkich dostępnych źródeł

Przygotujcie informacje o położeniu geograficznym każdego z krajów, każdego z miast partnerskich Wskażcie największe atrakcje geograficzne, turystyczne Wynajdźcie ciekawy obiekty architektoniczne w każdym z krajów Wykonując zadanie możecie korzystać ze wszystkich dostępnych źródeł

Działania wykonane przez historyków i geografów przedstawcie w formie plastycznej: Plakat na temat historii, Plakat na temat geografii Makietę prezentującą jeden wybrany obiekt architektoniczny

Przetłumaczcie prezentacje multimedialne i teksty przygotowane w pracach plastycznych na język angielski tak aby mogły być zrozumiane w innych krajach

DOSTĘPNE STRONY WWW, NP.: STRONY DANYCH PAŃSTW: NP: ; ; ; ; ; INFORMACJE, KTÓRE UZYSKACIE OD PARTNERÓW DOSTĘPNE KSIĄŻKI, INFORMACJE PRASOWE, INFORMACJE OD LUDZI KTÓRZY ODWIEDZILI TE PAŃSTWA

W CELU WŁAŚCIWEGO WYKONANIA ZADANIA ZEBRANE INFORMACJE NALEŻY SKATALOGOWAĆ I WŁAŚCIWIE OPRACOWAĆ KOLEJNYM ETAPEM JEST WYKONANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ, PRACY PLASTYCZNEJ I MAKIETY – ZAŁOŻONYCH W ZADANIACH WYKONANE PRACE NALEŻY ZAPREZENTAOWAĆ NA SPECJALNYM APELU

PODSTAWOWYM KRYTERIUM OCENY DZIAŁAŃ JEST KOMPLETNOŚĆ PRACY, ORAZ ADEKWATNOŚĆ ZASTOSOWANYCH ŚRODKÓW DO ZAMIERZONEGO CELU NASTĘPNIE – KREATYWNOŚĆ DALEJ – JAKOŚĆ JEJ WYKONANIA

WASZA PRACA MA NIE TYLKO PRZYBLIŻYĆ UCZNIOM W POLSCE NASZE KRAJE PARTNERSKIE ALE TAKŻE UMOŻLIWIĆ UCZNIOM Z INNYCH KRAJÓW POZNANIE WASZEGO POLSKIEGO PUNKTU WIDZENIA, TAK WIĘC BARDZO WAŻNE BĘDZIE ZAPREZENTOWANIE DZIAŁAŃ W JĘZYKU ANGIELSKIM

W KAŻDYM ETAPIE DZIAŁAŃ SĄ DO WASZEJ DYSPOZYCJI WSZYSCY NAUCZYCIELE NASZEJ SZKOŁY KORZYSTAJCIE W JAK NAJWIĘKSZYM STOPNIU Z WIEDZY JAKĄ POSIADAJĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ BYŁY W TYCH KRAJACH NIE DZIAŁAJCIE TAK JAK INNI, SZUKAJCIE ZAWSZE WŁASNEJ DROGI

OCENA WE WRZEŚNIU – NAGRODA GŁÓWNA: 5-DNIOWY, BEZPŁATNY WYJAZD DO WŁOCH.