Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rynki finansowe poruszają się we fraktalach, co oznacza że podobne zachowania rynkowe można prześledzić w historii. Rynki finansowe mogą być traktowane.
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Zaangażowanie jednostek samorządowych i urzędów pracy w działania na rzecz rozwoju ekonomii społecznej KRZYSZTOF MARGOL.
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Istota i przesłanki badań marketingowych
Gospodarka Społeczna na Bursztynowym Szlaku
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Przedsiębiorczość w polskim systemie oświaty
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Podstawy wyboru strategii marketingowej
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Studenckie Koło Naukowe „Młody Przedsiębiorca” AE Poznań
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Dariusz Kwapuliński studium doktoranckie AE Katowice
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
W Zespole Szkół Ekonomicznych nr 2
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Rynek usług medycznych
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Biznesplan.
Otoczenie technologiczne w przedsiębiorstwie
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Zarządzanie rozwojem firmy
Sporządzamy biznesplan
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Strategia przedsiębiorstwa
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej O rozliczeniach z ZUS Projekt jest współfinansowany ze środków.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
System rodziny w biznesie może stanowić źródło jego trwałej przewagi konkurencyjnej.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
ANALIZA SWOT FIRMY ………………….. MOCNE STRONY punkty SŁABE STRONY punkty S1. S2. S3. S4. S5. W1. W2. W3. W4. W5. ŚREDNIA MOŻLIWOŚCI punkty ZAGROŻENIA punkty.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Biznes plan Biznes plan jest dokumentem planistycznym związanym z działalnością globalną przedsiębiorstwa, którego zadaniem jest wskazanie celów oraz sposobów.
Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku UE A.M. Zarzycka.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Zapis prezentacji:

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć. W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść. By zwyciężać, trzeba być pewnym swego celu, czyli wiedzieć, czego się pragnie; niezbędne jest też głębokie pragnienie, by to zdobyć. [Napoleon Hil] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej [1] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Strategia marketingowa zawiera informacje pokazujące ogólne kierunki rozwoju firmy. To wybrany przez kadrę kierowniczą zestaw działań, za pomocą których firma chce osiągnąć wyznaczone strategiczne cele rynkowe. [2] Strategia marketingowa odnosi się do określonej firmy lub jej części i oznacza system średnio- i długookresowych zasad postępowania, które wyznaczają ramy decyzjom i działaniom operacyjnym. [3] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Strategie marketingowe: strategia liderów strategia pretendentów strategia naśladowców strategia specjalistów rynkowych. [4]. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Strategia kształtowania pola rynkowego: strategia penetracji rynku strategia rozwoju produktu strategia rozwoju rynku strategia dywersyfikacji. [5] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Sytuacje rynkowe: wprowadzenie nowych produktów i usług na rynek wejście na nowe rynki zwiększenie skali działalności poprzez pozyskanie partnera lub inwestora. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Strategia marketingowa jest jak mapa drogowa – dzięki niej wiesz dokąd idziesz. Bez niej możesz kręcić się w kółko i zestarzeć nim osiągniesz sukces. [6] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Cele tworzenia strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa i NGO : wykorzystanie mocnych stron firmy pokonanie słabości minimalizowanie zagrożeń wykorzystywanie szans przed nią stojących optymalna realizacja celów działania. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej [7] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Plan marketingowy jest zbiorem decyzji dotyczących sposobów oraz środków realizacji określonych celów marketingowych, wyznaczonych po przeprowadzeniu analizy wewnętrznej i zewnętrznej firmy. [8] Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej PRZYPISY: [1] [2] [dostęp: ] [3] J. Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, s. 35. [4] J. Sarnowski, Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, ALMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007, s [5] J. Sarnowski, Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, ALMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007, s [6] poczatek-potrzebujesz-zrobic-2-rzeczy-aby-ja-przygotowac/ [dostęp: ] poczatek-potrzebujesz-zrobic-2-rzeczy-aby-ja-przygotowac/ [7] plan.html#.UiLpN9JSio0 [dostęp: ] plan.html#.UiLpN9JSio0 [8]J. Westwood, Marketing plan. Czyli jak zdobyć klienta, Businessman book, Gdynia 1998, s. 15. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.