Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KIERUNEK: ZARZĄDZANIE

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KIERUNEK: ZARZĄDZANIE"— Zapis prezentacji:

1 KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

2 PUBLIC RELATIONS „zarządzanie komunikacją między organizacją a jej grupami opinii” („the management of communication between an organisation and it’s publics”) J. Grunig i T.Hunt

3 PUBLIC RELATIONS zespół celowo zorganizowanych działań nakierowanych na uzyskanie społecznego zrozumienia i akceptacji (czyli dobrego wizerunku)

4

5 „Szanuj swoje imię, gdyż ono przetrwa dłużej, niż największy zapas złota”
Księga Powtórzonego Prawa

6 CELE KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
wyposażenie w nowoczesną i użyteczną wiedzę dotyczącą kształtowania i realizacji działań w zakresie public relations przygotowanie do objęcia funkcji kierowniczych i samodzielnych w tym obszarze w przedsiębiorstwach i różnego rodzaju organizacjach i instytucjach, a także w firmach oferujących usługi profesjonalne tego typu

7 EFEKTY KSZTAŁCENIA NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
umiejętność sprawowania funkcji kierowniczych i samodzielnych w przedsiębiorstwach i organizacjach posiadanie nowoczesnej wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych w sferze public relations oraz aktualnych trendów w tym zakresie znajomość specyfiki działalności w zakresie kreowania wizerunku w różnych obszarach działalności gospodarczej i publicznej umiejętność analizowania i diagnozowania uwarunkowań i problemów decyzyjnych oraz podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym dotyczących public relations podmiotów gospodarczych i publicznych na rynkach krajowych i międzynarodowych

8 PRZEDMIOTY KIERUNKOWE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
Marketing międzynarodowy Marketing usług Negocjacje w biznesie Psychologia zachowań konsumenckich System Informacji Marketingowej Zarządzanie komunikacją marketingową w przestrzeni międzykulturowej Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

9 PRZEDMIOTY SPECJALIZACYJNE NA SPECJALNOŚCI PUBLIC RELATIONS:
Foundraising i wolontariat Media relations i rynek mediów Prezentacje i wystąpienia publiczne Product placement Programy i kampanie społeczne Public relations instytucji finansowych Relacje inwestorskie Sponsoring i lobbing Wewnętrzny public relations

10 Do zobaczenia na zajęciach


Pobierz ppt "KIERUNEK: ZARZĄDZANIE"

Podobne prezentacje


Reklamy Google