”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Advertisements

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Udział w konkursie „Innowacyjna Szkoła”, „Innowacyjny Nauczyciel”
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Uczniowie online w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
Edycje: 2010/ / /2013 Koordynator projektu: Jolanta Przybylska.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo.
ZIEMIA – NASZ DOM. DBAJMY O NIĄ.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Magdalena Surowiec Aus Glogow Malopolski nach Traben-Trarbach: Was habe ich an der deutschen Schule gelernt?
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
Szkoła Podstawowa nr 53 im. Pawła Edmunda Strzeleckiego
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Poznaj język sąsiada Projekt realizowany jest w okresie 01 wrzesień lipca 2009 Budżet projektu: Planowana wartość projektu – ,00 zł Autor:
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
„Otwarta droga ku przyszłości
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Innowacyjny program zajęć pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych „Świadomość i ekspresja kulturalna” Ty też potrafisz… być aktywny, twórczy,
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
Stworzył: Mikołaj Konieczny III gimnazjum. Nazywam się Mikołaj Konieczny i jestem uczniem z III gimnazjum.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Babciu, Dziadku masz wiadomość 2 Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania szkołami podstawowymi w Ozorkowie” ZAJĘCIA POZALEKCYJNE Blok język ojczysty: „Ozorków … moje miasto” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Jesteśmy mieszkańcami Ozorkowa. Każdy z nas powinien znać swoją małą ojczyznę. Zajęcia pozalekcyjne „Ozorków … moje miasto”: umożliwią uczestnikom poznanie tajemnic Ozorkowa, dostarczą wiele zabawy, nauczą jak poprawnie i ciekawie można pisać o swoim miejscu na Ziemi. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gdzie będą się odbywały zajęcia? W Szkole Podstawowej nr 4 i w Szkole Podstawowej nr 5. W pracowni informatycznej z dostępem do Internetu i Otwartej Platformy Edukacyjnej FRONTER. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kiedy będą realizowane zajęcia? Przez dwa semestry. Od 1 lutego 2010 r. do 31 marca 2011 r. przez 38 tygodni. Kto może uczestniczyć w zajęciach? Chętni uczniowie klas IV i V. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Co będziemy robić w czasie zajęć? Tworzyć folder reklamujący nasze miasto Wystawiać przedstawienie Redagować wkładkę do „Wiadomości Ozorkowskich” Pisać artykuły, pamiętnik, zaproszenie, ogłoszenie, wywiad Bawić się w dziennikarzy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czym będziemy się mogli pochwalić? Wybierzemy się na wycieczkę po Ozorkowie Przeprowadzimy sondę uliczną o naszym mieście Spotkamy się ze znaną poetką W czasie zajęć przygotujemy nagrania, zdjęcia,film i gazetę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Jak będą oceniane nasze prace? Najlepsze projekty przygotowane przez zespoły uczniowskie zostaną nagrodzone Prace uczniów zostaną opublikowane w „Wiadomościach Ozorkowskich”, „Przeglądzie Edukacyjnym” Pochwalimy się rodzicom wynikami naszych zajęć Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Do zobaczenia na zajęciach! Życzymy twórczej, udanej zabawy! Autorki programu: Iwona Kaczkowska –Czuba Joanna Krajewska Jolanta Kubiak Grażyna Pierzgalska Joanna Pisera Małgorzata Turzańska Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego