Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie."— Zapis prezentacji:

1 Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie

2 Problematyka spotkań: Problematyka spotkań: Finlandia: przegląd systemów edukacyjnych krajów partnerskich, ochrona wód i ekosystemu Bałtyku Dania: modele opieki społecznej w krajach partnerskich, szkolnictwo wyższe i zatrudnienie Niemcy: powstawanie i cechy krajobrazu polodowcowego, ochrona krajobrazu i środowiska Polska: szkolnictwo wyższe w sektorze morskim, ochrona krajobrazu i środowiska

3 PAŹDZIERNIK 2010

4 Ciężka praca nad projektem Ciężka praca nad projektem

5 Ważny punkt każdego spotkania - przyroda

6 Prezentacja szkół Nauka języka fińskiego

7 Uniwersytet Techniczny w Tampere

8 Klimaty…

9 STØVRING, DANIA MARZEC 2011

10 Przygotowujemy się do prezentacji zagadnień

11 Wizyta na uniwersytecie, w domu spokojnej starości oraz w przedszkolu duńskim

12 Czas na integrację: tradycyjne tańce duńskie i bowling

13 SIERPIEŃ 2011

14 BERLIN BUNDESTAG HUMBOLDT UNIVERSITÄT

15 WAREN KRAJOBRAZ POLODOWCOWY

16 MÜRITZ REJS PO NAJWIĘKSZYM JEZIORZE NIEMIEC PRZYRODA

17 WYKŁADY PRZYGOTOWANIA… PREZENTACJA PRACY W GRUPACH

18 Produkty końcowe projektu: Kalendarz na rok szkolny 2012/13 zawierający zdjęcia wykonane przez uczestników projektu Album zawierający zdjęcia wykonane przez uczestników projektu, ukazujące krajobrazy oraz przyrodę czterech krajów partnerskich oraz przebieg spotkań projektowych Artykuł w dwumiesięczniku „Zew Północy” poświęcony projektowi

19 Co zyskali nasi uczniowie Co zyskali nasi uczniowie: swoboda w zawieraniu nowych znajomości nowe przyjaźnie rozwój umiejętności językowych umiejętność pracy w grupie wielokulturowej poznanie kultury, historii, krajobrazu naszych sąsiadów doskonalenie umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami

20 Co zyskaliśmy jako nauczyciele Co zyskaliśmy jako nauczyciele: Nowe kontakty i znajomości mogące zaowocować kolejnymi projektami Możliwość porównania treści nauczania, stosowanych metod i technik oraz warsztatu pracy Otwarcie na stosowanie nowoczesnych technologii w procesie nauczania Mobilizacja do nauki języków obcych (angielski i niemiecki) Wzbogacenie warsztatu pracy poprzez sprzęt zakupiony na potrzeby projektu

21 PROBLEMY Słaba znajomość języków obcych wśród nauczycieli innych przedmiotów Brak możliwości wpisania zajęć projektowych do siatki godzin, czyli poświęcanie na projekt czasu prywatnego Zbyt późny dostęp do funduszy przed pierwszym spotkaniem projektowym, co rodzi problemy z opłatą za transport Postrzeganie projektu przez innych nauczycieli jako nic nie wartą rozrywkę grupy zapaleńców (podejście "bo wy to ciągle gdzieś sobie jeździcie") Nieumiejętność wykorzystania wiedzy zdobytej przez uczniów w ramach projektu na zajęciach z konkretnych przedmiotów

22 Dziękujemy za uwagę Życzymy równie udanych projektów


Pobierz ppt "Kraje nadbałtyckie w ujęciu zmian pan-europejskich: krajobraz, edukacja i zatrudnienie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google