„Wszystkiego co naprawdę trzeba wiedzieć nauczyłem się w przedszkolu - o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
„Sześcioletnie dziecko zarówno w szkole jak i w przedszkolu pozostaje tym samym dzieckiem, ale w szkole ma szansę pójść o krok dalej.”
Informacja dla rodziców.
Rola poradni w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci oraz udzielaniu wsparcia merytorycznego dyrektorom w zakresie.
Znaczenie wspomagania dla rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym.
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
Niepubliczne Przedszkole
Zespół szkolno - przedszkolny
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
GOTOWOŚĆ SZKOLNA siedmiolatków
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
JANUSZ KORCZAK ,,Dziecko chce być dobre
Czy Państwa dziecko jest gotowe do szkoły?
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
6-LATEK W SZKOLE.
Radosne Maluchy. PROJEKT DZIAŁA OD WRZEŚNIA 2007 R. W CYKLU ROKU SZKOLNEGO OPIEKĄ OBEJMUJEMY OD 10 – 15 DZIECI W WIEKU 2,5 – 5 LAT, NIEKORZYSTAJĄCYCH.
Koncepcja pracy szkoły
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
Przedszkole Miejskie nr 4 im. Jana Brzechwy w Będzinie.
Prezentacja multimedialna dotycząca gotowości szkolnej.
SERDECZNIE WITAMY W NASZEJ SZKOLE!
UCZEŃ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W SZKOLE
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
Co chcieliśmy osiągnąć?
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Zespół Oświatowych Placówek integracyjnych w micigoździe
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 166 W ŁODZI
Internat Dane statystyczne: Dane statystyczne: Liczba wychowanków- 30 Liczba grup wychowawczych -3 Baza materialna Baza materialna grupy: Sypialnie Świetlica.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE nr 6 ZAPEWNIAMY  Opiekę.  Wychowanie.  Uczenie się.
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Żarskiej Wsi
W Małej Wsi SPOŁECZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACE. Społeczne Liceum Ogólnokształcące w Małej Wsi to szkoła o wieloletniej tradycji. Od ponad 20 lat pomagamy.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
GOTOWOŚĆ SZKOLNA SZEŚCIOLATKÓW
Co zyska sześciolatek rozpoczynając naukę w szkole?
DZIELNICOWA KAMPANIA „SZEŚCIOLATKI W PIERWSZEJ KLASIE”
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 w Łodzi ul. Jaracza 44/ Łódź
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Plewiskach Nowoczesna szkoła, szkołą jutra. Szkoła jutra- szkołą obywatelskiego dialogu.
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU I ROZWOJU ZESPO Ł U SZKÓ Ł SPECJALNYCH W KWIDZYNIE.
Znaczenie wspomagania dla rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym.
Chciałybyśmy, aby nasza biblioteka była bliżej ucznia...
Rozwój fizyczny, społeczno-emocjonalny i umysłowy bialskich pięciolatków w oparciu o badania przeprowadzone przez nauczycielki bialskich przedszkoli mgr.
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Zespół Przedszkolno – Szkolno – Gimnazjalny w Podlipiu OFERTA EDUKACYJNA PRZEDSZKOLA.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Co chcieliśmy osiągnąć?
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
Zapis prezentacji:

KONCEPCJA PRACY ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO przy Szkole Podstawowej nr 166 im. 19 Stycznia w Łodzi

„Wszystkiego co naprawdę trzeba wiedzieć nauczyłem się w przedszkolu - o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać, myśleć, marzyć, wyobrażać sobie lepszy świat” Robert Fulghum

WIZJA ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO: Wychowujemy przyszłych optymistów. Wspomagamy rozwój dzieci zgodnie z ich indywidualnymi predyspozycjami. Stwarzamy warunki do wszechstronnego rozwoju aktywności: społecznej, językowej, poznawczej, artystycznej, ruchowej i zdrowotnej. Przygotowujemy dzieci do podjęcia nauki na dalszych etapach edukacyjnych.

MISJA ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO: Pomagamy dzieciom w rozwijaniu umiejętności pozytywnego postrzegania siebie i rozumienia swoich uczuć. Każde dziecko traktujemy indywidualnie i podmiotowo. Prowadzimy działania mające na celu wyrównanie szans edukacyjnych wszystkich dzieci. Zapewniamy warunki do swobodnej i bezpiecznej zabawy.

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż”. Janusz Korczak

ABSOLWENT NASZEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO: Jest ciekawy świata, samodzielny i zaradny. Często zadaje pytania chcąc zaspokoić swoją ciekawość. Jest twórczy. Osiągnął optymalny dla swego potencjału rozwojowego poziom wiedzy, umiejętności i sprawności.

ABSOLWENT NASZEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO: Jest rozważny i odpowiedzialny. Dba o swoje zdrowie, higienę osobistą i wygląd. Respektuje nie tylko własne prawa, ale także szanuje prawa innych ludzi. Szanuje własność swoją i cudzą, jest uczciwy i prawdomówny.

ABSOLWENT NASZEGO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO: Dzieli się z innymi tym, co sam posiada. Pomaga słabszym. Zna i stosuje podstawowe zasady kulturalnego zachowania obowiązujące w życiu codziennym. Jest przygotowany do roli ucznia szkoły podstawowej.

PRACOWNICY ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO TO: Wykwalifikowana, kompetentna, zaangażowana i odpowiedzialna kadra pedagogiczna, Logopeda, Przyjazna kadra administracyjno – obsługowa.