Program wyborczy Andrzeja Szewińskiego Kandydata na Prezydenta Miasta KW Platforma Obywatelska RP.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
1 Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych długofalowy plan przeciwdziałania dezintegracji społecznej Opracowanie: MOPS Gdańsk Gdańsk 2004.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
PROJEKT INTERDYSCYPLINARNY URZĘDU m.st. WARSZAWY WARSZAWA PRZYJAZNA SENIOROM Warszawa, kwiecień 2009 r.
AKTYWIZACJA I INTEGRACJA NARZĘDZIEM PRZECIWDZIAŁANIA WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU OSÓB STARSZYCH W GMINIE ŚREM.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Jestem aktywny i aktywizuję innych
Prezentacja projektów Miasta planowanych do realizacji w latach [ budowanie świadomości ] Wystąpienie Władysław Bieda – Burmistrz Miasta Limanowa.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Wsparcie rodzin w Małopolsce Wybrane działania RPO na lata
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Województwa Pomorskiego 2020 a jakość edukacji w regionie
Wspieranie rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości opiera się w Urzędzie Miasta Krakowa na realizacji zadań ujętych w Krakowskim Programie Wspierania.
Szkolenie przygotowujące pracowników PIS do wprowadzenia programu edukacyjnego pt. Trzymaj Formę! listopada 2006 roku. Wprowadzenie programu edukacyjnego.
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
„DEBATY SPOŁECZNE na terenie gminy Skrzyszów”
Pomiędzy I a II Forum Pomorskiej Edukacji
KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW Świdnica, 23 września 2014r.
Program wyborczy PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI RADA POWIATU SOKÓLSKIEGO CZAS NA ROZWÓJ POWIATU SOKÓLSKIEGO.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie Projekt „Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym” współfinansowany przez Unię Europejską.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
Unia Europejska Patrycja Łuczak i Wojciech Imbiorowicz.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: „Promocja integracji społecznej” Działanie 7.1: „Rozwój i upowszechnianie.
STRATEGIA ROZWOJU POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO DO 2025 ROKU.
ISTER - GRANUM. Data powstania 15 maja 2000, List Intencyjny 17 listopada 2003, podpisanie konwencji 21września 2005 r. prezentacja regionalnych planów.
Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. - narzędzie polityki mieszkaniowej Miasta Tarnowa Katowice, 14 stycznia 2016 r. Wojciech Daniel.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki listopada 2008 r.
Krajowy Program Przeciwdziałania Ubóstwu i Wykluczeniu Społecznemu 2020: Nowy Wymiar Aktywnej Integracji Poznań, styczeń 2014.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Innowacje – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT PAWEŁ ZAWADZKI Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju Regionalnego.
Projekt budżetu 2003 Prezydent Miasta TYCHY. Projekt budżetu 2003 ogółem Projekt budżetu ogółem Pożyczki, kredyty, obligacje Projekt.
STRATEGIE ROZWOJU GMIN POWIATU KARTUSKIEGO GŁÓWNE ZAŁOŻENIA.
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA TERENIE GMINY ŁOBŻENICA SPOTKANIE Z PRZEDSIĘBIORCAMI I OSOBAMI PLANUJĄCYMI ROZPOCZĘCIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Roczny Program Współpracy Miasta Poznania z Organizacjami Pozarządowymi na 2015 rok.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
LOCAL JOB CREATION: POLSKA Kluczowe wnioski i zalecenia wynikające z projektu OECD LEED Local Job Creation Project 12 lipca, 2016.
Biuro Funduszy Europejskich Europejski Fundusz Społeczny dla szkół ponadgimnazjalnych Marta Krause Biuro Funduszy Europejskich Urząd Miasta Poznania 12.
Działania Powiatu Lęborskiego w zakresie pozyskiwania
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
Wyzwania rozwojowe Gdańsk 2030+
REALIZACJA BUDŻETU WOJEWODY LUBUSKIEGO W 2010 r.
m.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy
PAKIET DLA ŚREDNICH MIAST – MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Strategia Rozwoju Poznania’ 2030
GMINNY PROGRAM REWITALIZACJI MIASTA ZIELONA GÓRA
PROJEKT BUDŻETU GMINY STRZELCE OPOLSKIE NA 2019 ROK
strategia rozwoju gminy Nieporęt na lata
Strategia rozwoju gminy Nieporęt
Zapis prezentacji:

Program wyborczy Andrzeja Szewińskiego Kandydata na Prezydenta Miasta KW Platforma Obywatelska RP

Rozwój gospodarczy oraz inwestycje kluczem do sukcesu Dostosowanie bazy podatkowej do możliwości częstochowskich przedsiębiorców Skuteczne przyciągnięcie kapitału inwestycyjnego Atrakcyjny rynek pracy Dynamiczny rozwój lokalnej przedsiębiorczości Lepsze warunki do prowadzenia działalności gospodarczej Stworzenie aktywnego systemu wsparcia dla inwestorów Proste i szybkie procedury urzędnicze dla częstochowskich przedsiębiorców i mieszkańców Utworzenie Częstochowskiego Centrum Akademicko-Biznesowego

Infrastruktura drogowa wizytówką miasta Poprawa nawierzchni podstawowego układu drogowego Budowa nowych dróg w dzielnicach peryferyjnych Rozwój infrastruktury tramwajowej Sprawna komunikacja publiczna i systematyczna wymiana taboru na nowoczesny Modernizacja i budowa nowego oświetlenia ulic Sprawne skomunikowanie miasta Częstochowy z obwodnicą autostradową

Częstochowa prężnym ośrodkiem edukacyjnym i naukowym Miejsca w przedszkolach i żłobkach dla wszystkich dzieci Stworzenie programu termomodernizacji placówek oświatowych oraz budowy przyszkolnych sal sportowych Doposażenie placówek oświatowych Innowacyjne szkolnictwo zawodowe Ścisła współpraca pomiędzy miastem i uczelniami Dopasowanie programów edukacyjnych szkół i uczelni do potrzeb lokalnego rynku pracy Opieka psychologiczno-pedagogiczna i zdrowotna w częstochowskich placówkach oświatowych Programy profilaktyczne przeciwdziałania agresji i uzależnieniom dzieci i młodzieży

Sprawna służba zdrowia i wsparcie dla rodzin Wsparcie finansowe dla Miejskiego Szpitala Zespolonego Promowanie zdrowego stylu życia Podjęcie działań na rzecz odwrócenia negatywnych trendów demograficznych Wsparcie dla pokolenia 50+ oraz seniorów Rozwijanie programu dożywiania dzieci w szkołach i przedszkolach Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu

Rozsądna polityka przestrzenna miasta i nowoczesne budownictwo komunalne Systematyczne zwiększanie liczby miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz realizacja ich zapisów Priorytetowe tworzenie planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów aktywności inwestycyjnej Uwzględnienie w planach zagospodarowania interesów mieszkańców dzielnic domów jednorodzinnych i osiedli budynków wielorodzinnych Wprowadzenie nowego programu budowy bloków ZGM TBS Ścisła współpraca z inwestorami i spółdzielniami mieszkaniowymi w zakresie powstawania nowych budynków wielorodzinnych

Kultura, sport i turystyka na wysokim poziomie Otwarcie instytucji kultury na środowiska twórcze, działania wspólne, w tym niekonwencjonalne Zwiększenie środków finansowych na szkolenie sportowe dzieci i młodzieży Wsparcie finansowe dla profesjonalnych drużyn sportowych uzależnione od szczebla rozgrywek i wyników sportowych Stworzenie efektywnego programu stypendiów sportowych dla najlepszych sportowców Zwiększenie i poprawa bazy sportowej dla dzieci i młodzieży Lepsza promocja Częstochowy jako ważnego ośrodka turystycznego wraz z okolicznymi gminami na Jurze Krakowsko- Częstochowskiej

Zielone i przyjazne Miasto Stworzenie nowych skwerów i parków miejskich „Tak” dla tętniących życiem Alei, „Nie” dla betonowej pustyni Kompleksowe zagospodarowanie Parku „Lisiniec” uwzględniające oczekiwania okolicznych mieszkańców Wprowadzenie szaletów miejskich do przestrzeni publicznej Poprawa reformy śmieciowej m.in. poprzez wprowadzenie podziału na sektory Zwiększenie środków finansowych na utrzymanie zieleni i czystości w mieście

Bezpieczni Mieszkańcy Rozbudowa monitoringu miejskiego Wzmocnienie poczucia bezpieczeństwa poprzez lepszą współpracę z Policją i Strażą Miejską Szybsze i efektywne zabezpieczenie dzielnic zagrożonych powodzią

Stabilne finanse miasta Wykonanie otwierającego nową kadencję niezależnego i profesjonalnego audytu finansowego miasta z wieloletnią perspektywą Ograniczenie wydatków bieżących przy jednoczesnym podniesieniu współczynnika inwestycyjnego Ograniczenie zadłużania miasta przy lepszym wykorzystaniu środków finansowych w budżecie

Społeczeństwo obywatelskie Aktywne uczestnictwo mieszkańców w kreowaniu polityki miasta Rozwój idei budżetu obywatelskiego Wprowadzenie lekcji wiedzy o historii Częstochowy i funkcjonowaniu samorządu w ramach obowiązujących godzin wychowawczych