Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Wrocławskim

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INSTRUKCJA NABORU ELEKTRONICZNEGO
Advertisements

Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych 2010/2011
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Decyzja Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów do publicznych.
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
Zasady rekrutacji do Projektu „Poznać-Zrozumieć-Doświadczyć…”
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
REKRUTACJA ROK SZKOLNY 2012/2013 XLVI Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Warszawie.
Rekrutacja na rok szkolny 2011/2012. W okresie poprzedzającym rekrutację kandydaci do oddziałów klasy pierwszej składają w szkołach ponadgimnazjalnych.
Akademickie Liceum Ogólnokształcące działa przy jednej z najlepszych uczelni niepaństwowych w Polsce. Nowatorski program nauczania zawiera aktualne.
opr. Janusz Pleskot Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Torunia
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Zasady rekrutacji - studia stacjonarne W roku akademickim 2007/2008 rekrutacja na studia stacjonarne obejmuje studia pierwszego stopnia. Absolwenci wszystkich.
§ 1 W województwie małopolskim rekrutację kandydatów do oddziałów klasy pierwszej szkół ponadgimnazjalnych dla młodzieży: liceum ogólnokształcącego,
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych Rok szkolny 2012/2013.
Jak wybrać szkołę ponadgimnazjalną? Warszawa, 2010.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa III.
EGZAMIN MATURALNY ROK SZKOLNY 2013/2014 DALEJ. Deklaracja Potwierdzeniem chęci zdawania egzaminu maturalnego jest złożenie deklaracji ostatecznej w terminie.
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Rok 2013/2014.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
PRZYJMOWANIE CUDZOZIEMCÓW NA STUDIA
KROK PIERWSZY Jakie szkoły wybrać? Na stronie każdej szkoły znajdziesz informacje: − czego będziesz się uczyła/uczył, − co możesz osiągnąć będąc uczniem.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
EGZAMIN MATURALNY 2015 PODSTAWOWE INFORMACJE. Egzamin maturalny, będący formą oceny poziomu wykształcenia ogólnego, sprawdza w jakim stopniu absolwent.
Harmonogram działań gimnazjalisty. Kandydat – gimnazjalista, uczeń starający się o przyjęcie do szkoły ponadgimnazjalnej w woj. Małopolskim korzysta z.
Matura 2015 Ważne zasady/terminy.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
Rekrutacja 2015/2016 Oddział przedszkolny klasy pierwsze.
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego do publicznej szkoły ponadgimnazjalnej (liceum ogólnokształcącego, technikum, zasadniczej szkoły zawodowej)
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW
1 Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Rekrutacja w Uniwersytecie Wrocławskim
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Rekrutacja 2015 do szkół ponadgimnazjalnych
REKRUTACJA CUDZOZIEMCÓW NA STUDIA ZASADY, DOKUMENTY, PRZEPISY studia I st., II st., jednolite magisterskie Małgorzata Chajęcka Dział Kształcenia.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
Rekrutacja na studia na rok akademicki 2015/2016
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Spotkanie z uczniami klas 3 maj 2015r. REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Na rok szkolny 2016/2017. Zarządzenia nr 6 z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie rekrutacji uczniów do publicznych szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora.
Regulamin studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich oraz Regulamin studiów doktoranckich w pigułce Piotr Szumliński.
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2018/2019
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Treść prezentacji Wszystkie informacje przedstawione w prezentacji dostępne są pod adresem: w zakładce „Dla ucznia i rodzica”,
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
INFORMACJA O REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH LUB BRANŻOWYCH SZKÓŁ I STOPNIA NA ROK SZKOLNY 2018/2019.
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Rekrutacja 2018 do szkół ponadgimnazjalnych
Rekrutacje do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2019/2020
Zasady rekrutacji uczniów do szkół na rok szkolny 2019/2020
Rekrutacje do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2019/2020
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zasady rekrutacji uczniów do szkół na rok szkolny 2019/2020
Rekrutacje do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2019/2020
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zapis prezentacji:

Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Wrocławskim rok akademicki 2014/2015

Dokumenty rekrutacyjne Uchwała Nr 83/2013 Senatu Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 29 maja 2013 r. w sprawie określenia zasad i trybu rekrutacji na I rok studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2014/2015 (z późniejszymi zmianami); Uchwała nr 37/2014 w sprawie limitów przyjęć na I rok studiów w Uniwersytecie Wrocławskim w roku akademickim 2014/2015; Zarządzenie nr 42/2014 Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 9.04.2014 r. w sprawie wprowadzenia Zasad organizacji rekrutacji na I rok studiów pierwszego stopnia, jednolitych studiów magisterskich oraz studiów drugiego stopnia w Uniwersytecie Wrocławskim rozpoczynających się w roku akademickim 2014/2015

Kontakt z administratorami IRK-i Administratorem systemu jest pracująca w Dziale Informatycznych Systemów Obsługi Studiów pani inż. Milena Przedwojewska (e-mail: milena.przedwojewska@uni.wroc.pl). W przypadku problemów z funkcjonowaniem IRK-i można dzwonić pod numer (71) 375 29 85

Kontakt z DN W przypadku problemów związanych ze sprawami organizacyjnymi najlepiej kontaktować się z Działem Nauczania tel. (71) 343 01 43; (71) 375 22 37 fax (71) 343 67 12

Kontakt z sekretarzem UKR W sprawach organizacyjnych pomocy udziela także sekretarz Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej dr Roman Wróblewski (mail: romanw@dziennikarstwo.uni.wroc.pl) Można także dzwonić do Działu Nauczania, gdzie najczęściej sekretarz będzie przebywał.

https://irka.uni.wroc.pl/forum Dla sekretarzy zostanie uruchomione forum internetowe https://irka.uni.wroc.pl/forum Dostęp do niego będzie możliwy po wpisaniu hasła, które zostanie zamieszczone na koncie komisji w IRK

Na forum zostanie opublikowany Poradnik sekretarza komisji rekrutacyjnej. Poradnik będzie zawierał szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji. Jego konstrukcja będzie uwzględniała specyfikę rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne prowadzonej przez wydziałowe komisje rekrutacyjne oraz rekrutacji decyzją dziekana.

Najważniejsze zmiany w stosunku do rekrutacji ubiegłorocznej Rekrutacja na studia stacjonarne II stopnia będzie się odbywała w jednej turze, we wrześniu. Sekretarz komisji rekrutacyjnej nie ma obowiązku składania sprawozdania statystycznego EN-1. Wyróżnienie rekrutacji na studia w języku angielskim i rola w niej Biura Współpracy Międzynarodowej. Konieczność uzyskania podpisu pełnomocnika finansowego na zleceniu wypłaty.

Zasady rekrutacyjne - olimpijczycy Olimpijczycy są przyjmowani bez postępowania rekrutacyjnego. Reguluje to Uchwała Senatu 66/2011 z dnia 22 czerwca 2011 r. (z późn. zm.). Olimpijczyków obowiązuje rejestracja w IKR i złożenie kompletu dokumentów w wymaganym terminie. Na liście rankingowej mają oni przydzielone 1000 pkt.

Rekrutacja obcokrajowców i kandydatów ze świadectwem/dyplomem uzyskanym za granicą na studia w języku polskim Wydziałowe komisje rekrutacyjne obywatele Unii Europejskiej, posiadacze Karty Polaka, posiadacze prawa osiedlenia na terenie RP (karta stałego pobytu). Dział Nauczania – decyzja Rektora Kandydaci spoza Unii Europejskiej; posiadacze zezwolenia na pobyt czasowy na terenie RP.

Rekrutacja na studia w języku angielskim Wydziałowe komisje rekrutacyjne obywatele polscy; posiadacze Karty Polaka. Biuro Współpracy Międzynarodowej wszyscy cudzoziemcy (za wyjątkiem posiadaczy Karty Polaka).

Zasady rekrutacyjne – kandydaci ze świadectwami uzyskanymi za granicą studia w języku polskim Uchwała nr 84/2013 Senatu Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 29 maja 2013 r. (z późn. zm.) Kandydatów powyższych umieszcza się w limicie przyjęć dla kandydatów z nową maturą

Rekrutacja na studia stacjonarne I stopnia i jednolite mgr. L.p. ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO terminy 1 Rozpoczęcie rejestracji w systemie IRK 1 maja 2014 2 Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych 1 lipca 2014 3 Pobieranie przez system IRK ostatnich wpłat kandydatów 4 lipca 2014 4 Postępowanie rekrutacyjne/ konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/ 5, 7-8 lipca 2014 5 Ogłoszenie I listy osób do przyjęcia na studia 9 lipca 2014 6 Ogłoszenie I listy rezerwowej (tylko w IRKa na indywidualnym koncie kandydata) 7 Przyjmowanie dokumentów nie decyduje data stempla pocztowego 10-12, 14-15 lipca 2014 8 Ogłoszenie I listy przyjętych na studia 16 lipca 2014   II tura Ogłoszenie II listy do przyjęcia Ogłoszenie II listy rezerwowej (tylko w IRKa na indywidualnym koncie kandydata) 17-19 lipca 2014 Ogłoszenie II listy przyjętych na studia 21 lipca 2014 III tura ogłoszenie III listy osób do przyjęcia do wyczerpania limitu miejsc 22-23 lipca 2014 Ogłoszenie III listy przyjętych na studia do 25 lipca 2014

Opłata rekrutacyjna 4 lipca – ostatni dzień pobierania opłat przez IRK-ę (dla studiów stacjonarnych licencjackich i jednolitych magisterskich). Wszyscy, którzy w dniach 5, 7-8 lipca przystępują do egzaminu/rozmowy kwalifikacyjnej, są do niego dopuszczeni bez względu na to, czy opłata jest widoczna w systemie. Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne są zobligowane do sprawdzania, czy wpłynęła opłata rekrutacyjna, aż do dnia ogłoszenia list do przyjęcia. Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych oraz konkursów uprawniających do zwolnienia z postępowania rekrutacyjnego na danym kierunku/specjalności są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Egzaminy/testy/rozmowy kwalif. (5, 7-8 lipca) Komisje rekrutacyjne mają obowiązek odpowiednio wcześniej powiadomić kandydatów, którzy podlegają egzaminowi/testowi/rozmowie kwalifikacyjnej, o terminie i miejscu rekrutacji. W tym celu należy wykorzystać możliwość wysyłania komunikatów na konto kandydata w Internetowej Rejestracji Kandydatów. Egzamin ustny/rozmowa kwalifikacyjna odbywa się przed całą komisją rekrutacyjną. Po zakończeniu egzaminu/testu/rozmowy kwalifikacyjnej należy wprowadzić wyniki do IRK-i.

Matura międzynarodowa 2014 Kandydaci z maturą międzynarodową zdawaną w roku 2014 nie przynoszą świadectw, a jedynie zaświadczenia o wynikach matur. Kandydat z maturą międzynarodową zdawaną w roku 2014 wpisywany jest warunkowo na listę osób do przyjęcia. Nieuzyskanie wymaganej liczby punktów rekrutacyjnych obliczonych na podstawie wyników uzyskanych na świadectwie maturalnym matury międzynarodowej będzie podstawą do skreślenia go z listy osób do przyjęcia na studia

Lista osób do przyjęcia 9 lipca (rekrutacja na studia stacjonarne licencjackie i jednolite magisterskie) ogłasza się listy osób do przyjęcia na studia poprzez wywieszenie w siedzibie jednostki rekrutującej lub na jej stronie internetowej. W IRC-e wyniki zostaną ujawnione kandydatom o godzinie 13.00. Do godziny 10.00 tego dnia zostaną uaktualnione wpłaty kandydatów. Należy pamiętać, że podstawą listy osób do przyjęcia jest lista rankingowa kandydatów, którą również należy opublikować, co wynika z jawności postępowania rekrutacyjnego. Uwaga! System nie rozgranicza starej i nowej matury na listach rankingowych. Koniec listy do przyjęcia powinien zawierać wszystkich kandydatów z taką samą punktacją/wynikiem.

Osobne limity przewidziane są dla kandydatów z nową maturą i kandydatów ze starą maturą. Limit niewypełniony przez kandydatów ze starą maturą powiększa limit dla kandydatów z nową maturą. Jeżeli w I turze limit nie zostanie wyczerpany, należy ogłosić drugą listę osób do przyjęcia na studia w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji dla II tury. W II lub III turze mogą brać udział tylko kandydaci, którzy się zarejestrowali jeszcze przed I turą (nie ma możliwości dorejestrowania się). Wydziałowe komisje rekrutacyjne mogą przeprowadzić III turę na studia stacjonarne I stopnia i stacjonarne jednolite magisterskie do wyczerpania limitu.

Statusy kandydatów Wraz z ustaleniem listy osób do przyjęcia oraz wprowadzeniem danych do systemu, sekretarz nadaje kandydatom na ich indywidualnym koncie status kwalifikacyjny, który pojawia się (razem z opisem) w pozycji „wyniki rekrutacji”: kandydat niezakwalifikowany, kandydat do przyjęcia, kandydat przyjęty, kandydat nieprzyjęty, kandydat rezerwowy. Po każdy etapie rekrutacji należy aktualizować statusy.

Przyjmowanie dokumentów Między 10-12, 14-15 lipca (I tura rekrutacji na studia stacjonarne licencjackie i jednolite magisterskie) jest czas na przyjmowanie dokumentów od kandydatów, którzy są na listach osób do przyjęcia. Należy wtedy dyżurować w wyznaczonych dniach i godzinach oraz salach. Aby ułatwić kandydatom dojście do miejsca, w którym komisja odbiera dokumenty, drogę do niego należy czytelnie oznaczyć.

Komplet dokumentów studia I stopnia i jednolite mgr. kserokopia świadectwa dojrzałości, poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, kompletny kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK i podpisany przez kandydata, kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, kserokopia zaświadczenia o nabytych uprawnieniach zwalniających z postępowania rekrutacyjnego poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wnioskowaniu o dowód osobisty (35 mm x 45 mm), zaświadczenie ze szkoły, przetłumaczone na język polski, o przystąpieniu do egzaminu maturalnego i jego wyniku (dotyczy tylko kandydatów z maturą międzynarodową 2014, oraz tegorocznych absolwentów szkół średnich zagranicznych).

Rekrutacja na studia II stopnia Studia II stopnia - STACJONARNE L.p. ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO terminy   I tura 1 Rozpoczęcie rejestracji w systemie IRK 1 maja 2014 2 Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych 17 września 2014 3 Postępowanie rekrutacyjne/ konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/ 18-19 września 2014 4 Przyjmowanie dokumentów, nie decyduje data stempla pocztowego 8-19 września 2014 5 Ogłoszenie listy przyjętych na studia do 23 września 2014 Absolwenci UWr na kierunkach, gdzie w zasadach rekrutacyjnych preferuje się tę kategorię kandydatów, mają dodane 1000 pkt.

Rozpoczęcie rejestracji w IRK 1 maja 2014 2 Studia II stopnia - NIESTACJONARNE (nie dotyczy Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii) WYDZIAŁY WNHP   terminy 1 Rozpoczęcie rejestracji w IRK 1 maja 2014 2 Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych 30 września 2014 24 września 2014 3 Postępowanie rekrutacyjne/ konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/ 1-2 października 2014 25 – 26 września 2014 4 Przyjmowanie dokumentów nie decyduje data stempla pocztowego 22 września – 2 października 2014 1 maja - 26 września 2014 5 Ogłoszenie listy przyjętych na studia do 3 października 2014 Studia II stopnia – NIESTACJONARNE (tylko Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii) ekonomia, administracja prawo 25 października 2014 1 lipca 2014 1 sierpnia 2014; 29 października 2014 5 lipca 2014 Ogłoszenie I listy osób do przyjęcia 9 lipca 2014 Przyjmowanie dokumentów nie decyduje data stempla pocztowego 1-31 lipca 2014; 2 września -28 października 2014 10-12 lipca 2014 6 1-31 lipca 2014; 2 września - 28 października 2014 14 lipca 2014

Komplet dokumentów studia II stopnia kserokopia dyplomu ukończenia studiów, poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego lub zaświadczenie o ukończeniu studiów I stopnia, II stopnia lub jednolitych magisterskich w terminie składania dokumentów, kserokopia świadectwa dojrzałości, poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, kompletny kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK i podpisany przez kandydata, kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, fotografia zgodnej z wymaganiami stosowanymi przy wnioskowaniu o dowód osobisty (35 mm x 45 mm), zaświadczenie o średniej ze studiów (jeżeli jest wymagane).

Decyzje Każdy kandydat, który wniósł opłatę rekrutacyjną (przyjęty lub nieprzyjęty) powinien otrzymać stosowną decyzję komisji rekrutacyjnej. Komisja drukuje oryginał decyzji (wysyłany kandydatowi) i jej kopię (pozostaje w aktach) decyzji. Zarówno oryginał jak i kopia powinny być podpisane przez całą komisję! Po zakończeniu drukowania decyzji, komisja powinna wydrukować ich rejestr.

Wysyłanie decyzji Współpraca z Kancelarią: wszystkie decyzje są wysyłane „za potwierdzeniem odbioru” – konieczne jest przyklejenie odpowiedniego druku (żółta karteczka) na odwrocie koperty; należy przygotować i wysłać do Kancelarii dane do książki adresowej; koperty oddawane do Kancelarii powinny być uporządkowane: ich kolejność powinna odpowiadać kolejności w książce adresowej.

Rozszerzenie limitu O rozszerzeniu limitu decyduje Rektor na podstawie uzasadnionego wniosku Dziekana, uwzględniając obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne.

Dodatkowy nabór O dodatkowy nabór wnioskuje przewodniczący komisji rekrutacyjnej i dziekana. Stosowne pismo, skierowane do Prorektora ds. Nauczania i informujące o dodatkowej rekrutacji, powinno być złożone w Dziale Nauczania wystarczająco wcześniej, aby przynajmniej na 48 godzin przed planowanym terminem dodatkowego naboru można było zawiadomić administratora systemu IRK. Pismo powinno zawierać: datę rozpoczęcia i zakończenia internetowej rejestracji kandydatów, datę ogłoszenia listy kandydatów do przyjęcia, miejsca i daty składania dokumentów, datę ogłoszenia listy osób przyjętych oraz liczbę miejsc. Pismo to jest podstawą do ogłoszenia na stronie internetowej Uniwersytetu dodatkowej rekrutacji oraz wprowadzenia zmian na stronie IRK-i. Informację o dodatkowej rekrutacji pracownicy Działu Nauczania przekazują administratorom IRK-i.

Składanie dokumentów po zakończeniu rekrutacji Do Działu Nauczania: lista przyjętych; zlecenie wynagrodzenia (2 egzemplarze, podpisane przez przewodniczącego WKR, dziekana i pełnomocnika finansowego). Do dziekanatów: lista rankingowa; dokumenty kandydatów przyjętych na studia wraz z protokołami indywidualnymi oraz z kopiami decyzji; protokoły indywidualne kandydatów nieprzyjętych wraz z kopiami decyzji; sprawozdanie opisowe przewodniczącego WKR.

Nieuruchomienie kierunku Podpisane przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej oraz odpowiedniego dziekana zawiadomienie o nieuruchomieniu kierunku należy złożyć do Działu Nauczania. Konieczne jest oznaczenie w systemie IRK statusu „nieprzyjęty”, na podstawie którego kandydat nie zostanie immatrykulowany do systemu USOS. Należy także bezzwłocznie zawiadomić kandydatów o nieuruchomieniu kierunku.

Proszę o staranne prowadzenie dokumentacji Proszę o staranne prowadzenie dokumentacji. Ewentualne poprawki w dokumentach powinny być parafowane przez przewodniczącego komisji. Wątpliwości proszę konsultować z Działem Nauczania lub ze mną. Proszę o uwagi i wnioski po zakończeniu rekrutacji. Dziękuję za uwagę Roman Wróblewski