TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BEMOWO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Postępowanie dowodowe. Wyrok SA w Białymstoku z r., I ACa 586/13, LEX nr  Fakty niewymagające dowodu  Zgodnie z art. 229 k.p.c. nie.
Advertisements

1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Warszawa, 20 października 2009 r. Nowelizacja kodeksu spółek handlowych Znaczenie nowych regulacji dla obrotu giełdowego Agnieszka Gontarek, Dział Emitentów.
ABC MŁODEGO PRZEDSIĘBIO RCY CZYLI, JAK ZAŁOŻYĆ WŁASNĄ FIRME.
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
WYBORY DO SEJMU I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2015 zarządzone na dzień 25 października 2015 r. WARUNKI WAŻNOŚCI GŁOSU.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Literary Reference Center Przewodnik
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Kontrakty terminowe na indeks mWIG40 Prezentacja dla inwestorów Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Dział Notowań GPW kwiecień 2005.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
JAKOŚĆ ZASOBÓW LUDZKICH ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ (ocena poziomu i kierunki doskonalenia)
USTAWA O POMOCY PAŃSTWA W WYCHOWYWANIU DZIECI Program Rodzina 500 +
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Łatwowierność i naiwność dzieci często może doprowadzić do nieszczęśliwych wydarzeń. Osoba obca, nawet jeżeli wygląda miło i sympatycznie może stanowić.
Tanie pożyczki na założenie lub rozwój firmy r Nowy Dwór Mazowiecki.
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
WYDZIAŁ OSWIATY URZEDU MIASTA POZNANIA REKRUTACJA ZASADY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMAZJALNYCH WSPOMAGANEJ SYSTEMEM KOMPUTEROWYM.
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Ogólne zasady ruchu drogowego – ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej, strefie zamieszkania oraz na drogach wewnętrznych.
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Sześciolatek idzie do szkoły
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Sierpień 2017 roku.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Części składowe treści pisma
Przekonania rodziców na temat pomocy psychologicznej dla dzieci
Udostępnianie pojazdów wojskowych
Portal funduszy european-funding-guide.eu
Zebranie z wykonawcami w celu wyjaśnienia treści SIWZ na wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Drawno w roku 2017 Drawno,
Zebranie plenarne Zarządu Oddziału
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Git - system kontroli wersji
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
RZECZNIK FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zgłoszenie do konkursu
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Najważniejsze reguły ankietowania
Wyniki projektu naukowego
Odsetki naliczane za czas postępowania 30 marca 2017
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Zarząd Powiatu Toruńskiego
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BEMOWO RAPORT DLA URZĘDU M.ST. WARSZAWY

Spis treści Metodologia badania 3 Wyniki Badania 4 Otoczenie - wygląd urzędu 6 Wygląd zewnętrzny urzędnika i jego stanowisko pracy 14 Zachowanie się urzędnika wobec interesanta - ogólnie 16 Urzędnik - obsługa przedstawionej sprawy 19 Urzędnik - sposób załatwienia przedstawionej sprawy 23

Informacje o metodzie Metoda Technika Wielkość próby Definicja próby Ilościowo-jakościowa Technika Tajemniczy Klient Wielkość próby 17 urzędów – 340 wizyt (20 wizyt na Urząd) Definicja próby Punkty Informacyjne, stanowiska WOM oraz Delegatury BAiSO w urzędach dzielnicy: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz Dobór próby Adresowy według listy urzędów Termin realizacji 24 września – 31 października 2014

Wyniki badania Wyniki badania

Kryteria oceny OTOCZENIE: WYGLĄD URZĘDU WYGLĄD ZEWNĘTRZNY URZĘDNIKA I JEGO STANOWISKO PRACY URZĘDNIK: ZACHOWANIE SIĘ WOBEC KLIENTA URZĘDNIK: OBSŁUGA PRZEDSTAWIONEJ SPRAWY URZĘDNIK: SPOSÓB ZAŁATWIENIA PRZEDSTAWIONEJ SPRAWY

Otoczenie: wygląd urzędu Wyniki badania

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (1) FUNKCJONOWANIE URZĘDU ŚREDNI CZAS OCZEKIWANIA NA OBSŁUGĘ PRZED PI/ WOM/ DELEGATURĄ BAiSO ŚREDNIA LICZBA OSÓB W KOLEJCE DO PI/ WOM/ DELEGATURY BAiSO OTOCZENIE – WYGLĄD URZĘDU (1) Odsetek odpowiedzi „TAK”

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (2) Gdzie znajdują się karty informacyjne?

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (3) Czy karty informacyjne, które są na terenie urzędu są uporządkowane? Czy karty informacyjne na terenie urzędu są w miejscu, w którym łatwo je zauważyć?

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (4) Gdzie znajdują się formularze / wnioski?

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (5) Czy formularze / wnioski, które są na terenie urzędu są uporządkowane? Czy formularze / wnioski na terenie urzędu są w miejscu, w którym łatwo je zauważyć?

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (6) Gdzie znajdują się wzory wypełnionych formularzy / wniosków?

Urząd Dzielnicy Bemowo Otoczenie: Wygląd Urzędu (7) Czy odległość blatów stolików od wzorów wypełnionych formularzy wniosków na tablicach w skoroszytach jest odpowiednia? Czy liczba blatów stolików do pisania formularzy wniosków jest wystarczająca? Czy liczba miejsc siedzących dla oczekujących jest wystarczająca? Czy działa system numerkowy? Czy któryś z pracowników podszedł i zaoferował pomoc? 2014 (N=20) 2013 (N=20) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=20) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=20) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=20) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=20) 2012 (N=20)

wygląd Zewnętrzny urzędnika i jego stanowisko pracy Wyniki badania

Urząd Dzielnicy Bemowo Wygląd zewnętrzny urzędnika i jego stanowisko pracy Czy urzędnik jest ubrany „na służbowo”? Czy na biurku urzędnika jest porządek? Czy na biurku są naczynia? Czy na biurku urzędnika znajdują się tylko przedmioty związane z pracą? Czy urzędnik ma identyfikator z imieniem i nazwiskiem? Gdzie umieszczony był identyfikator? 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=16) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 25% * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Zachowanie urzędnika wobec interesanta Wyniki badania

Urząd Dzielnicy Bemowo Zachowanie urzędnika wobec interesanta (1) Czy urzędnik podjął się obsługi sprawy? Czy urzędnik przywitał Cię? Tak, powiedział „dzień dobry” lub „w czym mogę pomóc” w uprzejmy sposób Tak, przywitał mnie uprzejmie, ale użył innych słów Tak, powiedział „dzień dobry” lub „w czym mogę pomóc”, ale nie było to uprzejme Tak, przywitał, ale użył innych słów, a powitanie nie było uprzejme Nie przywitał mnie w ogóle Czy urzędnik rozpoczął obsługę sprawy od razu? * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Zachowanie urzędnika wobec interesanta (2) Czy urzędnik podczas rozmowy starał się podtrzymywać kontakt wzrokowy z Tobą? Czy urzędnik mówił wyraźnie? Czy podczas rozmowy z Tobą urzędnik zajmował się prywatnymi sprawami? Czy podczas rozmowy z Tobą urzędnik jadł posiłek / pił herbatę, kawę lub inny napój? Czy urzędnik okazywał zniecierpliwienie? Czy urzędnik uprzejmie Cię pożegnał? 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urzędnik: obsługa przedstawionej sprawy Wyniki badania

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Obsługa przedstawionej sprawy (1) Czy urzędnik dopytywał o szczegóły przedstawionej przez Ciebie sprawy? Czy urzędnik używał zrozumiałej terminologii? Czy urzędnik opuszczał stanowisko pracy w trakcie rozmowy z Tobą? 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Obsługa przedstawionej sprawy (2) Czy urzędnik wydał Ci druk formularza / wniosku lub poinformował, gdzie możesz znaleźć taki formularz / wniosek? Czy urzędnik zaproponował wyjaśnienie formularza/ wniosku / lub wyjaśnił, jak go wypełnić? Wydał druk formularza / wniosku Poinformował, gdzie znaleźć formularz / wniosek na terenie urzędu Poinformował, że są one dostępne na stronie internetowej urzędu Nie dotyczy Nie wspomniał o formularzu * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Obsługa przedstawionej sprawy (3) Czy urzędnik podczas wyjaśniania przedstawionej sprawy wydał kartę informacyjną? Czy urzędnik podczas wyjaśniania przedstawionej przez Ciebie sprawy...? Wyjaśniał sprawę „z głowy” Posługiwał się papierowymi kartami informacyjnymi Posługiwał się papierowymi aktami prawnymi Posługiwał się komputerem Korzystał z pomocy innych urzędników Dał Ci kartę informacyjną Powiedział gdzie możesz znaleźć kartę informacyjną na terenie Urzędu Powiedział, że taka karta informacyjna jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Nie wspomniał o karcie informacyjnej * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urzędnik: sposób załatwienia przedstawionej sprawy Wyniki badania

Odsetek odpowiedzi „TAK” Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Sposób załatwienia przedstawionej sprawy (1) Sprawy, o których urzędnik poinformował sam (bez dopytywania) Odsetek odpowiedzi „TAK” * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Sposób załatwienia przedstawionej sprawy (2) W jaki sposób urzędnik spontanicznie, bez Twojego dopytywania poinformował Cię o opłatach/braku opłat jakie są wymagane przy załatwianiu przedstawionej przez Ciebie sprawy? Czy po dopytaniu urzędnik... Poinformował mnie o braku opłat Podał sumę nie wchodząc w szczegóły Podał sumę oraz podawał wysokość poszczególnych opłat Nie podał mi spontanicznie żadnej informacji na temat opłat\braku opłat Poinformował, że wymienił wszystkie opłaty Poinformował o opłatach, których nie wymienił wcześniej Nie odpowiedział na pytanie Nie dotyczy * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Sposób załatwienia przedstawionej sprawy (3) Czy urzędnik poinformował, gdzie można uiścić opłatę? Czy urzędnik poinformował o terminie odpowiedzi na przedstawioną sprawę? Tak, w kasie W ogóle nie poinformował o miejscu uiszczenia opłaty Nie dotyczy Tak, prawidłowo mnie poinformował Poinformował mnie, ale nieprawidłowo W ogóle mnie nie poinformował * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Sposób załatwiania przedstawionej sprawy (4) Czy urzędnik upewnił się, że zrozumiałeś(aś) jego /jej wyjaśnienia? Czy urzędnik poinformował Cię, że istnieje możliwość telefonicznego poinformowania o odbiorze decyzji? Czy podczas rozmowy odczuwałeś(aś) niechęć ze strony urzędnika? 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Sposób załatwienia przedstawionej sprawy (5) Zachowanie urzędnika Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy był uprzejmy i miły? Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy udzielał informacji w sposób zrozumiały? Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy udzielał informacji w sposób kompetentny? Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy poświęcił Ci dużo uwagi/ czasu? Czy jesteś zadowolony ze sposobu obsługi przez urzędnika? Zsumowane odpowiedzi „zdecydowanie TAK” i „raczej TAK” * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

Urząd Dzielnicy Bemowo Urzędnik: Sposób załatwienia przedstawionej sprawy (6) Zachowanie urzędnika Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy był uprzejmy i miły? Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy udzielał informacji w sposób zrozumiały? Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy udzielał informacji w sposób kompetentny? Czy urzędnik w czasie załatwiania sprawy poświęcił Ci dużo uwagi/ czasu? Czy jesteś zadowolony(na) ze sposobu obsługi przez urzędnika? 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) 2014 (N=20) 2013 (N=21*) 2012 (N=20) * W niektórych sytuacjach audytorzy byli obsługiwani przez dwóch urzędników.

TO, CO ISTOTNE ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. ul. Juliusza Słowackiego 12 01-627 Warszawa tel.: +48 022 584 85 00 fax.: +48 022 584 85 01 office@arc.com.pl TO, CO ISTOTNE