OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Efekty opracowania i wdrożenia Programu Poprawy Jakości Kształcenia
Advertisements

Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Wszyscy pewnie znają bajkę Andersena o brzydkim kaczątku, ale nie każdy wie, że jej autor był dyslektykiem. Jako uczeń miał kłopoty z ortografią, mylił.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
Jestem psychologiem i doradcą zawodowym. Zapraszam wszystkich, którzy chcą z kimś życzliwym porozmawiać o swoich problemach Jako psycholog Diagnozuję
SŁOWNIKI.
Dziecko dyslektyczne w szkole.
Prezentacja materiału dydaktycznego „Białe bogactwo”
Wprowadzenie teoretyczne Podstawowe informacje
DYSLEKSJA Termin „dysleksja” wywodzi się z greckiego DYS – utrata
Podsumowanie z realizacji projektu
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Co to jest dysleksja?.
Co nowego w diagnostyce psychologiczno-pedagogicznej?
Posiedzenie Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 130 w Łodzi
UCZE Ń Z DYSLEKSJ Ą ROZWOJOW Ą ZNA PRAWA UCZNIA DYSLEKTYCZNEGO I MO Ż E Z NICH KORZYSTA Ć ! §
ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Nie sztuka nie mieć trudności, sztuka je pokonać
Objawy DYSLEKSJI.
„Mamo, tato mówię po angielsku”
PRACA Z UCZNIEM ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Ćwiczenia technik efektywnego uczenia się Spotkanie 4
warsztaty dla rodziców
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
ZASADY PISOWNI WYRAZÓW Z „RZ”!
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Rebusy Opracowała: Jadwiga Wojtyś.
Zajęcia z zakresu logopedii szkolnej
Opracowanie: Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Dysleksja i trudności szkolne
„Ortograffiti w mojej szkole”
ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
opracowała Joanna Bojarska
Prawidłowy rozwój mowy gwarancją sukcesu w szkole
I NTERNETOWE C ENTRUM I NFORMACJI M ULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej nr 20 im. S. Batorego w Poznaniu.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Ortografia w edukacji wczesnoszkolnej
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
PODSUMOWANIE EGZAMINU GIMNAZJALNEGO IV 2012 Wiedza o społeczeństwie.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
SPRAWOZDANIE PSYCHOLOGA SZKOLNEGO za rok szkolny 2014/2015
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
Temat: Edytor tekstu Word – redagowanie tekstu. Szukanie i zamiana tekstu Znajdowanie tekstu w dokumencie Znajdowanie tekstu i jego zamiany dokonujemy.
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z DYSLEKSJĄ
1. Rozpocznij wyszukiwanie wpisując w googlach poszukiwany temat lub słowa klucze pokrewne temu tematowi 2. np. „historia hip-hopu” lub „subkultury młodzieżowe”
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNOWACJA PEDAGOGICZNA Ruch, słuch, wzrok, mowa – podstawa uczenia się. Małgorzata Karasek.
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Wsparcie młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
to trudności w nauce czytania i pisania
im. Płk. Aleksandra Krzyżanowskiego
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Dysleksja- problem znany czy nieznany?
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Weronika D. , Natalia H. , Agnieszka W. - uczennice klasy VI
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Co to jest dysleksja?.
Zapis prezentacji:

OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY

Obrazkowy słownik ortograficzny to efekt pracy wszystkich uczniów, uczęszczających na zajęcia terapii pedagogicznej. Jest bardzo skuteczna metoda doskonalenia znajomości prawidłowej pisowni wyrazów z trudnościami ortograficznymi, do których nie można zastosować żadnej zasady ortograficznej. Dzięki pracy z wykorzystaniem obrazu aktywizujemy pamięć, umiejętność tworzenia skojarzeń, a tym samym minimalizujemy ilość popełnianych błędów.

EFEKTY NASZEJ PRACY 