Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT 10.02.2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 TREŚĆ UMOWY O PRACĘ : Umowa o pracę określa strony umowy, rodzaj umowy, datę jej zawarcia oraz warunki pracy i płacy, w szczególności: 1) rodzaj pracy,
Advertisements

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Zasady udzielania zamówień Wydział Kontroli Projektów.
TERYT 2 Współdziałanie w zakresie objęcia nadzorem wstępnej weryfikacji danych inicjalnej bazy danych PRG w zakresie granic jednostek i obrębów ewidencyjnych.
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH. LFPK Sp. z o.o. - firma non profit dla wspierania MSP PowstaniePowołanie LFPK Sp. z o.o. przez Województwo Lubuskie.
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW UMÓW. Inter – Group sp.k. sp. z.o.o. jest właścicielem nieruchomości, składającej się z działki gruntu zabudowanej budynkiem biurowym,
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Premia na Horyzoncie” środki finansowe na działania wspomagające uczestnictwo jednostek naukowych w programie ramowym w zakresie badań naukowych i innowacji.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Wnioskowanie o płatność Sektorowy Program Operacyjny TRANSPORT Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
Kwalifikowalność wydatków w RPO Działanie 8.3. Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego.
LMN dla Państwowej Straży Pożarnej. Powołanie zespołu Zarządzeniem nr 8 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 27 lutego 2006 r. został powołany.
W YBRANE ZAGADNIENIA POSTĘPOWANIA CYWILNEGO W SPRAWACH O OCHRONĘ WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ Prof. dr hab. Feliks Zedler Konferencja „Rynek leków a ochrona.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Studium przypadku Crivina Ogrezeni (położona niedaleko Bukaresztu, Rumunia) Przedsięwzięcie – budowa i eksploatacja zakładu uzdatniania wody Celem projektu.
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności 1 Tryb realizacji wsparcia dla projektów indywidualnych.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Tanie pożyczki na założenie lub rozwój firmy r Nowy Dwór Mazowiecki.
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
POP i SIR POK1 i POK2.
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
ABC ubiegania się o dotacje od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
Ulgi i preferencje dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o posiadane zezwolenie.
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCEDURZE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ.
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
NOWELIZACJA USTAWY O SYSTEMIE INFORMACJI OŚWIATOWEJ
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
Programy nauczania.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
WYCENA NIERUCHOMOŚCI Katedra Inwestycji i Nieruchomości
Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
E- SKARGA Formalne wymogi wniesienia skargi do WSA w kontekście informatyzacji postępowania sądowoadministracyjnego- wybrane zagadnienia.
Logowanie do systemu eod
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Sprzedaż produktu lub usługi
Zebranie z wykonawcami w celu wyjaśnienia treści SIWZ na wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Drawno w roku 2017 Drawno,
Działanie Odnawialne źródła energii – RPO Województwa Śląskiego dla przedsięwzięcia polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji.
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Zasady dokonywania zamówień w projekcie
Zwrot opłaty za uczestnictwo w spotkaniu
Przykłady oddania głosu ważnego.
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Zmiany w zakresie procedury
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Podstawa prawna Zasady przyjęć do klas I w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Kobyłka, zostały przygotowane w oparciu o.
Podatek od nieruchomości – budynek wypełniony urządzeniami
Nowe podejście do zamówień publicznych
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Forum Komisji Dialogu Społecznego
MONITORING PRASY TAI – krok po kroku….
Zapis prezentacji:

Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT 10.02.2012

Przypomnienie podstawowych informacji o raportach Raporty mogą dotyczyć: przetargów, wyników przetargów, inwestycji, dotacji, nieruchomości. Formy, w jakich są przekazywane: plik doc; - plik xls; plik pdf w przypadku raportu opisowego.

Przypomnienie podstawowych informacji o raportach Częstotliwość ich przekazywania: codziennie: przetargi raz w tygodniu, co dwa tygodnie, raz w miesiącu, raz na kwartał: przetargi, wyniki przetargów, inwestycje, dotacje, nieruchomości. Raporty przetargowe zawierają informacje na temat ogłaszającego przetargi, informacje o przetargu. Raporty z wynikami przetargów zawierają informacje na temat ogłaszającego przetarg, zwycięzcy przetargu, wartości, przedmiocie, części przetargu.

Przypomnienie podstawowych informacji o raportach Raporty dostarczają informacji o: potencjale branży na rynku zamówień publicznych, wartości ogłaszanych przetargów, kwotach, z jakimi firmy wygrywają przetargi, konkurencji działającej w danej branży, Zwycięzcy – odbiorcy usług firm podwykonawczych oraz towarów, kontakcie do firm, produktach zawartych w dokumentacji przetargowej.

Porównanie usługi dostarczania przetargów z Pressinfo oraz IMP z raportami dotyczącymi analizy specyfikacji Pressinfo IMP Raporty Przetargi przesyłane w formie informatora Wykaz przetargów przesyłany: w Excelu; Wyszukiwanie przetargów po słowach, frazach, rdzeniach w przedmiocie przetargu lub całej treści ogłoszenia Analiza przetargów przez analityka na podstawie zlecenia Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem zadanych kryteriów, np. nazw produktów. Raport przesyłany w Excelu lub Wordzie.

ŁĄCZENIE RAPORTÓW Z INNYMI USŁUGAMI GM TAI Pressinfo - generowanie przetargów i wyników do plików; IMP - połączenie analizy przetargów z analizą dokumentacji przetargowej; - wygenerowanie przetargów przypisanych do zleceń Klientów w ramach IMP do plików; INFO - wszystkie usługi INFO, dla których punktem wyjścia może być raport z przetargów, wyników, inwestycji, dotacji jako dynamiczna baza inwestorów i zwycięzców opracowana na podstawie tematycznej analizy przetargów, wyników, inwestycji, dotacji. Przykład: umowa z firmą Velux

PRZYKŁAD POŁĄCZONYCH USŁUG Klient: Velux Raporty Raport dotyczy inwestycji planowych i realizowanych z całej Polski. Branża budowlana obiekty: budynki mieszkalne, budynki użyteczności publicznej, hotele, pensjonaty, sanatoria, szpitale, szkoły, przedszkola. INFO 1. Przedstawiciel inwestora, imię i nazwisko 2. Telefon do przedstawiciela inwestora 3. Adres e-mail do przedstawiciela inwestora 4. Nazwa wykonawcy 5. Adres wykonawcy 6. Telefon wykonawcy 7. Adres realizacji 8. Powiat realizacji 9. Województwo realizacji

PRZYKŁAD POŁĄCZONYCH USŁUG 10. Nazwa projektanta 11. Adres projektanta 12. Telefon projektanta 13. Przewidywany termin rozpoczęcia prac projektowych 14. Przewidywany termin rozpoczęcia inwestycji – miesiąc (kwartał) 15. Przewidywany termin rozpoczęcia inwestycji – rok 16. W wypadku odpowiedzi „nie wiem”, „nie znany” na pyt. 13 – dodatkowe pytanie – Kiedy można się kontaktować w sprawie terminu? (miesiąc lub kwartał) 17. Etap inwestycji 18. Jeśli w realizacji – jaki etap? (np. fundamenty, pod dachem) 19. Planowany rodzaj dachu – płaski/skośny 20. Jeśli skośny – czy poddasze będzie użytkowe? T/N 21. Jeśli płaski – czy będzie stosowane doświetlenie przez płaski dach (typu świetlik czy też forma doświetlenia światłem naturalnym)? T/N Raport przesyłany jest raz w miesiącu.

ZASADY WYCEN Dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta Nazwa Firmy, dla której ma być przygotowana wycena. Link do strony www firmy zainteresowanej raportem to za mało ;-) Liczba rekordów jest określana około. Proszę o dokładne wypełnianie załączników do umowy. Np. brakuje adresu e-mail, na który ma być wysłany raport. Umowy na raporty wypisujemy na załącznikach dotyczących raportów, nie na załącznikach INFO. Proszę o dokładne opisywanie tematyki zlecenia. Bywa tak, że wklejają Państwo jako opis raportu to, co napisał Klient, lub to o co pytali Państwo w mailu dotyczącym wyceny. Nie są nanoszone zmiany tematyki i późniejsze zmiany ustaleń.

ZASADY WYCEN 7. Termin realizacji jest ustalany do każdego raportu, bazy indywidualnie. 8. Wycena, jeśli jest prosta, jest przygotowywana do południa następnego dnia. Wycena skomplikowana jest przygotowywana w ciągu dwóch dni. 9. Adres e-mail, na który należy przesyłać zapytania: kontakt@tai.pl

Raport przetargowy Dotyczący analizy przetargów pod kątem występowania zabezpieczenia należytego wykonania umowy Analizowana jest treść ogłoszenia oraz dokumentacja przetargowa. W raporcie, oprócz standardowych informacji na temat przetargu, zamieszczana jest informacja o wysokości kwoty, jaka ma być zapłacona w ramach tego zabezpieczenia. Jest to ustalony procent (1%, 5%,10%) od kwoty brutto zaproponowanej w przetargu przez zwycięską firmę. Zabezpieczenie to jest wpłacane przez zwycięzcę, a więc po rozstrzygnięciu przetargu. Śledzimy przetarg na stronie ogłaszającego i w momencie ukazania się informacji o wyniku, przekazujemy Klientowi wartość wygranego przetargu, nazwę zwycięzcy. Możemy także wyliczyć wartość gwarancji.

Przykład raportu dotyczącego należytego wykonania umowy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wymagana wartość zabezpieczenia Wartość wygranego przetargu Nazwa zwycięzcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% ceny ofertowej brutto 96 887,10 Protech Sp. z o. o. 2% ceny ofertowej brutto 136 804,09 Usługi Remontowo-Budowlane Bielan Krzysztof zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2%Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/ 296 711,07 BETAR Zakład Budowlany Ryszard Tymura w części 1 wynosi w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto 159 972,20 Idalia Ireneusz Wolak Sp.J.   184 500,00 Artur Wawryszczuk, Robert Wawryszczuk Meblomax S.C.

Przykłady przetargów, gdzie występuje zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonanie usług pralniczych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 2. Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji magazynowej na socjalno-biurową , położonego przy ul. Stefana Batorego w Zamościu. 3. Dostawa mebli, foteli dyspozytorskich i innych elementów wyposażenia Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. 4. Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawada. 5. Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 6. Dostawa odczynników chemicznych, sączek, bibuły filtracyjnej, plastikowych i szklanych wyrobów laboratoryjnych, akcesoriów laboratoryjnych, pipet laboratoryjnych.

Raport przetargowy połączony z bazą firm – zwycięzców przetargów Formy wniesienia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Raport przetargowy połączony z bazą firm – zwycięzców przetargów Do Klienta przesyłany jest raport standardowy z przetargów o wybranej tematyce lub według innych kryteriów, np. wysokość wadium. Do każdego przetargu dołączana jest lista kilku firm, które potencjalnie w tym przetargu wystartują. Można także dla firmy, która udziela poręczenia opracować jednorazowy wykaz zwycięzców z określonej branży lub zwycięzców przetargów z dowolnej branży, gdzie wadium było powyżej określonej wartości. Ten drugi wykaz może być przygotowywany nawet raz na tydzień.

Raport – analiza określonego tematu na podstawie przetargów i wyników przetargów z ostatniego roku Raport z wyników przetargów dotyczący budowy Orlików 2012 w latach 2010 - 2011. Raport na podstawie analizy specyfikacji z branży medycznej na dostawy sprzętu pod kątem zadanych nazw. W raporcie są przekazywane te przetargi, gdzie wymieniony sprzęt się pojawił, zamawiana ilość, numer zdania, pakietu, części przetargu, w której wystąpił, zwycięzca oraz wartość, z jaką wygrał przetarg. Raport z wyników przetargów – badanie wskazanej po nazwie konkurencji. W raporcie przedstawiane są wyniki wygrane przez firmy wymienione z nazwy przez zlecającego raport.