Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
Advertisements

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. G. Morcinka ul. Jankowskiego Ruda Śląska Tel/fax (032)
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
Awans zawodowy nauczycieli.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci 6 –letnich do podjęcia nauki w szkole Spotkanie z Rodzicami Przedszkole nr 8 w Nysie.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
Ul. Lermontowa Łódź
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY NASZ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU Wychowawca: mgr Barbara Mokrosz.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
PLANOWANE INWESTYCJE W EDUKACJI FINANSOWANE Z FUNDUSZY UNIJNYCH Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich Milicz, r.
System edukacji w Polsce
Belgia.
zmiany od września w naszych placówkach
SIEĆ SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
REFORMA EDUKACJI DOBRA SZKOŁA Na podstawie ustaw USTAWA z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017.
PRZEDSZKOLE GMINNE W SKIBINIE
Sześciolatek idzie do szkoły
Szkoła Podstawowa nr 61 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Sześciolatek idzie do szkoły
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Przedszkole Samorządowe
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Reforma Edukacji
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Rekrutacja w roku szkolnym 2019/2020
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
ul. Grzybowska Warszawa
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Odwrócona lekcja „Praca”.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Zapis prezentacji:

Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie

Liczba dzieci (stan na 25 października 2017r.) Rok urodzenia dziecka Liczba dzieci Liczba chłopców Liczba dziewczynek 2014r. 23 10 13 2013r. 37 19 18 2012r 48 29 2011r. 44 21 RAZEM 152 71 81 Liczba dzieci (stan na 25 października 2017r.) Rok urodzenia dziecka Liczba dzieci Liczba chłopców Liczba dziewczynek 2014r. 23 10 13 2013r. 37 19 18 2012r 48 29 2011r. 44 21 RAZEM 152 71 81 Od stycznia 2018r. sukcesywnie przyjmiemy do przedszkola dzieci, które ukończą 3 rok życia i są zapisane na liście rezerwowej (6 dzieci). Od stycznia 2018r. sukcesywnie przyjmowane będą do przedszkola dzieci, które ukończą 3 rok życia i są zapisane na liście rezerwowej (6 dzieci).

PORÓWNANIE Rok szkolny Liczba oddziałów Liczba dzieci 2016/2017 5 123 2017/2018 7 152

Dzieci korzystające z posiłków (stan na 25 października 2017r.) Śniadanie Obiad Podwieczorek 152 150 46 18 dzieci korzystających z obiadów refundowanych przez MGOPS

Nauczyciele zatrudnieni w roku szkolnym 2017/2018 (w pełnym wymiarze godzin) Liczba nauczycieli ogółem Nauczyciel stażysta Nauczyciel kontraktowy Nauczyciel mianowany Nauczyciel dyplomowany 10 --- 6 3 1

Nauczyciele zatrudnieni w roku szkolnym 2017/2018 (w niepełnym wymiarze godzin) Liczba nauczycieli ogółem Nauczyciel stażysta Nauczyciel kontraktowy Nauczyciel mianowany Nauczyciel dyplomowany 3 1 --- 2

Pracownicy obsługi zatrudnieni w roku szkolnym 2017/2018 Liczba ogółem kucharka ½ intendent, 1/2 pomoc kucharki pomoc nauczyciela woźna oddziałowa sprzątaczka 7 1 2

Przedszkole zapewnia atrakcyjne zajęcia edukacyjne i dodatkowe: Język angielski (dla wszystkich dzieci) Zajęcia umuzykalniające (dla wszystkich dzieci) Zajęcia gimnastyczne (dla wszystkich dzieci) Religia – dla dzieci 6 letnich Balet – (zajęcia opłacane przez rodziców) – 35 dzieci Wycieczki, konkursy, przedstawienia teatralno - muzyczne dla dzieci, uroczystości dla dzieci i rodziców, akcje charytatywne i ekologiczne (dla wszystkich dzieci)

Przedszkole realizuje podstawowe kierunki polityki oświatowej państwa – rok szkolny 2017/2018 - Wdrażanie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. - Podniesienie jakości edukacji matematycznej, przyrodniczej i informatycznej. - Bezpieczeństwo w internecie. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznych. - Wzmacnianie wychowawczej roli przedszkola. - Podnoszenie jakości edukacji włączającej w przedszkolu.

Podstawowe priorytety i cele do pracy dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej przedszkola: „Myślę i działam matematycznie”- Cel główny: Rozwijanie umiejętności matematycznych, wdrażanie dzieci do pokonywania trudności zawartych w zadaniach wymagających wysiłku intelektualnego jako podstawy do uczenia się matematyki. „Działam w harmonii z przyrodą”- Cel główny: Pogłębianie wiadomości przyrodniczych, kształtowanie podstawowych zasad ochrony przyrody oraz świadomości ekologicznej. „Wzmacnianie wychowawczej roli przedszkola” Cel główny: Wprowadzanie dzieci w świat wartości, wytwarzanie pozytywnych relacji, kształtowanie umiejętności społecznych.

Planowane remonty, modernizacje w roku szkolnym 2017/2018: - wymiana wykładzin podłogowych w dwóch salach znajdujących się na parterze, - malowanie tych sal, - wykonanie przyłącza gazowego w kuchni znajdującej się na piętrze, - doposażenie kuchni.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ