Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Gimnazjum nr 9 im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sosnowiec, ul. Kalagi 9a.
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy
W ZAKRESIE PIĘCIU STANDARDÓW SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE wyniki wstępne
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Co to jest spacer edukacyjny?
Szkoła Podstawowa nr 59 im. gen. J.H. Dąbrowskiego
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Programy nauczania.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
W ZAKRESIE PIĘCIU STANDARDÓW SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE wyniki wstępne
kształcących w zawodach
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Szkoła Promująca Zdrowie
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Pomoc w planowaniu kariery edukacyjnej i zawodowej ucznia
Szkoła Promująca Zdrowie prezentacja wyników
Przedszkole Promujące Zdrowie
Droga do Krajowego Certyfikatu Szkoła Promująca Zdrowie
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
„Ramowe plany nauczania” Szczecin, dnia 01 października 2018 r.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Postęp wdrażania RPO WSL
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
Miejskie Przedszkole i Żłobek „Ekoludki” w Ełku
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Wspomaganie pracy szkół
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Wyniki autoewaluacji w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Piotrkowie Trybunalskim

Od wielu lat nasza szkoła podejmuje szereg działań związanych z promocją zdrowia

Edukacja zdrowotna stanowi ważny element programu nauczania i wychowania naszej szkoły

W roku szkolnym 2007/2008 nasza szkoła przystąpiła do programu „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE”

4 CZERWCA 2009 ROKU szkoła uzyskała akces przynależności do REJONOWEJ SIECI SZKÓŁ PROMUJACYCH ZDROWIE w zakresie wdrażania i upowszechniania idei szkół promujących zdrowie

AKCES

26 WRZEŚNIA 2011 ROKU Kurator Oświaty Jan Kamiński wręczył Certyfikaty Szkoły Promującej Zdrowie wybranym placówkom województwa łódzkiego. Certyfikat Sieci Szkół Promujących Zdrowie Województwa Łódzkiego otrzymała Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza – jedyna z piotrkowskich szkół podstawowych .

NASZ CERTYFIKAT

ŚREDNIA LICZBA PUNKTÓW STANDARD PIERWSZY Koncepcja pracy szkoły, jej struktura i organizacja sprzyjają uczestnictwu społeczności szkolnej w realizacji działań w zakresie promocji zdrowia oraz skuteczności i długofalowości tych działań WYMIAR ŚREDNIA LICZBA PUNKTÓW Uwzględnienie promocji zdrowia w dokumentach oraz życiu i pracy szkoły 5 2. Struktura dla realizacji programu szkoła promująca zdrowie 3. Szkolenia i systematyczne informowanie oraz dostępność informacji na temat koncepcji szkoły promującej zdrowie 4,8 4. Planowanie i ewaluacja działań w zakresie promocji zdrowia Średnia liczba punktów dla standardu pierwszego (dla 4 wymiarów): 4,9

STANDARD PIERWSZY Koncepcja pracy szkoły, jej struktura i organizacja sprzyjają uczestnictwu społeczności szkolnej w realizacji działań w zakresie promocji zdrowia oraz skuteczności i długofalowości tych działań

PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA STANDARD PIERWSZY Koncepcja pracy szkoły, jej struktura i organizacja sprzyjają uczestnictwu społeczności szkolnej w realizacji działań w zakresie promocji zdrowia oraz skuteczności i długofalowości tych działań PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA Niewielki udział członków zespołu promocji zdrowia w szkoleniach dotyczących Szkoły Promującej Zdrowie

STANDARD DRUGI Klimat społeczny sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz rodziców uczniów Badana grupa Średnia liczba punktów Uczniowie 4,2 Nauczyciele 4,5 Pracownicy niepedagogiczni szkoły 4,7 Rodzice 4,4 Średnia liczba punktów dla standardu drugiego : 4,5

STANDARD DRUGI Klimat społeczny sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz rodziców uczniów

PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA STANDARD DRUGI Klimat społeczny sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz rodziców uczniów PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA Zaburzenia komunikacji w grupie rówieśniczej

STANDARD TRZECI Szkoła prowadzi edukację zdrowotną uczniów, a także nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz dąży do poprawy jej jakości i skuteczności WYMIAR ŚREDNIA LICZBA PUNKTÓW 1. Realizacja edukacji zdrowotnej zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego 4,8 2. Aktywny udział uczniów w procesie edukacji zdrowotnej, współpraca z rodzicami i społecznością lokalną 4,9 3. Działania dla poprawy jakości i skuteczności edukacji zdrowotnej 4,6 4. Edukacja zdrowotna nauczycieli i pracowników niepedagogicznych 4,0 Średnia liczba punktów dla standardu trzeciego : 4,6

STANDARD TRZECI Szkoła prowadzi edukację zdrowotną uczniów, a także nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz dąży do poprawy jej jakości i skuteczności

PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA STANDARD TRZECI Szkoła prowadzi edukację zdrowotną uczniów, a także nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz dąży do poprawy jej jakości i skuteczności PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA Mała świadomość uczniów na temat realizacji edukacji zdrowotnej na poszczególnych zajęciach edukacyjnych

STANDARD CZWARTY Warunki i organizacja nauki i pracy sprzyjają zdrowiu oraz dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz współpracy z rodzicami WYMIAR ŚREDNIA LICZBA PUNKTÓW 1.Budynek szkoły, pomieszczenia i wyposażenie 4,8 2.Czystość i estetyka pomieszczeń 3.Organizacja przerw międzylekcyjnych i śródlekcyjnych 4,4 4.Wychowanie fizyczne oraz aktywność fizyczna członków społeczności szkolnej 4,7 5.Żywienie w szkole 4,6 Średnia liczba punktów dla standardu czwartego : 4,7

STANDARD CZWARTY Warunki i organizacja nauki i pracy sprzyjają zdrowiu oraz dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz współpracy z rodzicami

PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA STANDARD CZWARTY Warunki i organizacja nauki i pracy sprzyjają zdrowiu oraz dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz współpracy z rodzicami PROBLEM PRIORYTETOWY WYMAGAJĄCY ROZWIĄZANIA Brak oferty zajęć ruchowych dla uczniów w czasie przerw międzylekcyjnych

OCENA EFEKTÓW DZIAŁAŃ 4,5 WYMIARY BADANA GRUPA Dobre samopoczucie ŚREDNIA LICZBA PUNKTÓW DLA GRUPY ŚREDNIA LICZBA PUNKTÓW DLA WYMIARU Dobre samopoczucie w szkole Uczniowie 4,1 4,5 Nauczyciele 4,6 Pracownicy niepedagogiczni 4,8 Rodzice 4,3 Podejmowanie działań dla umacniania zdrowia 4,4 4,2

OCENA EFEKTÓW DZIAŁAŃ

PROBLEMY PRIORYTETOWE WYMAGAJĄCE ROZWIĄZANIA OCENA EFEKTÓW DZIAŁAŃ PROBLEMY PRIORYTETOWE WYMAGAJĄCE ROZWIĄZANIA Kłótnie i nieporozumienia wśród uczniów Spędzanie przez uczniów dużej ilości czasu przy komputerze i telewizji

OGÓLNE WYNIKI AUTOEWALUACJI

CEL Poprawa komunikacji w grupie rówieśniczej

WNIOSKI Działania związane z promocją zdrowia zajmują znaczące miejsce w polityce szkoły. Społeczność szkolna zna, rozumie i akceptuje koncepcję Szkoły Promującej Zdrowie. Członkowie społeczności szkolnej aktywnie uczestniczą w realizacji programu Szkoły Promującej Zdrowie.

WNIOSKI Szkoła prowadzi różnorodne i atrakcyjne zajęcia z edukacji zdrowotnej. Podczas realizacji imprez i przedsięwzięć prozdrowotnych szkoła współpracuje z różnymi organizacjami i instytucjami społeczności lokalnej. Edukacja zdrowotna jest prowadzona w sposób ciągły i w wielu obszarach.

NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIE Aktywny i świadomy udział społeczności szkolnej w realizacji działań w zakresie edukacji zdrowotnej

im. Henryka Sienkiewicza w Piotrkowie Trybunalskim Dziękuję za uwagę  Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Piotrkowie Trybunalskim www.sp11.piotrkow.pl